خانواده

بهترین سریال های کره ای کمدی

بهترین سریال های کره ای کمدی ؛ فهرست خنده دار ترین K-drama کره ای

سریال‌های کمدی کره‌ای همیشه بین کیدرامایی‌ها محبوب بوده است. اما بهترین سریال های کره ای کمدی کدامند؟ در ادامه برترین‌های این ژانر را معرفی می‌کنیم.

دیگر به لطف شبکه‌های داخلی کشور هم که شده بیشتر ایرانیان با سریال‌های کره جنوبی آشنایی دارند؛ اما طرفداران کیدراما بهتر می‌دانند که سریال‌های کره‌ای همگی مانند جومونگ و دونگی در ژانر تاریخی نیستند و صنعت فیلم و سریال کره در ژانرهای دیگر نیز بسیار محبوب بوده و در سراسر جهان طرفدار دارند. از این رو در ادامه این گفتار، بهترین سریال های کره ای کمدی را به شما معرفی می‌کنیم. با تکراتو همراه باشید!

بهترین سریال های کره ای کمدی

صنعت سینمای کره از دیرباز در کشورهای خاورمیانه مورد استقبال افراد قرار گرفته بود و روز به روز نیز در حال پیشرفت کردن است. برای مثال در سال 2020 دیدیم که فیلم انگل، یکی از بهترین فیلم های کره ای، جوایز اسکار زیادی را بدست آورد و سر بسیاری از فیلم‌های هالیوودی بی‌کلاه ماند.

مدتی پیش نیز شاهد پخش سریال وینچنزو، یکی از بهترین سریال های کره ای 2021 بودیم که نه تنها در ایران و کشورهای خاورمیانه، بلکه در کشورهای اروپایی نیز طرفداران بسیاری پیدا کرد.

حال از این‌ها که بگذریم، سریال های کمدی عاشقانه کشور کره نیز توانسته‌اند بسیار بین مردم محبوب شوند و از این رو، در ادامه خنده دار ترین سریال های کره ای در طول تاریخ و همینطور بهترین سریال های کمدی عاشقانه کره ای را به شما معرفی می‌کنیم.

آقای ملکه (Mr. Queen)

  • محصول سال: 2020
  • ژانر: عاشقانه، تاریخی، درام، فانتزی
  • بازیگران: شین هه سان (Shin Hye Sun)، کیم جونگ هیون (Kim Jung Hyun)

آفای ملکه اثری از کارگردان سریال هوارانگ یکی از خنده دار ترین سریال های کره ای است که دیدن آن برای تمامی افرادی که طرفدار ژانر کمدی هستند، واجب است. این سریال صحنه‌های کمدی زیادی دارد و می‌تواند شما را حسابی سرگرم کند. بنابراین حتی اگر از طرفداران بهترین سریال های کره ای تاریخی نیستید، این سریال را امتحان کنید.

داستان این سریال کره ای جدید کمدی درباره مرد سرآشپزی به نام جانگ بونگ هوان است که در کاخ آبی رئیس جمهور کار می‌کند. اما طی اتفاقاتی وی به داخل یک استخر میفتد و با هویت ملکه چوسان به نام کیم سو یونگ (Shin Hye-Sun) از خواب بیدار می‌شود. او تمام تلاشش را می‌کند تا به زندگی واقعی خود برگردد اما در نهایت موفق نمی‌شود و تصمیم می‌گیرد سرنوشت خود را بپذیرد و به عنوان ملکه زمان چوسان زندگی کند.

وینچنزو (Vincenzo)

  • محصول سال: 2021
  • ژانر: حقوقی، عاشقانه، درام، جنایی
  • بازیگران: سونگ جونگ کی (Song Joong Ki)، تکیون (Ok Taec Yeon)، جون یوبین (Jun Yeo Bin)

وینچنزو اثری از سازندگان سریال‌های کشیش بی اعصاب و دلقک تاجدار یکی از موفق‌ترین سریال‌های کره‌ای است که جزو بهترین سریال های کمدی عاشقانه کره ای به حساب می‌آید. داستان این سریال کره ای جدید کمدی درباره پسربچه‌ای است که در 8 سالگی به فرزندخواندگی گرفته می‌شود و به همراه خانواده جدید خود به ایتالیا می‌رود.

در آنجا نام این پسر را وینچنزو کازانو می‌گذارند و او تبدیل به یک وکیل و مشاور مافیا می‌شود. اما در این میان جنگی بین گروه‌های مافیایی شکل می‌گیرد و او مجبور می‌شود که به کره فرار کند. در کره، با یک وکیل سخت کوش آشنا می‌شود و ماجراهای جالبی بین این دو رقم می‌خورد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های لی جونگ سوک

بهترین کانال تلگرام فیلم و سریال کره ای

یک گومیهو هم اتاقی منه (My Roommate Is a Gumiho)

  • محصول سال: 2021
  • ژانر: عاشقانه، کمدی، فانتزی
  • بازیگران: جونگ کی یونگ (Jang Ki Yong) و هه ری (Lee Hye Ri)

یک گومیهو هم اتاقی منه یک سریال کمدی رمانتیک کره ای به شمار آمده که داستان آن می‌تواند شما را جذب کند. در این سریال کره ای جدید کمدی شین وو یو (Jang Ki Yong) یک گومیهو 999 ساله است و می‌خواهد تبدیل به انسان شود اما مهره‌ی لازم برای اینکار به طور اتفاقی توسط لی دام (Lee Hye Ri) بلعیده می‌شود. مهره بلعیده شده تا یکسال می‌تواند در بدن فرد بماند اما بعد از آن از بین می‌رود. به همین خاطر شین وو یو به لی دام پیشنهاد می‌دهد تا با او زندگی کند تا راه حلی پیدا کنند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های عاشقانه 2021

بهترین فیلم های کمدی 2021

زیبای حقیقی (True Beauty)

  • محصول سال: 2020
  • ژانر: عاشقانه، کمدی، درام، مدرسه‌ای
  • بازیگران: مون گا یونگ (Moon Ga Young)، چا اون وو (Cha Eun Woo)

زیبای حقیقی جزو بهترین سریال های کره ای مدرسه ای  به شمار آمده و می‌توان آن را در لیست بهترین سریال های کره ای کمدی نیز قرار داد. کارگردان این سریال کیم سانگ هیوب (Kim Sang Hyub) بوده که قبلا سریال‌های دونگی و تو فوق العاده ای را کارگردانی کرده است.

داستان این سریال درباره یک دختر دبیرستانیست که نسبت به همه چیز به جز ظاهر خود خوش بین و مثبت است. او از اینکه در فضای عمومی بدون آرایش دیده شود متنفر است، اما خوشبختانه به کمک اینترنت، به یک میکاپر حرفه‌ای تبدیل شده است. آنچه او به صورت آنلاین یاد گرفته زندگی‌اش را متحول کرده و در مدرسه، به عنوان یکی از زیباترین دختران کلاس شناخته می‌شود.

اما در این میان، پسری خوشتیپ و جذاب در مدرسه چهره واقعی این دختر را دیده است. این پسر دانش آموزی درجه یک و با مهارت در بسکتبال است و بسیاری از همکلاسی‌هایش بر روی وی کراش دارند. با این حال، او رازهایی دارد که بخاطر آن ها از مورد توجه قرار گرفتن دوری می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین گروه های کیپاپ (K-Pop)

سریال پاچینکو (Pachinko)

سقوط بر روی تو (Crash Landing on You)

  • محصول سال: 2019
  • ژانر: عاشقانه، درام
  • بازیگران: هیون بین (Hyun Bin)، سون یه جین (Son Ye Jin) و کیم جونگ هیون (Kim Jung Hyun)

فضای کمدی و عاشقانه سقوط بر روی تو این سریال را به یکی از بهترین سریال های کمدی عاشقانه کره ای تبدیل کرده است. داستان این سریال درباره یون سه ری (Son Ye-Jin) وارث ثروتمند در کره جنوبیست که در مسیر مسافرت هوایی به طوفان شدیدی برخورد کرده و مجبور می‌شود در کره شمالی فرود اضطراری کند.

در آنجا به طور اتفاقی با لی جونگ هیوک (Hyun-Bin) که افسر ارتش کره شمالی است، آشنا می‌شود و لی جونگ هیوک تصمیم می‌گیرد تا یون سه ری را پنهان و از او محافظت کند. این سریال اثری از سازندگان افسانه دریای آبی و زندگی در مریخ بوده و جزو بهترین سریال های کره ای کمدی به حساب می‌آید.

جن گیری املاک (Sell Your Haunted House)

  • محصول سال: 2021
  • ژانر: فانتزی، ماورا طبیعی
  • بازیگران: بازی جانگ نارا (Jang Na Ra)، جونگ یونگ هوا (Jung Yong Hwa)، کانگ هونگ سوک (Kang Hong Suk)

یکی دیگر از بهترین سریال های کره ای کمدی جن گیری املاک است که می‌تواند حسابی شما را سرگرم کند. این سریال حول محور یک بنگاه املاک و مستغلات میگذرد که کارشان با تمامی املاکی های دیگر متفاوت است. در این سریال دختری جن گیر صاحب املاک و مستغلات تئه باک است و کار وی  بیرون راندن روح افراد مرده از خانه هایشان و پاک کردن ساختمان هایست که به صورت مکرر در آن ها جن و روح پیدا می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های 1400

بهترین سریال های 2021

مشکلی نیست که خوب نباشی (It’s Okay to Not Be Okay)

  • محصول سال: 2020
  • ژانر: روانشناختی، عاشقانه، درام، ملودرام
  • بازیگران: کیم سوهیون (Kim Soo Hyun) و سئو یه جی (Seo Ye Ji)

سریال مشکلی نیست که خوب نباشی با بازی کیم سوهیونگ در فهرست فهرست برترین سریال کره ای طنز قرار می‌گیرد. داستان این سریال درباره پسری جذاب، باهوش و صبور است که به عنوان یک مددکار بهداشت در بخش روانپزشکی مشغول به کار است و با حقوق بسیار کمش، از برادر خود که 8 سال از او بزرگتر و مبتلا به بیماری اوتیسم است نیز مراقبت می‌کند.

از طرفی، دختری به نام گو مون یونگ (Seo Ye-Ji) که نویسنده محبوب داستان های کودکانه است، فردیست بسیار متکبر و خودخواه و بی ادب که از اختلال شخصیت ضد اجتماعی رنج می‌برد. این دو شخصیت اصلی داستان‌های جالبی را رقم می‌زنند. این سریال را جزو بهترین سریال های کره ای نتفلیکس است.

استارت آپ (Start-Up)

  • محصول سال: 2020
  • ژانر: درام، عاشقانه، کسب و کار، جوانان
  • بازیگران: سوزی (Bae Suzy)، نام جو هیوک (Nam Joo Hyuk) و کیم سون هو (Kim Sun Ho)

سریال استارتاپ اثری از سازندگان وقتی که خواب بودی، پینوکیو و هتل دل لونا بوده و در فهرست برترین سریال کره ای طنز قرار دارد. پیشنهاد می‌کنیم اگر از سریال‌های کمدی و ژانر جوانان خوشتان می‌آید، این سریال کره ای جدید کمدی را از دست ندهید.

داستان این سریال درباره دختر سخت کوش و پرتلاشی است که از شیوه زندگی خود متنفر است و برای رسیدن به استقلال و تاسیس شرکت خود و پولدار شدن، کارهای پاره وقت زیادی انجام می‌دهد. وی در نهایت موسس یک شرکت را که یکبار شکست خورده و در نهایت توانست موفق شده است را الگوی خود قرار می‌دهد تا بتواند در کارش موفق شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های نتفلیکس در سال 2021

بهترین سریال های HBO در سال 2021

کشیش بی‌ اعصاب (The Fiery Priest)

  • محصول سال: 2019
  • ژانر: جنایی، معمایی
  • بازیگران: کیم نام گیل (Kim Nam gil) و لی هانی (Lee Hanee)

سریال کشیش بی اعصاب با داشتن دو ستاره کیم نام گیل و لی هانی در دسته بهترین سریال های کره ای کمدی قرار می‌گیرد. داستان این سریال درباره کیم هه ایل، کشیشی است که اختلال خشم و عصبانیت دارد و البته وی گذشته‌ای تاریک دارد که تعداد افراد کمی از آن باخبر هستند.

طی اتفاقاتی کشیش سالمند، دوست صمیمی کیم هه ایل، به قتل می‌رسد و او به همراه و دیونگ که افسر پلیس شهر گودام بوده و پارک کیونگ سون که یک دادستان است، گرد هم جمع می‌شوند تا قاتل را پیدا کنند. هرچند این سریال در ژانر جنایی قرار دارد ولی صحنه‌های فان و جالب‌ آن، این سریال را تبدیل به یکی از خنده دار ترین سریال های کره ای کرده است.

تو فوق العاده ای (Extraordinary You)

  • محصول سال: 2019
  • ژانر: دوستانه، عاشقانه، مدرسه ای، درام، فانتزی
  • بازیگران: کیم هه یون (Kim Hye-Yoon)، لی جه ووک (Lee Jae-Wook)، کیم روون (Kim Ro woon)

تو فوق العاده‌ای نیز در فهرست برترین سریال کره ای طنز قرار دارد. این سریال داستان دختری ثروتمند را روایت می‌کند که از یک بیماری قلبی رنج برده و به زودی می‌میرد. او که می‌داند نامزدش به وی علاقه‌ای ندارد، تصمیم می‌گیرد که عشق واقعی خود را پیدا کند. اما در این میان متوجه حقایقی درباره زندگی خود و اطرافیانش می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های ترکی 2021

بهترین سریال های عاشقانه 2021

فروشگاه ست بیول تازه کار (Backstreet Rookie)

  • محصول سال: 2020
  • ژانر: درام، عاشقانه، اکشن
  • بازیگران: جی چانگ ووک (Ji Chang Wook) و کیم یوجونگ (Kim Yoo Jung)

داستان این سریال که جزو بهترین سریال های کره ای کمدی است، درباره جونگ ست بیول است. وی دختری است که در مبارزه مهارت‌های زیادی دارد و در عین حال به خانواده و دوستان خود اهمیت می‌دهد. چوی ده هیون، صاحب مهربان و خوش قلب یک فروشگاه محلی است که تمام توجهات ست بیول را به خود جلب کرده است.

سه سال پیش آنها با هم ملاقات کوتاهی داشته اند. از همان زمان به بعد این فرد برای ست بیول تبدیل به شخصی فراموش نشدنی می‌شود. بالاخره ست بیول تصمیم میگیرد در فروشگاه چوی ده هیون مشغول به کار شود و ماجراهایی جالب و خنده‌دار بین این دو رقم می‌خورد. این سریال جزو بهترین سریال های کمدی عاشقانه کره ای به حساب می‌آید.

هیلر (healer)

  • محصول سال: 2014
  • ژانر: درام، عاشقانه، اکشن
  • بازیگران: جی چانگ ووک (Ji Chang Wook)، پارک مین یونگ (Park Min Young)

سریال هیلر یکی از خاطره انگیزترین سریال‌های کره‌ای است که در کنار صحنه‌های اکشن و سیاسی که دارد، شامل صحنه‌های رمانتیک و کمدی نیز هست که آن را تبدیل به یکی از بهترین سریال های کمدی عاشقانه کره ای می‌کند. داستان این سریال درباره گزارشگری است که طی اتفاقاتی با خلافکاری به نام هیلر آشنا می‌شود. آنها به کمک یکدیگر رازی بزرگ از گذشته را افشا می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمیشن های 2021

بهترین فیلم و سریال های دیزنی پلاس 2021

افسانه نوکدو (The Tale of Nokdu)

بهترین سریال های کره ای کمدی

  • محصول سال: 2019
  • ژانر: عاشقانه، کمدی، تاریخی
  • بازیگران: کیم سوهیون (Kim So Hyun)، جانگ دونگ یون (Jang Dong Yoon)

افسانه نوکدو یکی از بهترین سریال های کره ای کمدی به شمار آمده و داستان آن درباره پسری اشراف زاده است که از گذشته خود خبر ندارد و در یک مکان دور افتاده زندگی می‌کند. طی اتفاقاتی افرادی تلاش می‌کنند که او را بکشند. اما او فرار می‌کند و به روستایی می‌رود که تنها زن‌ها اجازه دارند وارد آن شوند.

به همین خاطر وی با لباس‌های زنانه وارد روستا شده تا یکسال در آنجا زندگی کند. این سریال با داشتن صحنه‌های خنده‌دار و جالب در لیست بهترین سریال های کمدی عاشقانه کره ای قرار می‌گیرد.

خنده در وایکیکی (Laughter in Waikiki)

  • محصول سال: 2018
  • ژانر: کمدی
  • بازیگران: کیم جونگ هیون (Kim Jung Hyun)، لی یی کیونگ (Lee Yi Kyung)

این سریال یکی از خنده دار ترین سریال های کره ای است که دیدن هر دو فصل آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم. داستان این سریال درباره 3 پسر است که هر کدام از آنها با آرزوهایی بزرگ به سئول آمده‌اند و تلاش می‌کنند تا به رویای خود برسند. آنها یک مهمانخانه را نیز در سئول می‌چرخانند تا اینکه سر و کله یه بچه مرموز با مادرش پیدا می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم و سریال های جنایی 2021

بهترین فیلم های چینی

نسل خورشید (Descendants of the Sun)

  • محصول سال: 2016
  • ژانر: عاشقانه، اکشن، ملودرام، نظامی، پزشکی
  • بازیگران: سونگ جونگ کی (Song Joong Ki)، سونگ هه کیو (Song Hye Kyo)، جین گو (Jin Goo)

نسل خورشید یکی از دوست داشتنی‌ترین و خاطره‌انگیزترین سریال‌های کره‌ای به شمار می‌اید که با داشتن صحنه‌های کمدی و عاشقانه‌اش در دسته بهترین سریال های کمدی عاشقانه کره ای قرار گرفته است. داستان این سریال درباره گروهی از نیروی ارتش کشور است که به کشور اوروک اعزام می‌شوند.

کاپیتان یو شین جین (سونگ جونگ کی) رهبر نیروهای ویژه، کانگ مو یون (سونگ هی کیو) را که یک پزشک داوطلب اعزامی است، در آنجا می‌بیند و آنها در طی همکارهایی که دارند، لحظات هیجان انگیزی را رقم می‌زنند. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم سریال نسل خورسید که از بهترین سریال های کره ای کمدی است را از دست ندهید!

افسانه دریای آبی (The Legend Of The Blue Sea)

بهترین سریال های کره ای کمدی

  • محصول سال: 2016
  • ژانر: عاشقانه، فانتزی، درام
  • بازیگران: لی مین هو (Lee Min Ho)، جون جی هیون (Jeon Ji Hyeon)

افسانه دریای آبی با بازی لی مین هو یکی از پرطرفدارترین سریال های کره ای بوده که با داشتن صحنه‌های کمدی در فهرست برترین سریال کره ای طنز نیز قرار می‌گیرد. این سریال فانتزی داستان پری دریایی را بیان می‌کند که عاشق یک انسان کلاهبردار می‌شود. در این میان، اگر پری دریایی نتواند پسر را عاشق خود کند، اتفاقات بدی برای او می‌افتد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم و سریال های IMDb در سال 2021

بهترین انیمه های 2021

منو بکش خلاصم کن (kill me heal me)

  • محصول سال: 2015
  • ژانر: عاشقانه، پزشکی، معمایی
  • بازیگران: پارک سئو جون (Park Seo Joon)، جی سونگ (Ji Sung)، هوانگ جونگ اوم (Hwang Jung Eum)

این سریال با داشتن صحنه‌های کمدی جالب و بازیگرانی همچون پارک سئو جون و جی سونگ یکی از بهترین سریال های کره ای کمدی به حساب آمده که دیدن آن را به تمام طرفداران کیدراما پیشنهاد می‌کنیم. داستان این سریال درباره پسر ثروتمندی است که اختلال چند شخصیتی دارد. او با یک دستیار پزشک آشنا می‌شود و او سعی می‌کند به این پسر کمک کند تا بیماری‌اش را درمان کند.

سیندرلا و چهار شوالیه (Cinderella and four knights)

  • محصول سال: 2016
  • ژانر: عاشقانه، درام، دوستانه
  • بازیگران: جانگ ایل وو (Jung Il woo)، آن جائه هیون (Ahn Jae hyun)، لی جونگ شین (Lee Jung shin)، سون نایون (Son Na eun)

سریال کمدی رمانتیک کره ای سیندرلا و چهار شوالیه درباره دختری است که خانواده‌اش را از دست داده و به همراه خانواده خاله‌اش زندگی می‌کند. اما به دلیل آزار و اذیت‌هایی که می‌بیند، آنجا را ترک می‌کند و طی اتفاقاتی در عمارتی با 4 پسر جوان زندگی خود را ادامه می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های ابرقهرمانی 2021

بهترین فیلم های علمی تخیلی 2021

دو بونگ سون قوی (Strong Do Bong Soon)

  • محصول سال: 2017
  • ژانر: عاشقانه، ماورا طبیعی، اکشن، هیجان انگیز، درام
  • بازیگران: پارک بو یونگ (Park Bo Young)، پارک هیونگ شیک (Park Hyung Shik)، جیسو (Ji Soo)

اگر به دنبال سریالی هستید که حال دلتان را خوب کند، حتما دو بونگ سون قوی را تماشا کنید. این سریال فانتزی از جمله بهترین سریال های کره ای کمدی است. داستان این سریال درباره دختری به نام دو بونگ سون بوده که با قدرت مافوق انسانی متولد شده است.

او به هر چیزی دست می‌زند، خرابی به بار می‌آورد. اما در نهایت به خاطر قدرت بی‌نظیرش، توسط یک وارث پولدار به عنوان بادیگارد استخدام می‌شود. او یک دوست کاراگاه نیز دارد و این سه درگیر ماجراهایی می‌شوند.

مبارزه برای راهم (Fight for my way)

  • محصول سال: 2017
  • ژانر: دوستانه، کسب و کار، عاشقانه، درام، ورزشی
  • بازیگران: پارک سئو جون (Park Seo Joon)، کیم جی وون (Kim Ji Won)، سونگ ها یون (Song Ha Yoon)، آن جائه هونگ (Ahn Jae Hong)

سریال کمدی رمانتیک کره ای مبارزه برای راهم درباره کسانی است که به دنبال رویاهای خود هستند. آنها تمام تلاش خود را می‌کنند اما حقیقت آنطور که آنها آرزو دارند نیست. کو دانگ مان قبلا تکواندوکار بوده ولی در حال حاضر یک کارمند معمولی است. وی تصمیم دارد که در مسابقات قهرمان شود.

چوی آ را نیز آرزو دارد که گوینده شود اما او تنها در بخش اطلاعات یک فروشگاه کار می‌کند. این سریال کمدی رمانتیک کره ای می‌تواند در لیست بهترین سریال های کمدی عاشقانه کره ای قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های اکشن 2021

ترسناک ترین فیلم های 2021

هوارانگ (Hwarang)

  • محصول سال: 2017
  • ژانر: اکشن، دوستانه، تاریخی، عاشقانه، جوانان، رزمی
  • بازیگران: پارک سئو جون (Park Seo Joon)، گو آرا (Go Ah Ra)، پارک هیونگ شیک (Park Hyung Shik)

در نهایت به سراغ سریال کمدی هوارانگ می‌رویم. این سریال در فهرست برترین سریال کره ای طنز قرار دارد و داستان آن روایتگر یک گروه شوالیه از مردان جوان است که با شور و نشاط در دوره پادشاهی سیلا زندگی می‌کنند. در این سریال اتفاقات خنده دار زیادی رخ می‌دهد که می‌تواند شما را میخکوب سریال کند.

بیشتر بخوانید:

  • بهترین فیلم های کره ای 2020
  • بهترین سریال های کره ای 2020
  • بهترین فیلم های کره ای تاریخی
  • فصل دوم سریال کره ای سرنوشت (Faith)
  • بیشترین فالوور اینستاگرام کره ای
  • بهترین انیمه های مدرسه ای

.

نظر شما در خصوص بهترین سریال های کره ای کمدی چیست؟ به نظر شما جای چه سریال‌هایی در این لیست خالی است؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

 






سینما و تلویزیون کره توجه ویژه‌ای به ژانر کمدی دارد و بخش عمده‌ای از آثار کره‌ای با چاشنی طنز همراه هستند. تماشای چند سریال کره ای کمدی تاثیر بسزایی در تغییر روحیه شما دارد، پس در این مطلب با معرفی سریال های کمدی کره ای با ما همراه باشید.

سریال های کمدی کره ای همواره مورد توجه طیف وسیعی از مخاطبان هستند و طرفداران بسیاری دارند. آثار کره‌ای معمولا خانوادگی بوده و با ژانر کمدی و طنز تلفیق می‌شوند. سریال های طنز کره ای نیز آثار شیرین و جذابی هستند که با خلق فضای کمدی و خانوادگی، لحظات شاد و مفرحی را برای بیننده رقم می‌زنند. در چند سال اخیر نیز عناوین جذابی ساخته شده است که هریک از آنها در زمان خود مخاطبان و طرفداران بسیاری داشته‌اند. سریال‌های کره‌ای عموما برای مخاطبان ایرانی از جذابیت خاصی برخوردار هستند و تاکنون نیز آثار طنز بسیاری به زبان فارسی دوبله و پخش شده است. به همین بهانه در ادامه این مقاله سینمایی از پلازا برترین سریال کره ای طنز را به شما معرفی خواهیم کرد، پس این مقاله را از دست ندهید.

سریال طنز کره ای

آنچه در ادامه می‌خوانید

برترین سریال های کمدی کره ای

در این بخش بهترین سریال های طنز کره ای را به شما معرفی کرده و هریک را به صورت مختصر مورد بررسی قرار می‌دهیم. با فهرست بهترین سریال های کره ای خنده دار همراه ما بمانید.

1. سریال پاسخ به 1988 ، بهترین سریال کره ای کمدی

سریال کره ای کمدی مدرسه ای / سریال های طنز کره ای

  • سال ساخت: 2015
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 9.2
  • تعداد فصل‌ها: 1
  • تعداد قسمت‌ها: 20
  • کارگردان: شین وون هو (Shin Won-ho)
  • بازیگران: هایری، پارک بو گوم، ریو جون یول، گو کیونگ پیو

بدون شک سریال ریپلای 1988 یکی از بهترین سریال های طنز کره ای است. این درام زیبا زندگی 5 خانواده را دنبال می‌کند که در یک خیابان در محله‌ای به نام سانگموندونگ در سئول زندگی می‌کنند. سریال پاسخ به 1988 نگاهی نوستالژیک به سال 1988 و زندگی مردم در آن سال‌ها را دارد. این درام درباره عشق، دوستی، وفاداری، ازخودگذشتگی و زندگی روزمره 5 خانواده و فرزندانشان است که بی‌شک یکی از زیباترین سریال‌های تاریخ کی‌دراما محسوب می‌شود.

2. سریال طنز و تاریخی کره ای آقای ملکه (Mr. Queen)

سریال های کره ای در ژانر کمدی

  • سال ساخت: 2020-2021
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 8.8/10
  • تعداد فصل‌ها: 1
  • تعداد قسمت‌ها: 20
  • کارگردان: یون سونگ شیک (Yoon Sung-Sik)
  • بازیگران: شین هه سان، کیم جونگ-هیون

سریال های کره ای در ژانر کمدی را با یک سریال کره ای تاریخی کمدی ادامه می‌دهیم. یکی از سریال های طنز کره ای 2021 که توانست به خوبی جای خود را در دل بینندگان باز کند، سریال آقای ملکه است. این سریال خنده دار کره ای از دسامبر 2020 تا فوریه 2021 هر شنبه و یکشنبه از شبکه tvN به روی آنتن می‌رفت. سریال آقای ملکه هفتمین سریال پریننده تاریخ شبکه‌های کابلی است. برخی آن را بهترین سریال کره ای طنز شبکه tvN می‌دانند، زیرا موفق شده پنجمین سریال پربیننده در تاریخ این شبکه باشد.

سریال آقای ملکه در مورد سرآشپز مردی معروف به نام جانگ بونگ-هان از عصر حاضر است. او پس از یک سقوط و برخورد سرش به زمین چشم باز می‌کند و خود را در بدن ملکه چئورین در دوران پوسان می‌یابد. حالا او باید در قصر به عنوان همسر پادشاه زندگی کند و راهی برای بازگشت به زمان حال پیدا کند اما این کار ساده نخواهد بود!

3. سریال سقوط روی تو (Crash Landing on You)

سریال های کره ای خنده دار

  • سال ساخت: 2019-2020
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 8.7/10
  • تعداد فصل‌ها: 1
  • تعداد قسمت‌ها: 16
  • کارگردان: لی جئونگ هیو (Lee Jeong-hyo)
  • بازیگران: هیون بین، سون یه-جین، سو جی هی، لی مین یانگ

در فهرست سریال های کره ای جدید 2020 سریال سقوط روی تو را داریم. این سریال، که با نام سریال فرود اضطراری روی تو نیز شناخته می‌شود، یک سریال کره ای طنز و عاشقانه 2020 با رگه‌هایی از ماجراجویی است. این سریال از شبکه tvN کره جنوبی و شبکه نتفلیکس پخش شد. این سریال جوایز بسیاری را از آن خود کرد و سومین سریال پربیننده کره جنوبی در تاریخ شبکه‌های کابلی تلویزیون است.

سریال کره ای کمدی عاشقانه سقوط روی تو در مورد زنی است که هنگام پرواز با پاراگلایدر در سئول، درگیر یک طوفان می‌شود و در کره شمالی فرود می‌آید. یک افسر کره شمالی او را پیدا می‌کند و به او پناه می‌دهد. اگر از مشتاقان سریال های طنز کره ای باشید، حتما تا الان این سریال را تماشا کرده‌اید.

4. سریال خنده در وایکیکی (Laughter in Waikiki)، از بهترین سریال های کره ای خنده دار

برترین سریالهای کمدی کره ای

  • سال ساخت: 2018
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 8.6/10
  • تعداد فصل‌ها: 1
  • تعداد قسمت‌ها: 20
  • کارگردان: لی چانگ-مین (Lee Chang-min)
  • بازیگران: کیم جونگ-هیون، لی یی-کیونگ، سون سئونگ-ون

سریال خنده در وایکیکی با نام‌های مختلفی، از جمله به وایکیکی خوش آمدید، شناخته می‌شود. نام این سریال در فهرست برترین سریال های طنز کره ای همیشه حضور دارد. سریال خنده در وایکیکی در سال 2018 هر دوشنبه و سه‌شنبه از شبکه JTBC به روی آنتن می‌رفت. محبوبیت این سریال به حدی زیاد بود که برخی آن را خنده دارترین سریال کره ای جدید می‌دانستند و بدین ترتیب عوامل تصمیم گرفتند فصل دوم آن را نیز بسازند.

داستان این سریال، که از بهترین سریال های طنز کره ای است، در مورد 3 مرد جوان است. دونگ گو آرزو دارد کارگردان شود، جون کی یک بازیگر ساده است که رویای ستاره شدن را در سر می‌پروراند، و دو شیک نیز آرزو دارد یک فیلمنامه‌نویس موفق شود. بازیگران این سه نقش به ترتیب کیم جون-هیونگ، لی کی کیونگ و سون سئونگ ون هستند. از دانلود سریال کره ای وایکیکی لذت ببرید.

سریال خنده در وایکیکی 2 یکی از بهترین سریال های کمدی کره ای 2019 است که در دنباله سریال خنده در وایکیکی ساخته شد. این سریال هر دوشنبه و سه‌شنبه، از مارس تا می 2019، از شبکه KST پخش می‌شد.

5. سریال کره ای کمدی دفترچه زندان

  • سال ساخت: 2017
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 8.5
  • تعداد فصل‌ها: 1
  • تعداد قسمت‌ها: 16
  • کارگردان: شین وون هو (Shin Won-ho)
  • بازیگران: پارک هه سو، جونگ کیونگ هو، جونگ هه این، لی کیو هیونگ

دفترچه زندان سریالی گیرا است که حول محور زندگی محکومین پشت میله‌ها، خانواده هایشان و افسران وظیفه شاغل در کانون اصلاح و تربیت می‌چرخد. این فیلم بر داستان یک ستاره بیس بال به نام کیم جه هیوک متمرکز است که پس از اینکه خواهرش را از حمله جنسی نجات می‌دهد، به تجاوز محکوم می‌شود.

کیم جِه‌یوک، بازیکن بیسبال، یک شبه به خاطر دفاع از خواهرش در برابر تجاوز جنسی به زندان فرستاده شد، درست چند روز قبل از اینکه او برای پیوستن به بوستون رد ساکس به ایالات متحده پرواز کند. شاید با خواندن خلاصه داستان این سریال فکر کنید با عنوانی درام و تلخ رو به رو هستید اما قطعا سخت در اشتباهید، کافی است 2 یا 3 قسمت از این سریال کره ای کمدی را تماشا کنید تا مثل ما این سریال برای همیشه در فهرست سریال های طنز کره ای شما قرار بگیرد.

6. سریال کمدی کره ای زن قوی بونگ سون (Strong Woman Bong-soon)

  • سال ساخت: 2017
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 8.2/10
  • تعداد فصل‌ها: 1
  • تعداد قسمت‌ها: 16+1
  • کارگردان: لی هیونگ-مین (Lee Hyung-min)
  • بازیگران: پارک بو-یونگ، پارک هیونگ-سیک، جی سو

یکی از محبوب‌ترین و برترین سریال های کره ای خنده دار، سریال زن قوی بونگ سون است. این سریال محصولی از شبکه JBTC است که در سال 2017 از این شبکه پخش می‌شد. محوریت داستان سریال بر زنی با نیروی فوق انسانی است که این قدرت، مشکلات زیادی برایش درست می‌کند. پس بیراه نیست اگر این سریال را بهترین سریال کره ای طنز بدانیم. سریال زن قوی بونگ سون یکی از برترین سریال‌ها در تاریخ شبکه‌های کابلی است.

احتمالا این مطالب رو هم دوست داشته باشید
کی پاپ چیست؟ چرا موسیقی پاپ کره ای محبوب شد؟

زینب عظیمی27 تیر 1401 19:30
بهترین گروه های کیپاپ دنیا ؛ پرطرفدارترین گروه های …

فاطمه دارابی25 خرداد 1401 18:30

7. سریال کره ای کمدی کشیش آتشین

  • سال ساخت: 2019
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 8.2/10
  • تعداد فصل‌ها: 1
  • تعداد قسمت‌ها: 40
  • کارگردان: میون-وو لی (Myoungwoo Lee)
  • بازیگران: کیم نام-گیل، کیم سونگ-کیون و گو جون

سریال کشیش آتشین (The Fiery Priest) شاید برترین سریال کمدی کره ای این فهرست برای خیلی‌ها محسوب می‌شود که تلفیقی از ژانر کمدی و جنایی است. قسمت اول این سریال جذاب در سال 2019 از شبکه SBS کره جنوبی پخش شد و روزهای جمعه و شنبه هر هفته بر روی آنتن می‌رفت. این سریال یکی از پرمخاطب‌ترین و برترین سریال های طنز کره ای در سال 2019 اعلام شد که به موفقیت تجاری دست پیدا کرد. این عنوان همچنین بازخوردهای مثبتی از سوی منتقدان دریافت کرد و به عنوان یک سریال ارزشمند قلمداد شد. اغراق نیست اگر این سریال را بهترین سریال کمدی کره ای در سال 2019 بنامیم.

داستان سریال کره ای طنز کشیش آتشین درباره یک کشیش به نام «کیم هه ایل» است که دچار اختلالات عصبی می‌شود. این کشیش به همراه دو دوست خود که یکی افسر پلیس و دیگری نیز دادستان است، تصمیم دارند قاتل یک کشیش سالخورده را پیدا کنند. این سه نفر برای پیدا کردن قاتل دچار چالش‌های بسیاری می‌شوند.

8. سریال کافه پرنس، از بهترین سریال های کمدی عاشقانه کره ای

  • سال ساخت: 2007
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 8.2/10
  • تعداد فصل‌ها: 1
  • تعداد قسمت‌ها: 17
  • کارگردان: لی یون-جان (Lee Yoon-jung)
  • بازیگران: یون اون هه، گونگ یو، لی سان گیون و چی جانگ

سریال کافه پرنس (Coffee Prince) نیز یک سریال کمدی کره ای است که در زمان پخش محبوبیت بسیاری در میان مخاطبان داشت. این سریال برای اولین بار در سال 2007 از شبکه MBC کره جنوبی پخش شد و دوشنبه و سه‌شنبه هر هفته بر روی آنتن می‌رفت. این عنوان نیز تلفیقی از ژانر کمدی، درام و عاشقانه است که با خلق فضایی رمانتیک و در عین حال کمدی، لحظات شیرینی را برای مخاطب رقم می‌زند. سریال کافه پرنس بر اساس یک رمان با همین نام ساخته شده است و به همین دلیل در زمان پخش، طرفداران بسیاری داشت.

داستان سریال کافه پرنس درباره دختری جوان به نام «گو یون چان» است که ظاهر پسرانه دارد و اکثر مردم نیز فکر می‌کنند که او واقعا پسر است. یون چان برای امرار معاش دائما در حال کار است و شغل‌های بسیاری را امتحان کرده است. او روزی به طور اتفاقی با پسری به نام «چون هان کیول» آشنا می‌شود که خانواده ثروتمند و سرشناسی دارد. خانواده چون هان اصرار شدیدی بر ازدواج پسرشان دارند و او را با دخترهای مختلفی آشنا می‌کنند. روزی چون هان از گو یون خواهش می‌کند تا نقش دوست همجنس‌گرای او را برای خانواده‌اش بازی کند. در این میان اتفاقات جالب بسیاری برای آنها می‌افتد که مسیر زندگی‌شان را متحول می‌سازد.

9. سریال کمدی کره ای منشی کیم چشه؟

  • سال ساخت: 2018
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 8.2/10
  • تعداد فصل‌ها: 1
  • تعداد قسمت‌ها: 16
  • کارگردان: پارک جون-هوآ (Park Joon-hwa)
  • بازیگران: پارک سئو جون و پارک مین یونگ

سریال منشی کیم چشه؟ (What’s Wrong with Secretary Kim) نیز یک سریال طنز کره ای دیگر است که ترکیبی از ژانر کمدی و عاشقانه بوده و طرفداران بسیاری دارد. این سریال بر اساس رمانی با همین نام ساخته شده که در سال 2013 منتشر شد و محبوبیت بسیاری پیدا کرد. سریال منشی کیم چشه؟ برای اولین بار از شبکه TVN کره جنوبی پخش شد و روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه هر هفته به روی آنتن می‌رفت. این عنوان یکی از برترین سریال های طنز کره ای است که در زمان پخش مخاطبان بسیاری داشت.

داستان سریال کره ای کمدی منشی کیم چشه؟ درباره مردی به نام «لی یونگ جون» است که یک شرکت خانوادگی بزرگ دارند و او نیز در این شرکت به عنوان معاون رئیس کار می‌کند. دختری به نام «کیم می سو» سال‌ها است که به عنوان منشی در این شرکت کار می‌کند، اما روزی تصمیم به استعفا می‌گیرد و همه چیز در زندگی خودش و رییس منظبط و حساسش تغییر می‌کند. تماشای این سریال کمدی کره ای با بازی پارک مین یونگ و پارک سئو جون را ار دست ندهید.

10. سریال باغ مخفی

  • سال ساخت: 2010-2011
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 8.2/10
  • تعداد فصل‌ها: 1
  • تعداد قسمت‌ها: 20
  • کارگردان: شین وو-چول (Shin Woo-chul)
  • بازیگران: ها جی-وون، هیون بین، یون سانگ هیون و کیم سارانگ

سریال باغ مخفی (Secret Garden) نیز یک سریال کره ای طنز بوده که تلفیقی از ژانر فانتزی و عاشقانه است. قسمت اول این سریال در نوامبر 2010 از شبکه SBS کره جنوبی به نمایش درآمد و پخش آن نیز تا ژانویه 2011 ادامه یافت. سریال باغ مخفی در رتبه‌بندی سریال‌های برتر به موفقیت بزرگی دست یافت و منتقدان نیز نقدهای مثبتی نسبت به این سریال داشتند. این عنوان جوایز مختلفی در جشنواره جوایز SBS و چهل و هفتمین دوره جوایز هنری Baeksang دریافت کرد و یکی از سریال‌های موفق و پرطرفدار سال 2010 محسوب می‌شود، که با کمی چشم‌پوشی می‌توانیم آن را بهترین سریال کره ای طنز 2010 بنامیم. این سریال در قالب طنز و کمدی، دارای نکات اخلاقی و آموزنده بسیاری است که در نهایت بیننده را به تامل و تفکر دعوت می‌کند.

داستان سریال باغ مخفی درباره یک زن بدل‌کار و یک مدیر عامل مرکز خرید است که روزی به صورت اتفاقی وارد یک باغ مخفی می‌شوند و جسم این دو با یکدیگر عوض می‌شود. پس از این اتفاق زندگی و سرنوشت آنها دگرگون می‌شود و هریک راه تازه‌ای در پیش می‌گیرند.

11. سریال کره ای طنز زیبایی حقیقی (True Beauty)

  • سال ساخت: 2020-2021
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 8.1/10
  • تعداد فصل‌ها: 1
  • تعداد قسمت‌ها: 16
  • کارگردان: کیم سانگ-هیوپ (Kim Sang-hyeop)
  • بازیگران: مون گا یونگ، لی گو ایون، چا اون وو، لی سونگ وو، هوانگ این-یئوپ

اسامی سریال های کمدی کره ای را با یک سریال کمدی عاشقانه کره ای 2021 ادامه می‌دهیم. سریال کمدی کره ای مدرسه ای زیبایی حقیقی بر یک دختر نوجوان دبیرستانی تمرکز دارد. او که به دلیل چهره خود مورد آزار و اذیت دیگران قرار گرفته، هنر آرایشگری را می‌آموزد و بدین ترتیب در مدرسه جدیدش به زیباترین دختر مدرسه شهرت می‌یابد. اما آیا این محبوبیت دروغین ادامه خواهد یافت؟

سریال کمدی کره ای دبیرستانی زیبایی حقیقی از دسامبر 2020 تا فوریه 2021 هر چهارشنبه و پنجشنبه به روی آنتن شبکه tvN می‌رفت. این سریال کره ای طنز در ایران نیز از محبوبیت بسیاری برخوردار است.

12. سریال خواستگاری تجاری (A Business Proposal)

  • سال ساخت: 2022
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 8.1
  • تعداد فصل‌ها: 1
  • تعداد قسمت‌ها:  12
  • کارگردان: پارک سئون هو (Park Seon Ho)
  • بازیگران: آن هیو سوپ، کیم سه جونگ، کیم مین کیو، سئول این آه

در این سریال کمدی کره ای ، کانگ ته مو (آن هیو سوپ) تنها وارث یک شرکت بزرگ است. پدربزرگش که نگران است نوه‌اش تنها بماند، اصرار دارد هرطور که شده او را تشویق به ازدواج کند. ته مو که از قرارهای ازدواج و آشنا شدن با دخترهای مختلف خسته شده، تصمیم می‌گیرد با اولین کسی که دید ازدواج کند. در همین حین شین هاری که یکی از کارمندهای شرکت ته مو است، به اصرار دوستش یونگ سو (سئول این آه)، بجای او به قرار ازدواجی می‌رود که زندگی‌اش را برای همیشه تغییر می‌دهد. هاری برای منصرف کردن ته مو از ازدواج با دوستش، با ظاهر و شخصیتی کاملا متفاوت سر قرار حاضر می‌شود، بی‌خبر از اینکه کارهای عجیبش باعث می‌شود ته مو به او علاقه‌مند شود. حالا هاری باید راهی برای پوشاندن تمام دروغ‌هایش پیدا کند.

13. سریال کره ای خنده دار افسانه دریای آبی (Legend of Blue Sea)

  • سال ساخت: 2016
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 8.1
  • تعداد فصل‌ها: 1
  • تعداد قسمت‌ها:  20
  • کارگردان: جین هیوک (Jin Hyuk)
  • بازیگران: لی مین هو، جون جی هیون، شین وون هو

در این سریال کمدی کره ای ، یک پری دریایی از دوره چوسون به سئول امروزی می‌رسد، جایی که او با یک کلاهبردار که ممکن است با گذشته این پری مرتبط باشد، ملاقات می‌کند.

این سریال بر داستان عشق شیم چئونگ (جون جی هیون)، یک پری دریایی و هیو جون جه (لی مین هو)، یک کلاهبردار حرفه‌ای متمرکز است. با داستانی از تولد دوباره، سرنوشت، عشق نافرجام و ماجرایی ناتمام از دوران چوسون، سریال افسانه دریای آبی با ماجراهایش یکی از خنده دار ترین سریال های کمدی کره ای است که تماشای آن در هر دوره‌ای همچنان می‌تواند لذت‌بخش باشد.

14. سریال سلول های یومی (Yumi’s Cells)

  • سال ساخت: 2021-2022
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 8.2
  • تعداد فصل‌ها: 2
  • تعداد قسمت‌ها:  28
  • کارگردان: لی سانگ یوب (Lee Sang yeob)
  • بازیگران: کیم گو ایون، آن بو هیون، پارک جین یانگ، لی یو بی

این سریال بر اساس وبتونی به همین نام، داستان یومی (کیم گو اون)، یک کارمند اداری معمولی را از منظر سلول‌های مغزی در سرش روایت می کند که هر فکر، احساس و عمل او را کنترل می‌کنند. یومی یک زن معمولی است. سلول عشق او در پی شوک یک رابطه شکست خورده به کما می‌رود و سریال سلول های یومی رشد و دگرگونی او را به تصویر می‌کشد که سلول‌هایش سخت تلاش می‌کنند تا سلول عشق را بیدار کنند و یک زندگی شاد برای یومی بسازند.

در فصل اول سریال ماجرای عشق بین یومی و گو وونگ را می‌بینیم. گو وونگ ( آن بو هیون)، یک توسعه دهنده بازی و یک مهندس با استعداد است. اگرچه وونگ زیاد اهل احساسات نیست و بیشتر سلول‌هایش بر اساس منطق و فرمول‌های ریاضی عمل می‌کنند، اما سعی می‌کند با شخصیت ساده و صادق خود سلول عشق یومی را بیدار کند. در فصل دوم این سریال کمدی کره ای ، یومی پس از جدایی از گو وونگ، رابطه جدیدی را با همکارش بابی (جین یانگ) آغاز می‌کند، اما پس از مدتی آن‌ها بنا به اتفاقاتی دچار مشکلاتی می‎شوند و یومی با بحران متفاوتی در رابطه‌اش با بابی رو به رو می‌شود.

15. سریال سام سون دوست ‌داشتنی من

  • سال ساخت: 2005
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 8/10
  • تعداد فصل‌ها: 1
  • تعداد قسمت‌ها: 16
  • کارگردان: کیم یون-چال (Kim Yoon-cheol)
  • بازیگران: کیم سون-آه، هیون بین، جونگ ریو وون و دنیل هنی

سریال سام سون دوست داشتنی من (My Lovely Sam Soon) یک سریال کمدی کره ای با تلفیق ژانر عاشقانه است که در زمان پخش طرفداران بسیاری داشت. این سریال جذاب برای اولین بار در سال 2005 از شبکه MBC کره جنوبی پخش شد و چهارشنبه و پنجشنبه هر هفته بر روی آنتن می‌رفت. این عنوان یکی از محبوب‌ترین سریال های کمدی کره ای محسوب می‌شود که جوایز بسیاری از جمله جایزه هنری پکسانگ را دریافت کرد. منتقدان نیز نقدهای مثبتی نسبت به این سریال داشتند و معتقد بودند که بخش عمده جذابیت این سریال به دلیل تمرکز بر زندگی یک زن تنها در اواخر دهه 20 سالگی اوست.

در ادامه معرفی سریال کره ای کمدی عاشقانه “سام سون دوست داشتنی من” باید از داستان آن برایتان بگوییم. این سریال درباره دختری به نام «سام سون» است که تبحر خاصی در شیرینی‌پزی و کیک‌پزی دارد. سام سون بعدازظهر کریسمس، نامزد خود را با دختر دیگری می‌بیند و بلافاصله از او جدا می‌شود. در همان روز به طور اتفاقی در سرویس بهداشتی مردانه با پسری جوان و خوش‌تیپ به نام «هیون جین» مواجه می‌شود که برای رستوران خود به دنبال یک کیک‌پز حرفه‌ای می‌گردد. سام سون در رستوران هیون جین استخدام می‌شود و به تدریج رابطه عاشقانه‌ای میان آنان شکل می‌گیرد. اما همه چیز به همین سادگی و شیرینی نیست و این دو درگیر مشکلات و چالش‌های بسیاری می‌شوند.

16. سریال پسران برتر از گل

  • سال ساخت: 2009
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 8/10
  • تعداد فصل‌ها: 1
  • تعداد قسمت‌ها: 25
  • کارگردان: جون کی سانگ (Jeon Ki-sang)
  • بازیگران: کو هائه سان، لی مین هو، کیم هیون‌-جونگ و کیم بوم

سریال پسران برتر از گل (Boys Over Flowers) یکی از برترین سریال های طنز کره ای است که در زمان پخش طرفداران بسیاری داشت و با استقبال خوبی مواجه شد. این سریال برای اولین بار از شبکه KBS2 پخش شد و با تلفیقی از ژانرهای کمدی، درام و عاشقانه توانست بازخوردهای مثبتی از سوی منتقدان و مخاطبان دریافت کند. جالب است بدانید که این عنوان، چهارمین سری از سریال پسران برتر از گل است که سری اول آن به صورت انیمه در ژاپن و سری دوم و سوم آن نیز در تایوان ساخته شد. اما سری چهارم آن از قسمت‌های پیشین، جذاب‌تر بود و طرفداران بیشتری داشت. تماشای این سریال به علاقه‌مندان سریال های طنز کره ای توصیه می‌شود. این سریال در زمان پخش خود با بازی لی مین هو بهترین سریال کره ای طنز نام گرفت.

داستان سریال پسران برتر از گل درباره یک دختر دبیرستانی به نام «گوم جاندی» است که خانواده‌اش از قشر ضعیف جامعه هستند و همگی در یک خشک‌شویی کار می‌کنند. روزی جاندی برای تحویل سفارش یک مدرسه سرشناس و مهم به نام «مدرسه شینهوا» به آنجا می‌رود و شخصی را در بالای پشت‌بام می‌بیند که می‌خواهد خودکشی کند. جاندی سریعا خودش را به او می‌رساند و نجاتش می‌دهد، اما عکس‌های این ماجرا خیلی زود در همه جا منتشر شد. جاندی پس از این اتفاق به «دختر اعجوبه» شناخته و به عنوان عضو افتخاری در این مدرسه اشرافی ثبت‌نام شد. با ورود جاندی به این مدرسه همه چیز دستخوش تغییر قرار می‌گیرد و اتفاقات جالبی برای این دختر ساده و خوش قلب می‌افتد.

17. سریال کره ای طنز من ربات نیستم

  • سال ساخت: 2018-2017
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 8/10
  • تعداد فصل‌ها: 1
  • تعداد قسمت‌ها: 32
  • کارگردان: جونگ دائی-یون (Jung Dae-yoon)
  • بازیگران: یو سئونگ هو، چائه سو بین و آم کی جون

سریال من ربات نیستم (I’m Not a Robot) نیز یک سریال کمدی کره ای است که با ژانر علمی-تخیلی، فانتزی و رمانتیک ترکیب شده است. این سریال برای اولین بار در سال 2017 از شبکه MBC کره جنوبی به نمایش درآمد و پخش آن نیز تا سال 2018 ادامه یافت. این سریال در زمان پخش مورد توجه مخاطبان بسیاری قرار گرفت و بازخوردهای مثبتی از سوی منتقدان دریافت کرد. این مجموعه نیز یک کمدی شیرین و جذاب است که گزینه پیشنهادی خوبی برای طرفداران این ژانر محسوب می‌شود. این سریال را می‌توان بهترین سریال کره ای طنز در این ژانر دانست.

داستان سریال من ربات نیستم درباره مردی به نام «کیم مین کیو» بوده که مدیر داخلی یک شرکت است، اما به دلیل حساسیت نسبت به آدم‌ها باید جدا از آنها زندگی کند. او زمانی که با انسان‌ها تماس داشته باشد، تنگی نفس می‌گیرد و پوستش قرمز می‌شود. در این میان نابغه‌ای یک ربات طراحی کرده است که قرار است برای آزمایش اولیه به منزل کیم مین کیو فرستاده شود. اما باتری این ربات خراب می‌شود و تیم سازنده مجبور می‌شود نسخه پیشین آن را برای تست بفرستد.

18. سریال کره ای کمدی شخصیت یک مرد محترم

  • سال ساخت: 2012
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 8/10
  • تعداد فصل‌ها: 1
  • تعداد قسمت‌ها: 20
  • کارگردان: شین وو-چول
  • بازیگران: جانگ دونگ-گون، کیم هانئول، کیم سو-رو و کیم مین جونگ

سریال شخصیت یک مرد محترم (A Gentleman’s Dignity) نیز یکی دیگر از محبوب‌ترین سریال های کره ای خنده دار جذاب این فهرست محسوب می‌شود که طرفداران بسیاری در کره جنوبی دارد. این سریال برای اولین بار از شبکه SBS پخش شد و روزهای شنبه و یکشنبه هر هفته به نمایش در می‌آمد. این مجموعه دومین اثر شین وو-چول در این فهرست است که پس از اتمام سریال باغ مخفی و با همکاری عوامل همان سریال، آن را کلید زد. این عنوان در زمان پخش توانست توجه عمده مخاطبان را به خود جلب کند و مانند سریال قبلی شین وو-چول، به سریالی محبوب و پرمخاطب تبدیل شود.

سریال شخصیت یک مرد محترم روایتگر داستان زندگی عاطفی و شکست‌های چهار شخصیت مجزا در 40 سالگی آنها است. در طول این سریال شاهد سرگذشت کاراکترهای جذابی هستیم که اکنون هر کدام یک شخصیت مهم هستند. داستان‌های عاشقانه و شکست‌های این چهار نفر بسیار جالب بوده و فضای کمدی شیرینی را برای مخاطب خلق می‌کنند.

19. سریال رییس کیم، از برترین سریال های طنز کره ای

  • سال ساخت: 2017
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 7.9
  • تعداد فصل‌ها: 1
  • تعداد قسمت‌ها: 20
  • کارگردان: لی اون جین (Lee Eun Jin)
  • بازیگران: نام گونگ مین، لی جون هو، نام سانگ می، کیم سئون هو

رئیس کیم یک نابغه حسابدار عجیب و غریب و پر زرق و برق است که کارهای غیرقانون برای موکلانش می‌کند و سعی می کند پول کافی برای سفر به خارج از کشور پس انداز کند تا اینکه به طور تصادفی توسط یکی از معروف ترین شرکت های کره استخدام می‌شود. او قصد دارد بزرگترین دزدی خود را انجام دهد و از شرکت پول بگیرد در حالی که با مشکلات مختلفی روبرو می‌شود، به همکارانش نزدیکتر می‌شود و شروع به دلبستگی به زندگی کاری می‌کند و در همین حین داستان سریال کره ای کمدی رییس کیم به خنده دارترین روش ممکن پیش می‌رود.

20. سریال شاهزاده زیر شیروانی

  • سال ساخت: 2012
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 7.7
  • تعداد فصل‌ها: 1
  • تعداد قسمت‌ها: 20
  • کارگردان: شین یون سوب (Shin Yoon-sub)
  • بازیگران: هان جی مین، پارک یو چان، جونگ یو می، لی ته سونگ

در ماجرای این سریال کره ای خنده دار ، ولیعهد یی گاک متوجه می شود که از سلسله چوسان به سئول امروزی منتقل شده است. او با هونگ سه نا، که شباهت زیادی به همسر مرده اش دارد، ملاقات می‌کند و مصمم است که معمای 300 ساله مرگ او را با کمک شباهت خودش به نوه مدیر عامل شرکت، جایی که سه نا کار می‌کند، حل کند. یی گاک فرض می کند که هویت جدیدش برای نزدیک ماندن به سه نا دلیلی دارد. آیا ولیعهد می‌تواند یک شرکت مدرن را برای یافتن راهی برای بازگشت به دوره زمانی خود هدایت کند؟

21. سریال ستاره های دنباله دار (Shooting Stars)

  • سال ساخت: 2022
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 7.7
  • تعداد فصل‌ها: 1
  • تعداد قسمت‌ها:  16
  • کارگردان: لی سو هیون (Lee Soo Hyun)
  • بازیگران: کیم یونگ ده، لی سونگ کیونگ، لی جونگ شین

سریال ستاره های دنباله دار یک داستان عاشقانه و کمدی درباره بازیگری معروف به نام گونگ ته سونگ (کیم یونگ ده) است که با اوه هان بیول (لی سونگ کیونگ)، مدیر تیم روابط عمومی آژانس استارفورس اینترتینمنت، رابطه‌ای مابین عشق و نفرت را تجربه می‌کند. این دو نفر از دوران دانشگاه همدیگر را می‌شناسند و با اینکه بخاطر یکسری اتفاقات کمی باهم مشکل دارند، اما تمام تلاش خود را می‌کنند که راه حلی برای موفقیت چه در کار و چه در عشق پیدا کنند. ستاره های دنباله دار از سریال های کمدی کره ای جدید و پر از شخصیت‌های گوناگون است و تماشای آن برای افرادی که به دنیای سرگرمی،زندگی بازیگران در پشت دوربین و اتفاقاتی که در زندگی واقعی آن‌ها رخ می‌دهد علاقه دارند سرگرم‌کننده خواهد بود.

22. سریال او زیبا بود (She Was Pretty)؛ از بهترین سریال های کمدی کره ای

  • سال ساخت: 2015
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 7.6
  • تعداد فصل‌ها: 1
  • تعداد قسمت‌ها:  16
  • کارگردان: جونگ دائه یون (Jung Dae-yoon)
  • بازیگران: پارک سئو جون، هوانگ جونگ اوم، چوی شی وون

در ادامه لیست بهترین سریال های کمدی کره ای به سریال او زیبا بود می‌رسیم. وقتی جی سونگ جون و کیم هی جین دوستان دوران کودکی، پانزده سال بدون هیچ خبری از هم جدا می‌شوند. این دو در نهایت دوباره همدیگر را ملاقات می‌کنند، درحالی که کیم هی جین (هوانگ جونگ ایوم) که زمانی زیبا بود، تبدیل به دختری بی دست و پا و غیرجذاب شده و جی سونگ جون (پارک سو جون) که در کودکی حسابی تپل و غیرجذاب بود به مردی بسیار خوش تیپ و موفق تبدیل شده است. جی سونگ جون که در تمام این سال‌ها به دنبال هی جین عشق اول خود بوده است، می‌تواند حالا بدون توجه به ظاهر او، همچنان دوستش داشته باشد؟

23. سریال لویی پادشاه خرید، از بهترین سریال های کمدی کره ای

  • سال ساخت: 2016
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 7.5
  • تعداد فصل‌ها: 1
  • تعداد قسمت‌ها: 16
  • کارگردان: لی سانگ یوب (Lee Sang Youb)
  • بازیگران: سئو این گوک، نام جی هیون، یون سانگ هیون، ایم سه می

لویی ( سئو این گوک) جوانی ثروتمند و عاشق خرید کردن است. طی یک حادثه تصادف، گم می‌شود درحالی که حافظه خود را از دست داده است. او با دختری ساده و روستایی به نام بوک شیل (نام جی هیو) آشنا می‌شود که برای پیدا کردن برادرش به سئول آمده. این دو تلاش می‌کنند درکنار تمام مشکلات و سختی‌ها از یکدیگر محافظت کنند و برادر بوکشیل را پیدا کنند.

24. سریال کره ای طنز گونگ شیم زیبا

  • سال ساخت: 2016
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 7.4
  • تعداد فصل‌ها: 1
  • تعداد قسمت‌ها: 20
  • کارگردان: بک سو چان (Baek Soo-chan)
  • بازیگران: نام گونگ مین، بانگ مینا، اون جون وان، سئو هیو ریم

گونگ شیم (بانگ مینا) به دلیل رفتار اطرافیانش، همیشه احساس می‌کند که تحت سایه خواهر بزرگترش گونگ می (سئو هیو ریم) قرار گرفته است. گونگ می زیبا، که در یک شرکت حقوقی درجه یک کار می‌کند، نان آور خانواده می‌شود، در حالی که گونگ شیم، که زشت و بی دست و پا به حساب می‌آید، بیکار است.

این سریال کره ای کمدی درباره داستان عشق دو خواهر و دو مرد است. خواهر بزرگتر همه چیز دارد از جمله ظاهر زیبا و خواهر کوچکتر فقط دل گرمی و اشتیاق دارد. یکی از مردان در یک آپارتمان روی پشت بام زندگی می‌کند و مرد دیگر از خانواده‌ای ثروتمند است.

25. سریال کره ای کمدی مدرسه ای بوسه شیطنت آمیز

  • سال ساخت: 2010
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 7.1/10
  • تعداد فصل‌ها: 1
  • تعداد قسمت‌ها: 16
  • کارگردان: هوانگ این-روی (Hwang In-roi)
  • بازیگران: جانگ سو مین، کیم هیون جونگ، لی تائه سانگ و لی سی یونگ

در معرفی سریال کره ای کمدی عاشقانه بوسه شیطنت‌آمیز (Playful Kiss) که در زمان پخش مخاطبان بسیاری داشت باید بگوییم که این سریال برای اولین بار از شبکه MBC کره جنوبی در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه هر هفته به نمایش درمی‌آمد و بسیار پرطرفدار بود. این عنوان در 12 کشور مختلف در آسیا فروخته شد و تقریبا 3.400.000 دلار فروش داشت و به یکی از سریال‌های محبوب آن زمان و بهترین سریال کره ای طنز در آن سال تبدیل شد. سریال بوسه شیطنت‌آمیز به دلیل محبوبیت بین‌المللی، پس از اتمام در 7 قسمت کوتاه و حدودا 8 دقیقه‌ای ساخته و در یوتیوب منتشر شد.

داستان سریال بوسه شیطنت‌آمیز درباره یک دختر نوجوان به نام «او هانی» بوده که عاشق یکی از پسران مدرسه به نام «سونگ جو» شده، اما پسر به او توجهی ندارد. او هانی در مدرسه به عنوان یک دختر زشت، احمق و شاگرد آخر شناخته می‌شود. اما او هانی روزی دست به تغییر و تحول می‌زند و جز شاگرد اول‌های مدرسه می‌شود. پس از آن به سونگ جو ابراز علاقه می‌کند، اما این پسر از او هانی متنفر است. سونگ جو پسری جذاب است که همه در مدرسه به او توجه دارند. اما او هانی دست از تلاش برنمی‌دارد و…

سخن آخر

در این مقاله به معرفی بهترین سریال های طنز کره ای پرداختیم و لیست خنده دار ترین سریال های کره ای را برای شما فراهم کردیم. شما تاکنون کدامیک از سریال های معرفی شده در این مقاله را تماشا کرده‌اید؟ به نظر شما بهترین سریال های کمدی کره ای کدام عناوین هستند؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


در این مطلب قصد داریم ۱۲ تا از بهترین سریال های کمدی کره‌ ای را به شما معرفی کنیم. سریال های کره ای به تازگی بسیار محبوب شدند و طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند. اکنون بسیاری از فیلم و سریال های آن‌ها در سایت نتفلیکس وجود دارد. شما می‌توانید دیگر لیست‌های فیلم و سریال معرفی شده سال ۲۰۲۱ را دنبال کنید لیست معرفی بهترین سریال های عاشقانه ۲۰۲۱، بهترین فیلم و سریال های داستانی ۲۰۲۱ و ۱۰ فیلم برتر سال ۲۰۲۱ را بررسی کنید.

1- سریال به وایکیکی خوش آمدید Welcome To Waikiki: امتیاز ۸.۳ در IMDB

داستان این سریال درباره‌ی سه مرد به نام دونگ گو، دو شیک و جون کی است که به همراه سئو جین صاحب یک مهمانخانه هستند. نام این مهمانخانه وایکیکی است و آن را اداره می‌کنند. هدف آن‌ها جمع کردن پول برای ساختن فیلم است. اما همه چیز با آمدن یک مادر که مجرد است و صاحب یک نوزاد است تغییر می‌کند. حتی دوست دختر قبلی دونگ گو در خانه زندگی می‌کند. کارگردانی این سریال توسط چانگ مین لی (Chang Min Lee) صورت گرفته است. این سریال از سال ۲۰۱۸ تا ۲۰۱۹ پخش شده است. این سریال شامل ۲ فصل است و ۳۶ قسمت است.

AAAABdTtwOp1zWWqhAxtpJh gwPYIeuhx9DNeeU5bhEuEnM CxY2oAiKdiOHkqu n3vvOeT7HCJVWckTEhNtvoXLPAcZ YCa

2- سریال صدای قلب شما Sound Of Your Heart: امتیاز ۸.۲ در رسانه IMDB

داستان این سریال درباره چو سوک است. او یک رمان نویس معروف کمیک‌های مشهور است. این سریال درباره زندگی او و خانواده عجیبش است. این سریال از سال ۲۰۱۶ تا به امروز در حال پخش است. کارگردانی این سریال توسط بیانگ هون ها (Byoung Hoon Ha) صورت گرفته است. داستان این سریال ۱۰ سال پیش منتشر شد و اما برای اولین بار بصورت زنده به اکران درآمد.

بهترین سریال های کمدی کره ای 2

3- سریال خانواده فوق العاده Super Family: امتیاز ۷.۸ در رسانه IMDB

داستان این سریال درباره یک مردی است که ۴۴ سال سن دارد. این مرد یک مقام بالایی در یک شرکت دارد. او رئیس بخشی از یک شرکت به نام نا چون ایل می‌باشد. همزمان او مسئولیت‌های دیگری هم دارد. او پدر یک خانواده، همسر یک خانم، فرزند ارشد یک پدر است. او صاحب یک دختر است. کارگردان این سریال مون سوک چوی (Moon Suk Choi) است. این سریال از ۲۰۱۷ تا به امروز در حال اکران است. این سریال در ۴۰ قسمت و یک فصل ساخته شده است.

بهترین سریال های کمدی کره ای 1

4- سریال پانسیون شماره ۲۴ Boarding House No .24: امتیاز ۶ در رسانه IMDB

داستان این سریال درباره یک پانسیون می‌باشد. صاحب یک پانسیون به تازگی متوجه شده است که ۲۴ سال پیش صاحب یک فرزند شده بود. او شش فرد مختلف را با خصوصیات متفاوت به پانسیونش دعوت می‌کند. او می‌خواهد درک کند که کدام یک از آن‌ها فرزند او می‌باشد. در نتیجه پس از یک مدت طولانی آن‌ها شروع به زندگی مشترک می‌کنند تا راز واقعی فاش شود. این سریال در ۱۲ قسمت و ۱ فصل ساخته شده است.

بهترین سریال های کمدی کره ای

5- سریال مونس روحی Soulmate: امتیاز  7.1 در رسانه IMDB

داستان این سریال درباره عشق دو فرد به یکدیگر است. دو فردی همدیگر را ندیده‌اند اما عاشق یکدیگر می‌شوند. این دو فرد به یکدیگر عشق می‌ورزند اما در راه عجیب! آن‌ها مونس‌های روحی هستند و به زودی همدیگر را خواهند دید. بی‌نظیر‌ترین اتفاق‌هایی که هیچکس حتی باورش نمی‌کند، رخ می‌دهد. دو چول نوه (Do Cheol Noh) یکی از کارگردان‌های این سریال است. این سریال در ۲۲ قسمت و ۱ فصل ساخته شده است. تاریخ شروع این سریال از تاریخ ۲۰۰۶ است.

سریال های کمدی کره ای

6- سریال کشاورز مدرن Modern Farmer: امتیاز ۷‌.۵ در رسانه IMDB

داستان این سریال درباره یک گروه راک است. این گروه راک تصمیم به کشاورزی می‌گیرند. مین کی خواننده و رهبر گروه می‌باشد. همچنین او به همراه یک درامر به نام کی جون گیتار می‌نوازد. مین کی با هان چیول و کانگ هیوک در یک بند موسیقی راک هستند. این سریال به کارگردانی جین سوک اوه (Jin Suk Ho) ساخته شده است. شروع پخش آن از سال ۲۰۱۴ آغاز شده است. این سریال در یک فصل و ۲۰ قسمت ساخته شده است.

7- سریال به وایکیکی خوش آمدید ۲ Welcome to Waikiki: امتیاز ۸.۳ در رسانه IMDB

داستان این فیلم ادامه سریال قبلی می‌باشد. اما ماجرا با قبل آن متفاوت است. جون کی یک بازیگر نامحبوب می‌باشد که مهمانخانه وایکیکی را اداره می‌کند. در این مجموعه او از دوستان صمیمی‌اش تقاضای پول و سرمایه‌گذاری می‌کند. کارگردانی این سریال توسط لی چانگ مین (Lee Chang Min) صورت گرفته است. فصل دوم این سریال در ۱۶ قسمت ساخته شده است.

8- سریال من یک ستاره در مسیر برداشتم I Picked Up a  Star On The Road: امتیاز ۷ در رسانه IMDB

داستان این سریال درباره لی یون سو می‌باشد. این زن بسیار جوان است و شخصیت پیچیده‌ای دارد. یک روز در خیابان این شخص با یک هنرمند جهانی و بسیار مشهور رو به رو می‌شود. او ناگهانی گنگ جون هیوک را ملاقات می‌کند. شروع پخش این سریال از سال ۲۰۱۸ بوده است. همچنین تا به امروز تنها دو قسمت از آن منتشر شده است.

9- سریال عاشق The Lover: امتیاز ۷.۴ در رسانه IMDB

داستان این سریال درباره امتحان شدن روابط چهار زوج است. این افراد تصمیم می‌گیرند که بایکدیگر زندگی کنند. آن‌ها تصمیم می‌گیرند مرز روابط خود را بسنجند بدون اینکه ازدواج کنند. آن‌ها در یک آپارتمان با یکدیگر شروع به زندگی می‌کنند. مین سئوک جونگ (Min Seok Jung) کارگردانی این سریال کمدی را برعهده داشته است. تاریخ پخش این سریال از سال ۲۰۱۵ تا به امروز بوده است. این سریال در ۱ فصل و ۱۶ قسمت ساخته شده است.

10- سریال صدای قلب شما Sound Of Your Heart: امتیاز ۵.۸ در رسانه IMDB

داستان این سریال درباره یک فرد نوازنده است. نام او چو سوک می‌باشد او داستان‌های مختلفی را روایت می‌کند. داستان این سریال بسیار عجیب است زیرا درباره کار‌های ناخواسته و اشتباهات می‌باشد. کارگردانی این سریال توسط جونگ هوا چونگ (Jung Hwa Chung) صورت گرفته است. این سریال در ۲۰ قسمت و دو فصل ساخته شده است.

11- سریال کشیش آتشین The Fiery Priest: امتیاز ۸.۲ در رسانه IMDB

داستان این سریال درباره حل یک پرونده قتل کشیش کاتولیک است. کیم هه ایل یک کشیش کاتولیک با کو دای یانگ یک کارآگاه به همراه پارک کیونگ سان که یک دادستان است، با هم همکاری می‌کنند. آن‌ها به دنبال کشف کردن و حل کردن پرونده قتل یک کشیش کاتولیک می‌باشند. کارگردانی این سریال توسط می‌یانگ وو لی (Myoung Woo Lee) صورت گرفته است. شروع پخش این سریال در ۲۰۱۹ بوده است و شامل ۱ فصل و ۴۰ قسمت می‌باشد.

12- سریال دو بونگ زن قوی به زودی Strong Woman Do Bong Soon: امتیاز ۸.۲ در رسانه IMDB

داستان این سریال درباره دو بونگ سون دختری جوان می‌باشد. این دختر کاری ندارد اما در عوض قدرت‌های فوق بشری و عجیب دارد. پس از گذشت مدتی این دختر بعنوان یک محافظ برای یک مدیر عامل استخدام می‌شود. اما بعد از مدتی او متوجه می شود رابطه‌اش بیش از یک رابطه کاری می‌باشد. در این بین آن‌ها درگیر یک قاتل می‌شوند. کارگردانی این سریال توسط لی هیونگ مین (Lee Hyeong min) صورت گرفته است. تاریخ اکران این سریال از سال ۲۰۱۷ بوده است. این سریال در ۱ فصل و ۱۷ قسمت ساخته شده است.

منبع: KdramaWorld.org

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا