دنیای وب

تبلیغات انفرادی – چگونه آنها را به کار بیندازیم

با محبوبیت روزافزون رسانه های اجتماعی، بازاریابی ایمیلی مانند گذشته رایج نیست. اکثر مردم فقط از ارسال اخبار در صفحات رسانه های اجتماعی استفاده می کنند، بنابراین لازم نیست نگران مدیریت لیست ایمیل باشند. با این حال، برخی از تکنیک های بازاریابی مانند تبلیغات انفرادی هنوز در بین شرکت های کوچک و متوسط ​​محبوب هستند. آنها از این روش ها نه تنها برای فروش محصولات خود، بلکه برای تبلیغ به شرکت های دیگر استفاده می کنند. در آن مرحله، این شرکت ها شراکت را می پذیرند و در فروش به یکدیگر کمک می کنند.

با این حال، برای موفقیت آمیز بودن تبلیغات انفرادی، مواردی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید. به عنوان مثال، کارشناسان اغلب بر این واقعیت تأکید می کنند که نوشتن خوب کلید موفقیت چنین کمپینی است. اگر نمی توانید بدون استفاده از کلمات زیاد پیامی قانع کننده بنویسید، کاربران روی تبلیغ ایمیل کلیک نمی کنند. شما باید مطمئن شوید که آنچه می نویسید مانند هرزنامه نیست، که می تواند افراد را از ثبت نام در لیست شما باز دارد. پیشنهادی جذاب، اما در عین حال واقعی و خوب به آنها بدهید.

همچنین مهم است که مطمئن شوید همه چیزهایی که ارائه می دهید شفاف است و سعی نمی کنید به هیچ وجه مشتریان را گمراه کنید. به عنوان مثال، بسیاری از ایمیل‌ها وعده پاداش‌های پولی فوری را می‌دهند و باعث می‌شوند کاربران روی لینک‌های ارائه شده کلیک کنند. با این حال، هنگامی که آنها به صفحه فرود می رسند، معلوم می شود که چیزی کاملاً متفاوت است. به یاد داشته باشید که اگرچه این کار ممکن است باعث بروز مشکلات زیادی شود، اما شکایت های زیادی نیز برای شما به همراه خواهد داشت. این در نهایت تأثیر منفی بر مشتریان شما خواهد گذاشت و آنها ممکن است تصمیم بگیرند از شما ایمیل دریافت نکنند.

بخش مهمی از پروژه نظارت است. برای یکی، البته، باید مطمئن شوید که یک شریک قابل اعتماد انتخاب می کنید. با این حال، هنوز باید تکالیف خود را انجام دهید. اطمینان حاصل کنید که کنترل کامل روی هر لید دارید. این به این دلیل است که اینترنت پر از اقدامات غیرقانونی است و ممکن است راهنمایی مناسبی دریافت نکنید. برای اطمینان از اینکه این اتفاق نمی افتد، دریابید که سرنخ از کجا می آید.

علاوه بر همه اینها، اکثر کارشناسان پیشنهاد می کنند که باید با تکنیک های ساده شروع کنید. در بودجه تبلیغاتی خود عجله نکنید و در ابتدا یک قرارداد بزرگ امضا کنید. مانند هر تکنیک بازاریابی، ابتدا باید آن را امتحان کنید و در صورتی که برای کسب و کار شما مناسب است، آن را ادامه دهید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا