بهینه سازی موتور جستجو برای نوشتن: چگونه محتوای SEO با نوشتن منظم SEO متفاوت است

از زمان به روزرسانی Google Panda در فوریه 2011 ، وب مسترها از محتوای فاقد کلمه کلیدی به محتوای ذهنی فاصله گرفتند. اگر نویسنده مستقل محتوای SEO هستید و شروع به تهیه این نوع نسخه به مشتریان نکرده اید ، ممکن است آسیب قابل توجهی به آنها وارد کند. در اینجا بحث می کنیم که چرا.

برای اطلاعات خود ، می توانید مقالات بیشتری را برای مقالات جستجوگرها در زمینه موضوع هزینه کنید – از هرجای دیگر 50 تا 75 دلار برای هر مقاله در پایین سطح، در پایان بالا تا چند صد دلار.

چرا محتوای وب SEO “عادی” به اندازه کافی خوب نیست

برای خلاص شدن از بسیاری از MFA (طراحی شده برای سایت های AdSense) – بسیاری از آنها توسط اسپم ها تنظیم شده اند تا فقط بتوانند روی تبلیغات گوگل کلیک کنند – Google دارای محتوای فاقد کلمه کلیدی است. می دانید ، آن مقالات کوتاه و اسپم که تکرار همین کلمات کلیدی را بارها و بارها فقط برای رتبه بالا در موتورهای جستجو انجام می دهند.

کار موتور جستجو این است که مرتبط ترین ها را برگردانید “کیفیت“برای وب گردان. به طور کلی ، اکثر مقالات پر از کلمات کلیدی این کار را نمی کنند. بسیاری از آنها چیزی بیش از اطلاعات عمومی نیستند که می توانید در سراسر وب بیابید.

به منظور جلوگیری از این امر ، در به روز رسانی پاندا ، گوگل سایت های زیادی را با این نوع محتوا به نفع کسانی که دنبال شده از آنچه من “دستورالعمل نوشتن SEO” می نامید ، رها کرد.

این رهنمودها می تواند به عنوان پایه ای برای نوشتن محتوای سئو در نظر گرفته شود. به عنوان یک طرف ، من در اینجا به گوگل ارجاع می دهم ، زیرا به طور کلی محبوب ترین موتور جستجو است. برای اطلاعات شما ، سه شرکت بزرگ Google ، Bing و Yahoo! هستند.

موضوع محتوای سئو دقیقاً چیست؟

به عنوان مثال ، به جای تمرکز روی یک عبارت خاص برای کلمات کلیدی ، محتوای وب موضوعی بر عبارات کلمات کلیدی بی شماری تمرکز دارد – در همان مقاله.

به یاد داشته باشید که موتورهای جستجو چیزی جز ربات ها نیستند ، نه انسان. بنابراین ، اگر آنها یک محتوای از محتوای که حاوی کلمه “سیب” است ، آنها نمی دانند که آیا شما در مورد سیب یا پای اپل صحبت می کنید. این جوهر موضوع سئو است. این کمک می کند تا موتورهای جستجو به درستی تشخیص دهند که محتوای محتوا چیست – و محتوای پر از کلمات کلیدی را از بالا به بالای نتایج موتور جستجو نگه می دارد.

تفاوت بین یک مقاله سئو و یک موضوع منظم SEO

بیایید با مثال توضیح دهیم. بیایید بگوییم که شما یک بلاگ در مورد پای سیب خانگی می نویسید و پستی در مورد نحوه تهیه پای سیب می نویسید. برخی از عبارات “کلمه کلیدی” که موتورهای جستجو انتظار دارند در این پست پیدا کنند ، چگونگی پخت پای سیب ، دستور پخت سیب ، درست کردن پای سیب ، طرز تهیه یک پای سیب از ابتدا و غیره است.

ببینید چند عبارت “کلمه کلیدی” متفاوت هستند و همه آنها چگونه ارتباط دارند؟ برعکس ، یک مقاله سئو پر شده از کلمات کلیدی در این موضوع ممکن است حاوی عبارت “دستور پای سیب” بارها و بارها باشد.

از آنجا که محتوای وب جستجوگرها نوشتن بیشتر طول می کشد – و تمایل دارد که در نتایج موتور جستجو رتبه بالاتری داشته باشد – به عنوان یک نویسنده سئو ، می توانید برای آن هزینه بیشتری دریافت کنید – و موارد دیگر.

درباره نحوه انجام این کار بیشتر بدانید نوشتن محتوای SEO، دستورالعمل نوشتن Google SEO و 11 چیز دیگر که شما باید بدانید برای موفقیت در نویسنده سئو در سال 2013.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا