بهینه سازی موتور جستجو چیست؟ بهینه سازی موتور جستجو

وقتی من به SEO اشاره می کنم ، مردم همیشه می پرسند ، SEO چیست؟ SEO به معنای “SEO” است. بهینه سازی موتور جستجو روند بهبود صفحه فرود یا وب سایت شما برای موتور جستجوی Google است. هنگامی که شخصی مجموعه خاصی از کلمات کلیدی را تایپ می کند ، Google از یک الگوریتم برای جستجوی دو چیز مختلف استفاده می کند تا بتواند وب سایت را در نتایج بدست آورد. کلمات کلیدی نوع کاربر اینترنت در Google هنگام جستجوی محصول یا خدمات است. به عنوان مثال ، اگر کاربر بهترین جستجوی شرکت جستجوگرها در Phoenix ، آریزونا را جستجو کند ، “AZ SEO” را از پایین به موتور جستجو تایپ می کند و با نتایجی ارائه می شود که گوگل احساس می کند نیازهای جستجوگر را برآورده می کند. SEO به سادگی وب سایت کارآفرین را بهینه می کند تا بهترین نتیجه ممکن برای مجموعه مشخصی از کلمات کلیدی باشد.

چگونه شرکت های جستجوگرها کلمات کلیدی مناسب برای یک تجارت خاص را پیدا می کنند؟

کلمات کلیدی مناسب را با Google Keyword Planner پیدا کنید. Keyword Planner به شما امکان می دهد تا هر ترکیبی از کلمات کلیدی یا عبارات را تایپ کنید و نمودار به شما می گوید که چند بار این کلمات کلیدی یا عبارات هر ماه در موتور جستجو تایپ می شوند. می توانید هر گونه تغییر در کلمات کلیدی خود را بنویسید و نمودار همچنین کلمات کلیدی یا عباراتی مشابه آنچه را که تایپ می کنید نمایش داده می شود. این بهترین روش برای دانستن اینکه کاربران هنگام جستجو برای نوع خاصی از محصول یا خدمات از چه نوع زبانی استفاده می کنند.

الگوریتم گوگل به دنبال چیست؟

موارد اصلی که گوگل هنگام رتبه بندی وب سایت شما به دنبال آن است ، عناوین ، تراکم کلمات کلیدی و لینک های بک لینک است. جعبه وب سایت شما باید کلمات کلیدی شما را در آن گنجانده باشد. با فرض اینکه شرکت SEO می خواهد رتبه “بهترین سئو” را کسب کند ، تیتر صفحه وب یا انتشار بهینه شده باید با این کلمات کلیدی آغاز شود. مانند مثال بالا ، “Phoenix AZ Best SEO”.

مرحله بعدی اجرای این کلمات کلیدی در درون محتوا یا متن یک صفحه وب یا انتشار است. تراکم کلمه کلیدی ، به این معنی که تعداد دفعاتی که این کلمه کلیدی در متن ذکر شده است ، معمولاً حدود 2-4 درصد برای Google لازم است تا آن را مناسب ببیند. در صورت لزوم چندین بار یا چندین بار کلمات کلیدی اضافه نکنید زیرا Google شما را به عنوان هرزنامه یا به اندازه کافی مرتبط نمی بیند. بک لینک به سادگی پیوندهایی از وب سایت های دیگر مرتبط با تجارت شما است. به عنوان مثال ، فرض کنید می خواهیم یک پست وبلاگ در مورد SEO ایجاد کنیم زیرا سعی می کنیم بک لینک را به سایت سئو ایجاد کنیم. ما یک پست وبلاگ با کلمات کلیدی مربوط به SEO ایجاد خواهیم کرد و پیوند وب سایت مورد نظر برای ایجاد بک لینک را در این متن پست وبلاگ قرار خواهیم داد.

سپس گوگل پست وبلاگ را می خواند و می فهمید پستی که شما ایجاد کرده اید به وب سایت مرتبط است و هر دو دارای کلمات کلیدی مشابه هستند. اکنون ، شما فقط می توانید از هر وب سایتی پیوند برقرار کنید ، باید یک سایت باکیفیت با حداقل حداقل 2 یا بهتر PR باشد و این سخت ترین قسمت است. هر سایتی به شما امکان نمی دهد پیوندهایی را ایجاد کنید که به سایر سایت ها اشاره دارد. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد این موضوع داشته باشید ، نحوه ایجاد مجدد لینک ها را بیابید.

SEO به سادگی راهی برای اتصال محققان به محصولات یا خدمات مورد نظر خود است. اگر بتوانید آدرس ها ، کلمات کلیدی و بک لینک های مربوط به جستجوی کاربر را تنظیم کنید ، در گوگل رتبه بالایی پیدا می کنند و افراد می توانند هنگام جستجوی محصول یا خدمات خاص مربوط به شغل شما ، شما را بیابند.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا