دنیای وب

تعمیرات اتومبیل هیبریدی: از اتومبیل خود مراقبت کنید

آیا تعمیرات اتومبیل هایبرید گرانتر و جادارتر از تعمیرات اتومبیل های گازی هستند؟ پاسخ می تواند به شما کمک کند تا تصمیم بگیرید که آیا می خواهید یک وسیله نقلیه هیبریدی خریداری کنید. علاوه بر این ، دانستن نیازهای تعمیر و نگهداری یک ماشین هیبریدی می تواند به شما در خارج از فروشگاه و جاده کمک کند. اولاً ، درک تفاوت تفاوت وسایل نقلیه هیبریدی با اتومبیل های بنزینی ضروری است.

هیبریدها چه تفاوتی دارند؟

دلیل اصلی رانندگی هیبریدی روشن است: صرفه جویی در مصرف سوخت بسیار زیاد است. این وسایل نقلیه با ترکیب قدرت بنزین و برق ذخیره شده باتری ، بهترین های هر دو جهان را با هم ترکیب می کنند. سیستم های محرکه برقی به جای اینکه اجازه دهند انرژی تولید شده توسط مخزن گاز هدر رود ، انرژی اضافی را در باتری ذخیره می کنند. باتری علاوه بر کمک به موتور بنزینی برای روشن شدن خودرو ، شارژ را نیز به عهده می گیرد و اجازه می دهد موتور بنزینی هر زمان ممکن خاموش شود.

باتری ها

اکثر تولید کنندگان باتری های هیبریدی را تا 10 سال یا 150،000 مایل تضمین می کنند. اگر باتری شما پس از اتمام ضمانت منقضی شود ، هزینه های تعمیر و تعویض ممکن است بین 1000 تا 6000 دلار از کیف پول شما تخلیه شود. خبر خوب این است: این تنها هزینه اضافی بالقوه تعمیر و نگهداری است که هنگام رانندگی با خودروی هیبریدی خطر می کنید.

ترمز احیا کننده

با توجه به نحوه طراحی خودروی هیبریدی برای تحمل برخی از بارهای موتور بنزینی ، قسمتهای خاصی از خودرو از جمله سیستم ترمز حفظ می شود. طراحی هر سازنده متفاوت است ، اما بیشتر آنها از ترمز احیا کننده برای به دام انداختن و ذخیره برق در باتری استفاده می کنند. با استفاده از این سیستم ، راننده باید به تدریج سرعت خود را کم کند تا بیشترین میزان برق ممکن را از سیستم ترمز برداشت کند. این فناوری سایش لنت ترمز را کاهش می دهد.

روغن عوض می شود

از آنجایی که موتور بنزینی کمتر استفاده می شود ، روغن نیازی به تعویض غالبا ندارد. به جای توصیه استاندارد 3000 مایل برای تعویض روغن ، دارندگان خودروهای هیبریدی می توانند بین تغییرات روغن به 5000 مایل برسند.

تعمیر خودکار

به مدت یک دهه ، ممنوعیت خرابی باتری که شامل ضمانت نامه نمی شود ، دارندگان خودروهای هیبریدی می توانند انتظار داشته باشند که هزینه کمتری را به عنوان صاحبان اتومبیل های گازی برای تعمیر و نگهداری هزینه کنند ، اگر نه کمتر. در اینجا چند نکته برای جلوگیری از هزینه های غیرمنتظره تعمیر آورده شده است:

  • همیشه با توقف آهسته شارژ باتری را حفظ کنید ، و به سیستم ترمز احیا کننده اجازه می دهد تا برق را ذخیره کند. با این کار اجازه نمی دهد باتری شما کاملا خالی شود ، عمر آن را افزایش می دهد.

  • پس از توقف کامل ، سرعت را به آهستگی افزایش داده و در مصرف سوخت صرفه جویی کنید.

  • در اتومبیل هیبریدی خود از روغن مصنوعی استفاده کنید و ممکن است نیازی به تعویض روغن دیگر در مدت 10،000 مایلی نباشد.

  • سعی نکنید مشکل باتری خود را تشخیص دهید. تعمیرات بهتر است به یک متخصص مجاز داده شود تا خطر آسیب را کاهش دهد.

  • به عنوان یک مالک وسایل نقلیه هیبریدی با بهره وری مناسب و حساب بانکی ، حتماً یک مکانیک اتومبیل باتجربه و دارای مجوز برای انجام تعمیرات اتومبیل هیبریدی معمول و اضطراری استخدام کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا