طراحی و سئو وب سایت

تانسور تعریف اجتماعی | قیمت گذاری و ویژگی ها (2021) – نرم افزار بازاریابی تأثیرگذار

تانسور تعریف اجتماعی | قیمت گذاری و ویژگی ها (2021) – نرم افزار بازاریابی تأثیرگذار

این پست از سایت باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب که از دانشنامه ویکی پدیا مطلبی در مورد "تانسور تعریف اجتماعی | قیمت گذاری و ویژگی ها (2021) – نرم افزار بازاریابی تأثیرگذار" ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در زمینه اموزش سئو و دیجیتال مارکتینگ به دسته بندی " "مراجعه کنید.

همه چیز قدیمی دوباره تازگی دارد.

هنگامی که ما اولین مرکز بازاریابی تأثیرگذار را در سال 2016 راه اندازی کردیم ، انتخاب نرم افزار به شدت به Discovery بستگی داشت. بسیاری از ابزارهای جستجوی مختلف را بررسی کردیم و نیمی از آنها “Google of Influencer Marketing” نام داشت. با گذشت زمان ، بسیاری از این دستگاه ها دریافتند که برای حفظ رقابت به کمک بیشتری نیاز دارند. حتی یکی از بهترین سیستم عامل ها در NeoReach ، که در مهارتهای جستجو و تجزیه و تحلیل تأثیرگذار متفاوت بود – نیاز به کنار گذاشتن روش هایی را که برای هدایت آن به سمت حفظ موقعیت رهبری طراحی شده بود ، کنار گذاشت.

اما کسانی که باید تأثیرگذارها را بیابند و بفهمند ، برای مدیریت تلاش های بازاریابی خود از ابتدا تا انتها به ابزارهای کامل و نهایی نیاز ندارند. به دلایل مختلف ، برخی از افراد فقط باید یک اینفلوئنسر پیدا کنند و نمی خواهند هزینه این خدمات اضافی را پرداخت کنند. یکی از این افراد موسی سلیجمانی ، موسس و مدیرعامل شرکتی به نام Volume Apps است. VolumeApps به عنوان یک استودیوی طراحی نرم افزار ، برای ارائه محصولات خود به کاربران جدید نیازی به ویترین کامل ندارد. آنها نیازی به تماس با اینفلوئنسر ، کمپین های اصلی و تمام گزارشات مخاطبان و داده های مربوط به عملکرد اینفلوئنسر ندارند. آنها فقط نیاز داشتند که اینفلوئنسرهای مناسب را پیدا کنند تا بتواند در مورد برنامه ای که آنها تبلیغ می کردند ، صحبت کند. موفقیت با کوچک سازی اندازه گیری می شود تا با کوچک سازی.

یافتن بستر مناسب برای یافتن تأثیرگذار مناسب کار دشواری است. ویژگی های بسیار زیاد ؛ بیش از حد بالا بردن اما ضرب المثلی که کمر کارآفرین را بریده بود ، توسط مجری که دید تماشاچی که با او صحبت می کرد ، کنار رفت. سلیجمانی که نمی تواند یک ابزار جستجوی سبک با داده های دقیق و دید مخاطب پیدا کند ، کاری را که هر توسعه دهنده نرم افزاری انجام می داد ، انجام داد: او دست خود را انجام داد.

در سال 2018. اکنون سال 2021 است و فقط ابزارهای جستجو پیچیده تر هستند. برخی از سازندگان پلتفرم حتی ادعا می کنند که Discovery مرده است و این ویژگی را غیر ضروری اما سرگرم کننده اعلام می کنند. برخی آن را به کل ترک می کنند. اما شرکت های دیگر متوجه می شوند که این فشار برای انجام همه کارها توانایی مشتریان آینده خود را که به دنبال راهی مطمئن برای یافتن مروج با کیفیت با مخاطبان مربوطه هستند ، محدود می کند.

یکی از شرکت هایی که به همه یا هیچ یک از این استراتژی ها فکر می کند ، Neoreach است. منطق خود آنها هنوز رایج است ، اما این مانع از خرید Tensor نشده است. وقتی یکی از کهنه سربازان در فضا ، مبتکر در زمینه تحقیق و بینش ، تحقیقات و تجهیزات شما را خریداری می کند ، می دانید که کار درستی را انجام داده اید.


توصیف اجتماعی تنسور:


قیمت گذاری

یکی از جذابیت های مهم Tensor ، دسترسی آن به همه شرکت های بزرگ است. همانطور که The Details را می خوانید ، طراحی بسیار عمیق است و این دستگاه را بهترین ابزار حتی برای بزرگترین مارک ها می کند. اما همانطور که در این بخش می بینید ، در هر بودجه ای وجود دارد.

  • رایگان ، 0 دلار در ماه – شامل 1 گزارش تأثیرگذار است و تنها سه نتیجه اول جستجوی شما را نشان می دهد
  • پذیرش ، 49 دلار در ماه – 10 گزارش ، 3 پاسخ اول
  • استاندارد ، 249 دلار در ماه – 50 گزارش ، 1500 صادرات کشف ، لیست تنسور ، تجزیه و تحلیل پست ، دسترسی به API
  • حق بیمه ، 749 دلار در ماه – مشابه موارد بالا ، به جز 200 گزارش ، 5000 صادرات

همانطور که می بینید ، هیچ شغلی وجود ندارد که نتواند یکی از این برنامه ها را بپردازد (به طور جدی ، اگر شما توانایی مالی را ندارید مجانی این بدان معناست که شما قبلاً دارایی خود را دارید). اما یک نقطه زخمی در اینجا وجود دارد ، و این محدودیت محصول است کلمات طرح. من می فهمم چرا محدودیت به این صورت تعیین شده است ، اما حداقل آن را با تعداد گزارش هایی که می توانید انجام دهید برابر کنید.

روشهای زیادی برای فیلتر کردن جستجوی شما وجود دارد که Tensor در 3 مورد اول با نتایج متفاوتی باز می گردد – و هر زمان که 10 تأثیرگذار را که می خواهید گزارش دهید پیدا کنید ، می توانید جستجو را گاه به گاه تغییر دهید. مهم نیست که چقدر پاسخ دریافت می کنید ، باز هم ماه را با 10 گزارش به پایان می رسانید ، بنابراین این محدودیت استفاده از نرم افزار را برای شما سخت تر می کند.


جزئیات

وضوح Tensor از اولین کلمه کلیدی که در قسمت جستجو تایپ می کنید و آن را ارسال می کنید مشهود است. فقط یک یا دو ثانیه طول می کشد تا هزاران پاسخ از پایگاه داده بیش از 100 میلیون نفر دریافت شود – و این بخش سرگرم کننده نیست. نکته ای که در اینجا باید به آن توجه کنید این است که شما ابری از پیشنهادات جستجو ، کلمات کلیدی دیگر و هشتگ های مربوط به جستجوی خود را دریافت خواهید کرد که ممکن است نتایج / تأثیرگذاران را بیابند.

از اینجا ، شما همیشه می توانید نتایج را با فیلترهای متعدد فیلتر کرده و آنها را روی تأثیرگذاران ، مخاطبان آنها یا هر دو اعمال کنید. هرگونه منابع اضافی که تعریف کرده اید ، لیست نتایج را نیز تازه کرده و محکم کنید همچنین پیشنهاد جستجو را به روز کنید این پنجره کوچکی را برای جستجوی Tensor به شما می دهد. مطمئناً با کلمات کلیدی موجود در بیوگرافی تأثیرگذار مطابقت ندارد: فقط فیلتری برای آن وجود دارد. در عوض ، آنها را با متن موجود در خود پست تطبیق می دهند ، در حالی که هوش مصنوعی پشت الگوریتم استفاده مکرر را تجزیه و تحلیل کرده و در مورد اهمیت تأثیرگذاری تصمیم گیری می کند. به نظر می رسد این پیشنهادات تحقیقاتی برخی از نکاتی است که هوش مصنوعی برای درک تأثیر استفاده می کند.

اما بازگشت به سانسور. جمعیت شناسی متداولی وجود دارد که می توانید سن ، جنسیت ، مکان ، زبان و قومیت را فیلتر کنید ، اما این فیلترهای روانشناختی است که Tensor واقعاً از طریق آنها درخشان خواهد شد. مزایا و قرارداد با نام تجاری دو مورد از بزرگترین معاملات هستند و برای هر کدام می توانید اینفلوئنسرها یا تأثیرگذاران را با مخاطبی که با شما مطابقت دارد ، پیدا کنید. هر یک از این جزئیات اضافی را نیز می توان در نظر گرفت ، تا از دستیابی به نتایجی که ممکن است نادرست اما در ابعاد بزرگتر مرتبط باشند جلوگیری شود.

از این نتایج ، می توانید پیش بروید و گزارشی برای استفاده کامل از اینفلوئنسر تهیه کنید. تا زمانی که تصمیم نگیرید به گزارش نگاه کنید-اطلاعات زیادی نمی دهید-فقط نام حساب ، تعداد فالوئرها و میزان مشارکت-اما در واقع وقتی به این گزارش متعهد می شوید همه اطلاعات به شما داده می شود. با پوشش این گزارش ، تأثیرگذاران مورد نظر و مخاطبان آنها عمیقا درگیر می شوند. برخی از اطلاعات مورد انتظار وجود دارد که می توانید از همه گزارش ها ، مانند میانگین عشق ، میزان مشارکت ، هشتگ های محبوب و مکالمات مکرر دریافت کنید. دسترسی به مکانهای کمیاب ، مانند تأثیرگذاران مشابه ، پیروان محبوب ، علاقمندان و موقعیتها برای تأثیرگذار و مخاطب وجود دارد. و یک چیز منحصر به فرد در مورد Tensor وجود دارد ، مانند توانایی او در تماشای مخاطبان از دو منظر مختلف: پیروان و امثال او.

نمایه شما شما را به مقالات نویسنده می رساند ، چه سه مقاله پرطرفدار و چه سه مقاله پشتیبانی شده آخر. اگرچه هیچ ویژگی برای صادر کردن این گزارشها به PDF وجود ندارد ، اما به اشتراک گذاری گزارشات نمایه با افراد بسیار آسان است. فقط روی یک دکمه کلیک کنید و پیوندی برای ترجمه ، چسباندن و اشتراک گذاری به شما داده می شود (مانند این: به تماشای a بروید گزارش)

از سوی دیگر ، می توانید نتایج جستجوی خود را که حاوی اطلاعات بیشتری از آنچه در صفحه نتایج مشاهده می کنید ، صادر و به اشتراک بگذارید. پیوندها به سایر نمایه های اجتماعی آنها و آدرس های ایمیل برای تماس با آنها دو مقدمه اصلی است. در حال حاضر این گزارش فقط به CSV صادر می شود ، اما دسترسی به Google Sheets و Hubspot قریب الوقوع است (مگر اینکه در زمان انتشار این ایده منتشر شده باشد). پس از آن ، قصد دارد به Salesforce و Mailchimp منتقل شود.

این پلتفرم راهی برای سازماندهی آنچه تأثیرگذار مورد علاقه شما در لیست جذب می کند ، ارائه می دهد ، یک فرم خود توضیحی که نیازی به توضیح ندارد ، مگر اینکه به شما اطلاع دهد که در حال انجام آن هستید. همچنین ابزارهای بازاریابی مبتنی بر کمپین وجود دارد ، اگرچه ممکن است این انتخاب اکثر بازاریابان نباشد. اینطور نیست که گزارشها آموزنده نباشند- آنها با داده های یکسان- و داده های روانشناختی یکسانی هستند که در گزارش های تأثیرگذار به دست می آورید. اما این یک ابزار گزارش خودکار نیست ؛ شما باید آدرس پست (فقط در اینستاگرام) که می خواهید گزارش دهید را در دست خود وارد کنید. شرکت های کوچکی که کمپین های کوچک انجام می دهند ، چیزهای زیادی را دوست خواهند داشت ، اما مارک های دیگر که از قبل نرم افزار مدیریت کمپین خود را دارند ، گزارشات تلفنی در مورد این کمپین ها دریافت می کنند. این یک ویژگی پاداش خوب است ، اما به همین دلیل نیست که باید برای شروع به دنبال Tensor باشید. تحقیقات در طراحی و عمل بسیار جذاب است.


نتیجه

هدف Tensor Social با این پلتفرم ایجاد نرم افزار سبک و سفارشی برای مارک هایی است که به سایر ویژگی های پیشرفته موجود در اکثر سیستم عامل های بازاریابی تأثیرگذار نیاز ندارند. آنها مطمئناً موفق بودند ، و سپس با ایجاد چیزی که می تواند توسط مارک هایی که قبلاً از آخرین پلتفرم ها برای پیدا کردن (و سایر موارد) استفاده کرده بودند استفاده کنند ، به آن قطب رفتند.

در هر صورت ، سخت ترین مورد ، محفظه Tensor با بیش از 100 میلیون حساب تأثیرگذار در Instagram ، YouTube و TikTok بسیار بیشتر از آنچه موتورهای جستجوی رقابتی ارائه می دهند است. و برای موارد کمیاب که گزینه های زیادی را ارائه می دهند ، مطابقت با گزارش Tensor دشوار است. داده ها و دیدگاه ها هوش را در زمینه کار افزایش می دهند ، که به نظر می رسد امکان پذیر است. مشخصاتی که این قصیده را نمی دهد در آن به وضوح کافی نیست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا