دنیای وب

بهترین شهرها برای کار با صدا

در اینجا نگاهی به بهترین شهرها برای انواع مختلف صدا در محل کار می اندازیم:

شهر نیویورک ، نیویورک

شهر نیویورک جایی است که می توانید بهترین صدا را برای تبلیغات انتخاب کنید. با داشتن اکثر آژانس های تبلیغاتی برتر در سیب بزرگ ، منطقی است که بزرگترین استعدادهای صوتی برای تبلیغات در اینجا جمع شوند. در حالی که صداپیشگان معروف مانند دونالد جیمز و ریک بلید در نیویورک مستقر هستند ، آژانس های تبلیغاتی نفوذ افراد مشهور را برای صداگذاری در تبلیغات دارند.

لس آنجلس ، کالیفرنیا

برای صداگذاری بیش از حد در فیلم ها ، لس آنجلس مطمئنا بهترین شهر است. از آنجا که بسیاری از بازیگران و بازیگران در هالیوود زندگی و کار می کنند ، افرادی که به دنبال استخدام صدای خاصی هستند باید به لس آنجلس سفر کنند. مگر اینکه برای یک فیلم انیمیشن باشد ، صداپیشگی در فیلم ها معمولاً بازیگران آن را بازی می کنند. به عنوان مثال ، ری لیوتا که در فیلم Goodfellas مارتین اسکورسیزی نقش هنری هیل را بازی می کرد نیز صدا را در بسیاری از صحنه ها ارائه می دهد.

شیکاگو ، ایالت IL

اگر در غرب میانه واقع شده اید و وقت آن را ندارید که به نیویورک یا لس آنجلس بروید ، شاید شیکاگو بهترین شهر برای شما باشد. شهر بادگیر که به عنوان قطب شهر میانه غرب و رادیو بزرگ شناخته می شود ، سابقه طولانی در کار استعداد عالی صدا دارد. صدابرداران شیکاگو مانند: هارلان هوگان ، باب وورتینگتون و گونزو شکسنایدر خدمات خود را به برخی از بزرگترین شرکتهای کشور ارائه داده اند. شیکاگو همچنین برنامه های آموزش صوتی خوبی را ارائه می دهد بنابراین استعدادهای جدید کم نیستند.

ونکوور ، بریتیش کلمبیا

مدتی است که ونکوور خود را به عنوان یکی از پیشگامان تولید انیمیشن در دنیای غرب تثبیت کرده است. از مدارس گرفته تا استودیوهای پیشرفته ، ونکوور امکانات بسیار خوبی را برای انیماتورهای حال و آینده ارائه می دهد. برخی از محبوب ترین انیمیشن ها از جمله Ed ، Ed و Eddy و شاهزاده مصر از ونکوور بیرون آمده اند. با چنین صحنه پر رونقی ، جای تعجب نیست که ونکوور بهترین مکان برای یافتن صدای هنرمندان برای انیمیشن باشد. برای مطابقت با انیمیشن های با کیفیت بالا ، استعدادهای صوتی باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند تا اصل داستان ها را به نمایش بگذارند.

مونترال، کبک

بهترین شهر برای صداگذاری بیش از حد کار مونترال ، یکی دیگر از شهرهای کانادا است. خیلی سریع ، مونترال افزایش یافت و به یک بازیگر اصلی در صنعت بازی های ویدیویی تبدیل شد. هم اکنون بیش از 50 شرکت توسعه دهنده ، 14 شرکت نرم افزاری و 18 شرکت خدمات بازی در این شهر زیبا مستقر هستند که بیش از 6000 شغل را ارائه می دهند. بدون شک ، صدای بیش از حد از ضروریات موفقیت یک بازی ویدیویی است و استعدادهای صوتی در مونترال ، به طور خاص برای بازی طراحی شده اند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا