بیاموزید که چگونه SEO مانند یک حرفه ای عمل می کند

اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما دارای محتوای منحصر به فرد و مرتبط است.

برای جلوگیری از مجازات ها ، باید اطمینان حاصل کنید که صفحات وب شما حاوی محتوای “سرقت شده” نیستند. علاوه بر این ، به خاطر داشته باشید که “زمان در سایت” ، “سرعت کلیک” و “نرخ گزاف گویی” اکنون مهمتر از همیشه هستند. همچنین ، اطمینان حاصل کنید که محتوای شما به اندازه کافی با ارزش است تا مخاطب خود را درگیر خود کند.

به همین روش ، وب سایت شما باید جالب ، آسان برای استفاده و پاسخگو باشد ، بنابراین می توان در چندین دستگاه با اندازه و وضوح صفحه نمایش مختلف مورد استفاده و مشاهده قرار گرفت.

با این حال ، به یاد داشته باشید که SEO مداوم نقش مهمی در رتبه بندی جستجوی گوگل دارد. بنابراین ، استراتژی کسب و کار آنلاین شما باید روی سئو ارگانیک با کیفیت متمرکز شود.

هر دو استراتژی SEO و آنلاین و آفلاین به شما کمک می کنند تا به رتبه “3 بسته” لازم برسید. اگر می خواهید جایگاه خوب خود را در Google حفظ کنید ، هرگز از تکنیک های ناخواسته SEO استفاده نکنید. دستورالعمل های سئو توصیه شده توسط Google را با دقت دنبال کنید.

از نظرات سایت تجاری خود نهایت استفاده را ببرید.

Google از نظر نظرات در مورد مشاغل ، اهمیت زیادی می دهد ، زیرا افرادی که به دنبال اطلاعات هستند ، برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات / خدماتی که تجارت ارائه می دهد ، خواندن بررسی ها را می خوانند تا ببینند که آیا برای آنها سودمند است.

ممکن است استدلال های بسیاری برای چگونگی ادامه استفاده از بررسی وجود داشته باشد ، اما تشویق مشتریان برای ارسال نظرات خود ضرری نخواهد داشت. مطمئناً حفظ استانداردهای بالا و همچنین ارائه بیشتر از آنچه انتظار می رود ، به شما این امکان را می دهد که به راحتی نظرات را دریافت کنید.

هرگز وسوسه نشوید که نقدهای جعلی خود را بنویسید یا از تکنیک های کثیف استفاده نکنید. هنگامی که این کار را کردید و سقوط کنید ، می تواند تجارت شما را تحت تأثیر بد قرار دهد. ارزش ریسک کردن را ندارد.

اطمینان حاصل کنید که از منابع مختلف ، از جمله مقاماتی مانند Google Local Guides و Yelp Elite ، نظرات دیگری را دریافت کرده اید تا علاوه بر گروه های سنتی شخص ثالث ، چند مورد را ذکر کنید.

از لینک های دریافتی خود بهبود و استفاده کنید

برای اینکه کسب و کار شما شهرت خوبی ایجاد کند ، باید توسط سایر شرکتهای منطقه شما نیز شناخته شود. پیوندهایی از سایر وب سایتهای محلی به وب سایت خود پیدا خواهید کرد تا بسیار مفید باشند.

روش های زیادی برای بدست آوردن پیوندها به تجارت شما وجود دارد. این موارد شامل میزبانی یک رویداد در جامعه شما ، حمایت از سمینار آنلاین ، اهداء اهداء ، ارتقاء چیزی که دوست دارید ، و همچنین ایجاد روابط با افراد تأثیرگذار و تأثیرگذار است.

علاوه بر این ، هنگام ایجاد ساختمان لینک خود برای بهینه سازی بیشتر موتورهای جستجوی محلی ، حتماً:

– پیوندهای ورودی با کیفیت بالا به URL صفحه فرود GMB.

– پیوندهای دریافتی با کیفیت بالا به دامنه شما.

– کلمات کلیدی مبتنی بر سایت در متن لینک برای پیوند به دامنه شما.

– انواع پیوندهای موجود در دامنه شما.

– پیوندهای ورودی کافی از دامنه های مرتبط با دامنه شما.

از کلمات کلیدی به خوبی استفاده کنید.

  • فقط از کلمات کلیدی مرتبط با محصول / خدمات برای دامنه ، عنوان تجاری GMB ، نظرات و محتوای وب سایت خود استفاده کنید.

  • اطمینان حاصل کنید که این کلمات کلیدی اطلاعات محلی را فاش می کنند.

  • برای هر محصول / خدمات یک صفحه وب منحصر به فرد ارائه دهید.

اگر محصولات / خدمات متنوعی را ارائه می دهید ، اطمینان حاصل کنید که هر یک از آنها صفحه وب خود را دارند که شامل جزئیات مرتبط و دقیق است. این صفحات وب برجسته را می توان از طریق صفحه ای که حاوی کلیه محصولات / خدمات موجود در سبد شما است ، پیوند داد.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا