دنیای وب

تحقیقات بازار آنلاین – بنیاد بازاریابی اینترنتی

انجام تحقیقات آنلاین در بازار برای یافتن جایگاه سودآور اولین کاری است که باید انجام دهید ، زیرا با پرش از این مرحله ، بی هدف دویدن می کنید. تحقیقات صحیح بازار به شما راهنمایی روشنی را درمورد محل شاداب ترین بازارها ارائه می دهد و به شما امکان می دهد تقسیم بندی و هدف گذاری مناسب را انجام دهید. شما نمی خواهید وقت ، تلاش و هزینه زیادی صرف کنید و فقط دریابید که تقاضای آن محصول خاص وجود ندارد. تحقیقات بازار به شما کمک می کند تا جایی با تقاضای بالا پیدا کنید.

این امر به شما جهت می دهد و بر روی یک منطقه خاص تمرکز می کنید که خریداران اثبات شده در بازار وجود دارد. شما باید تلاش خود را برای فروش نیازهای این بازار متمرکز کنید. به این ترتیب ، شما فقط حدس نمی زنید چه محصولات و اطلاعاتی به فروش برسد. شما می دانید تقاضای بازار چقدر است و می دانید چه نوع اطلاعات و کالاهایی فروش خوبی دارند. طاقچه شما ، گروه هدف افرادی است که مایل به خرید اطلاعات یا محصولات فیزیکی با توجه به علاقه خود هستند ، نه شما.

تحقیقات بازار به شما کمک می کند تا از رایج ترین اشتباه بازاریاب ها ، فروش آنچه آنها دوست دارند و نه آنچه بازار می خواهد ، اجتناب کنید. اگر می خواهید فروش خوبی داشته باشید ، باید آنچه را که بازار می خواهد بفروشید نه آنچه را که دوست دارید. اگر بخواهید بدون دانستن تقاضای بازار آنچه را دوست دارید بفروشید ، کور خواهید شد و خواهید دید که برای به دست آوردن فروش در تلاش هستید. نکته اصلی این است که گرمترین محصولات ثابت شده را پیدا کنید که مانند کیک داغ در بازار قرار دارند. اینها نتایج واقعی و فروش واقعی است ، بنابراین فروش بالایی اثبات شده است.

یک روش سریع برای انجام تحقیقات اساسی در بازار ، انجام چک در ClickBank.com است. ClickBank خرده فروش پیشرو محصولات دیجیتالی بصورت آنلاین است. این محصولات اطلاعاتی را به فروش می رساند. اگر مردم مایل به خرید اطلاعات در طاقچه های خاص باشند ، این ثابت می کند که تقاضای راه حل آن مشکل خاص وجود دارد.

فقط برای یک حساب کاربری رایگان ثبت نام کنید ، و شما می توانید به بازار ClickBank دسترسی پیدا کنید. از آنجا می بینید که “کاهش وزن” یک محبوبیت محبوب در همه زمان ها است. هر روز کسی دچار مشکل وزن می شود ، شکم می اندازد یا “الاغ” بزرگ به نظر می رسد و می خواهد راه حلی پیدا کند. شاید الان نه ، اما اگر آنها خودشان را رها کنند چه می شود

نیاز به کمک دارید تا خودشان را به فرم خوب برگردانیم

شما می دانید که اگر بتوانید با یافتن راه حل برای مشکلات آنها ، این بخش را تأمین کنید ، درآمد زیادی کسب خواهید کرد. برای شروع ارائه اطلاعات در این مکان می توانید کار خود را با دریافت یک حساب رایگان Blogger آغاز کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا