دنیای وب

بینشی در مورد تکنیک های بازاریابی چند سطح / بازاریابی شبکه ای

شما به مکانی مناسب برای کشف چگونگی موفقیت در بازاریابی شبکه ای یا بازاریابی چند سطحی رسیده اید. اکثر افرادی که در ابتدا مبارزه جدیدی را آغاز می کنند اما برای یک مبتدی در بازاریابی شبکه ای از این قاعده مستثنی نیستند. به نظر می رسد دنبال کردن آن یک مسیر پیچیده و گاهی ترسناک باشد ، با این حال از استراتژی های بازاریابی شبکه زیر استفاده کرده و با آنها کار کنید.

نکته موفقیت 1: انتظارات “شما” و “شما” را مدیریت کنید.

شما مسئول موفقیت یا شکست پروژه منحصر به فرد بازاریابی شبکه ای خود هستید! معمولاً این یک چیز عظیم است ، صرفاً به این دلیل که اکثریت قریب به اتفاق بازاریاب های کاملاً جدید و همچنین ماهر شبکه ، کاملاً همه را به جز خودشان بخاطر موارد ناموفق مقصر می دانند. اما در واقعیت ، هر اتفاقی برای شما ، در محل کار و همچنین در زندگی شخصی شما بیفتد ، نتیجه مستقیم انتخاب هایی است که انجام داده اید – تنها شما مسئول کار خود هستید.

انتظارات خود را مدیریت کنید و در مقابل خود پاسخگو باشید!

نکته موفقیت 2: اهداف تعیین کنید.

ما درک می کنیم که شما باید در تجارت بازاریابی شبکه ای خود درآمد کسب کنید ، اما چگونه قصد دارید این درآمد را ایجاد کنید ؟؟ تعریف اهداف مطلوب ضروری است که ممکن است کوتاه مدت ، میان مدت یا بلند مدت باشند. اهداف هوشمندانه ای برای این کار تعیین کنید. اهداف شما باید هوشمند باشد

خاص

• آسان

• قابل تحقق است

واقع بین

• تی ایملی.

این اهداف را به طور مرتب ارزیابی کنید و پس از دستیابی به آنها ، سطح خود را بالا ببرید.

نکته موفقیت 3: به یادگیری ادامه دهید!

ذهن خود را با کسب اطلاعات از طریق نشریات ، سی دی ها و آموزش های ویدئویی با کیفیت بالا برای بازاریابی شبکه ای در دو ماه اول پس از شروع یک کار بازاریابی شبکه ای جدید ، تصفیه کنید ، این ممکن است برای بسیاری از مبتدیان اتلاف وقت باشد زیرا آنها از درآمدزایی خوشحال هستند فوری و باید باشد! اغلب اینگونه عمل نمی کند.

هنگامی که من تجارت بازاریابی شبکه ای خود را شروع کردم ، درصد خاصی از درآمد خود را به کسب منابع مربوط به نحوه ارتقا business سطح کسب و کار خود اختصاص دادم. من چیزهای زیادی آموختم (و هنوز هم دارم می آموزم) در مورد نحوه ارائه ارزش به مشتری هایم. اینها افرادی هستند که پول نقد می آورند. شما شروع به دیدن لینک می کنید؟

نکته موفقیت 4: از زمان و تلاش خود به طور مثر استفاده کنید.

بسیار سازمان یافته باشید به خصوص اگر قصد دارید در حین شروع کار خود به کار خود ادامه دهید. شما می خواهید به یک متخصص مدیریت زمان شخصی تبدیل شوید تا بهترین تلاش خود را برای هر جنبه انجام دهید. به یاد داشته باشید ، ممکن است بخواهید زمان بیشتری را به شروع کار خود اختصاص دهید ، زیرا تجارت سطح ابتدایی شما مانند یک نوزاد تازه متولد شده است – این امر به مراقبت ، تمرکز ، پرورش و وقت نیاز دارد.

هر روز زمانی را برای کار در شغل جدید خود اختصاص دهید. هنگام رانندگی با گوش دادن به سی دی یا نوارها از سیستم صوتی اتومبیل خود استفاده کنید. در هنگام گردش ، ناهار یا نظافت منزل ، یک پخش کننده mp3 خوب تهیه کرده و محتوای آموزنده بسیار خوبی ارائه دهید. هرچه زمان بیشتری را برای تجارت خود صرف کنید ، سریعتر رشد می کند.

نکته موفقیت 5: صبور باشید!

یک سفر هزار مایلی با یک قدم آغاز می شود. سفر شما آغاز شده است. در این سفر به صبر و حوصله زیادی نیاز خواهید داشت. در تجارت ، حقیقت این است که اکثر استارت آپ ها اگر بتوانند اندکی پس از شروع کار خود درآمد کسب کنند ، موفقیت بزرگی به دست می آورند. بنابراین ، چه چیزی باعث می شود شما فکر کنید که درآمد پس از چند روز یا حتی چند ماه شروع می شود؟ ایجاد یک تجارت قوی به زمان ، تلاش و صبر زیادی نیاز دارد.

همچنین توجه داشته باشید که باید آمادگی اصلاحات نادرست را داشته باشید زیرا بارهای زیادی به وجود خواهد آمد! وقتی آن زمان فرا می رسد ، زمان کشیدن دوشاخه نیست بلکه زمان آن است که به یاد بیاوریم موفقیت یک روند است. هر قدم مثبتی که برمی دارید ، شما را به اهداف خود نزدیک می کند. پس به انجام کارهای “درست” ادامه دهید ، استقامت کنید و صبور باشید!

نکته موفقیت 6: انتظار داشته باشید که از منطقه راحتی خود خارج شوید.

هنگامی که کودک شروع به یادگیری راه رفتن می کند ، در ابتدا احساس ناراحتی می کند ، اما هنگامی که اعتماد به نفس پیدا کرد و از دنیای خزیدن خارج شد ، اولین قدم خود را برمی دارد و دیگران پس از آن دنبال می کنند. در دنیای تجارت نیز به همین صورت است. شما روش های جدید و متفاوتی برای بیان خود خواهید آموخت. شما باید با مردم ملاقات ، گفتگو و ارتباط برقرار کنید.

هیچ کس با پنهان شدن در پشت صفحه رایانه ، مورد بازاریابی شبکه ای قرار نگرفته است. بسیار خوب ممکن است احساس راحتی نکنید که چیزهای جدیدی را امتحان کنید که ممکن است در آنها مهارت نداشته باشید یا نداشته باشید. نکته مهم در اینجا وجود دارد. چیزهای جدید را امتحان کن.

از اشتباهات خود بیاموزید و موفقیت را هنگامی که اتفاق می افتد و خواهد افتاد جشن بگیرید. چون برنده شدی!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا