طراحی و سئو وب سایت

تداوم تجارت و مسئولیت اجتماعی – آیا شرکت تفاوت آن را می داند؟

من اخیراً در یک رویداد تجاری شرکت کردم که با حضور مدیران مختلف یک شرکت معدن برگزار شد. علاوه بر فعالیت های استخراج ، بیشتر این شرکت ها فروشگاه های خرده فروشی داشتند. از آنجا که بستن یک شرکت تأثیر زیادی بر محیط زیست دارد ، از آنها پرسیدم که وقتی صحبت از بازاریابی سبز می شود چه می کنند؟ آنها به نحوه درگیر شدن در مبارزه با ایدز در آفریقای جنوبی پاسخ دادند. اگرچه من از این تلاش لذت بردم ، اما آنها به س myال من پاسخ ندادند. آیا آنها از پاسخ دادن به سوال من خودداری کردند یا مسئولیت اجتماعی و پایداری شرکت را به هم زدند؟ برای یافتن تفاوت بین این دو اصطلاح ، ابتدا باید منظور از استقامت یا رشد طولانی مدت را تعریف کنیم. اصل دالی برای دوام تعریف شده است زیرا باید از منابع تجدید پذیر مانند ماهی ، زمین و آبهای زیرزمینی سریعتر از میزان فعال آنها استفاده شود. از منابع تجدید ناپذیر مانند زغال سنگ ، نفت و گاز نباید برای دفع سریع آنها بیش از سایر وسایل تجدید پذیر استفاده شود و آلودگی ها و زباله ها نباید سریعتر از سیستم های طبیعی بازیافت یا از بین بروند. آنها را دریافت کنید. توماس Dilkick و Kai Hokkert ، علاوه بر مبادلات تداوم تجارت ، پایداری را به عنوان “تأمین نیازهای شرکای مستقیم و غیرمستقیم یک شرکت (به عنوان مثال سهامدار ، کارمند ، مشتری ، گروه های فشار ، گروه های مردم و غیره) تعریف می کنند اما می توانند پاسخ دهند.” به نیازهای شرکت کنندگان در آینده. “دولت استرالیا پایداری شرکت را نزدیک به” قوانین دالی “تعریف می کند. آنها دریافتند که پایداری شرکت” پذیرش استراتژی ها و روش هایی است که با هدف تأمین نیازهای سهامداران فعلی انجام می شود ، در حالی که سعی در محافظت ، حمایت و بهبود نیازهای انسانی و منابع طبیعی. در آینده. “مسئولیت اجتماعی می گوید شورای تجارت جهانی توسعه پایدار مسئولیت اجتماعی شرکت را چنین تعریف می کند:” تعهد مداوم یک شرکت به رفتارهای اخلاقی و کمک به آجرهایی برای توسعه اقتصادی ضمن بهبود کیفیت زندگی کارگران و خانواده های آنها و همچنین محلی در سرمایه داری و آزادی ، میلتون فریدمن مسئولیت اجتماعی در تجارت را تعریف می كند. «در صورت رعایت قوانین بازی ، فقط یك مسئولیت اجتماعی در تجارت وجود دارد ، استفاده از دارایی و اقدامات برای افزایش سود. ورود به رقابت آزاد. عاری از کلاهبرداری یا کلاهبرداری. “هیچ تعریفی از مسئولیت اجتماعی شرکتها در رابطه با توسعه پایدار وجود ندارد ، یعنی توانایی تجدید منابع طبیعی با سرعت بازیافت. با توجه به تعاریف فوق ، بین مسئولیت شرکتها و زندگی شرکتها تفاوتهایی وجود دارد. مسئولیت شرکت بیشتر به فعالیتهای اجتماعی غیرمالی که شرکت در آنها مشارکت دارد متمرکز است ، اما پایداری شرکت بیشتر بر “تأثیرات زیست محیطی و تأثیرات شرکت بر محیط زیست” متمرکز است. این نکته ای است که مایکل ای پورتر و فارست بیان کردند L. Reinhart در مقاله خود رویکرد استراتژیک آب و هوا ، “شرکت های پایدار که تغییر آب و هوا را به عنوان یک مسئولیت اجتماعی شرکت و نه یک تجارت می دانند.” “آنها ممکن است در معرض خطر باشند. “پورتر و رینهارت استدلال می كنند كه شركت ها باید به” داخلی “نگاه كنند ، كه آنها آن را به عنوان تأثیر ماهیت شركت و همچنین تأثیر” خارجی “بر تغییر آب و هوا بر محیط زیست تعریف می كنند.”شرکت ها با شرکت ها رقابت می کنند.” (اکتبر 2007 بررسی تجاری هاروارد). ابتدا ، شرکت های معدنی باید به عملیات خود ، تأثیر احیای زمین ، سوختی که برای مدیریت تجهیزات معدن استفاده می کنند و چگونگی بازیافت زمین پس از اتمام سنگ معدن نگاه کنند. طبقه بندی محصولات ، محموله ها و خدمات و فعالیت های تجاری باید در نظر گرفته شود. در اینجا چند ملاحظه ذکر شده است که این شرکت باید در تلاش های طولانی مدت خود مورد توجه قرار دهد. شرکت ها در تلاش های خود برای مبارزه با ایدز در مناطق خود بسیار متفاوت هستند ، هر دو تلاش لازم است زیرا تأثیرات اقتصادی و استراتژیک کار متفاوت است. با حرکت به جلو ، با قوانین قوی تر توسط شرکت پذیرفته شده در محیط ، لازم است استراتژی مالی مسئولیت و پایداری شرکت ها را از هم متمایز کنیم. با شرکت آشنا شوید.
.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا