به روزرسانی Google SEO

این روند گاه به گاه بود که هر ساله ، گوگل روش الگوریتم جستجو را از 500 به 600 بار تغییر می دهد. اما ، تا آنجا که این تغییرات بی اهمیت هستند ، از آنجا که هر چند ماه یک بار رخ می دهند ، تغییر الگوریتم “اصلی” بر نتایج جستجو تأثیر می گذارد.

این تغییرات جزئی برای جستجوی بازاریابان بسیار مهم است ، زیرا بر رتبه بندی وب سایت و ترافیک رایگان تأثیر می گذارد. این بر سئو تأثیر می گذارد. از میان به روزرسانی های محبوب و مهم Google Seo ، پاندا 3.9 ، پیوند هشدارها ، پاندا 3.8 ، پنگوئن 1.1 و نمودار دانش در بین بسیاری از آنها وجود دارد. به روزرسانی ها توسط مکان یا یک مهندس شناخته شده گوگل نامگذاری شده اند.

چرا تغییر می کنید؟

مهندسان گوگل خاطرنشان كردند كه تغییرات اغلب به سمت وب اسپم انجام می شود. برای کاهش سایتهایی که ناقض دستورالعملهای کیفیت فعلی گوگل هستند ، تغییراتی ایجاد شده است. تغییراتی نیز برای ارتقاء محتوای با کیفیت بالا ایجاد شده است ، که باعث بهبود تجربه کاربر بهینه شده و رضایت بخش از موتور جستجو می شود.

این تغییرات همچنین روشهای seo hat se غیر از درگیر کردن در تاکتیک های ایمیل ناخواسته اسپم را هدف قرار می دهد. بنابراین به ردیابی وب سایت ها کمک می کند. آخرین بروزرسانی ، به حداقل رساندن سایتهای بهینه سازی شده است که ممکن است شامل بسیاری از لینک های غیر طبیعی ، دوچرخه سواری خودکار محتوا ، استفاده بیش از حد از کلید واژه ها و موارد دیگر باشد. وی همچنین خاطرنشان کرد: هدف آن کاهش تعداد بسیاری از موارد اضافی یا “بالاتر از برابر” در وب سایتها است و بنابراین کاربر بلافاصله به محتوا دسترسی پیدا می کند.

چگونه به روزرسانی ها کار می کنند

مهندسان گوگل اظهار داشته اند که در صورت دستیابی به صفحات فردی ، SEO می تواند بسیار مثبت و سازنده باشد. آنها می توانند با استفاده از بهینه سازی بهتر موتور جستجوگر “کلاه سفید” به این هدف دست یابند زیرا بازاریابی مناسب وب سایت و مطالب قانع کننده تر کاربر وجود دارد. نقطه مقابل این روش در جایی است که برخی وب سایت ها از شکاف ها و کلید های میانبر استفاده می کنند اما پاسخ های رضایت بخش را برای کاربر ارائه می دهند.

مثال خوب بروزرسانی سئو ، یک فناوری “بالاتر از قبل” است که در آن سایت باید نمره پیشنهادی را تصویب کرده و پیدا کردن محتوای اصلی سایت یا کاربر را برای تشخیص سریعتر آن دشوار کند ، به محض اجرای بروزرسانی های الگوریتم ، رتبه سایت کاهش می یابد. با این حال ، این تغییرات همچنین تحت تأثیر تعداد صفحات موجود در سایت قرار دارد و اینکه چگونه Googleboot به سرعت می تواند محتوا را از بین بسیاری دیگر اسکن کند.

در مورد خدمات بازاریابی فکر کنید

بسیاری از محققان در ادامه خاطرنشان كردند كه به روز كردن گوگل seo به نفع دیگران نیست زیرا مورد انتقاد برخی از سایت های خدمات بازار آنلاین قرار گرفت ، اما برای استفاده از موتورهای جستجو یكی فراموش نشدنی و رضایت بخش است. علاوه بر این ، پیوندهای هدفمند توسط Google ممکن است مربوط به وب سایت های تحت تأثیر باشد.

وب سایتهایی که عمدتا از کلمات کلیدی استفاده می کنند ، برخی از نام های شهرها را ذکر می کنند ، آنهایی که از کلمه “seo” یا طراحی وب سایت استفاده می کنند ، در معرض دید عموم قرار گرفته اند و رتبه بندی آنها مطابق انتظار کاهش یافته است. در بین معدود سایتها وب سایتهای مالی ، داروها ، صنعت فضای اداری یا سرگرمی قرار داشتند.

روشهای پیشنهادی برای بهبود رتبه بندی شخص

برای همگام شدن با به روزرسانی Google SEO ، توصیه های من این است:

  • محتوای خود را مرتباً به روز کنید

  • چرخش را محدود کنید و از مطالب بازنویسی شده دستی استفاده کنید

  • دکمه Google + 1 را به وب سایت خود اضافه کنید

  • حداقل هفته ای یکبار محتوای خبری ارسال کنید

  • با استفاده از بازاریابی ویدیویی

  • عکسهای جدید و غالباً اصلی را بارگذاری کنید

  • از منابع مختلف برای جلب حمایت خود استفاده کنید

  • دفعه دیگر که به روزرسانی SEO می آید ، آن را به سر خود ببرید و تمام تلاش خود را انجام دهید.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا