تغییرات آتی در سئو

دنیای سئو به طور مداوم در حال تحول است. درست همانطور که فن آوری های قبلی دیگر مؤثر نیستند (یعنی Link Farm) ، ما فناوری های دیگری را مشاهده خواهیم کرد که در طی سالهای آینده شکست بخورند و یا رشد کنند. Google همیشه الگوریتم خود را تنظیم می کند. عادات مرور وب افراد نیز تغییر می کند. این طبیعت جانور است. اگر SEO یا خدمات برون سپاری را ارائه می دهید یا خودتان آن ها را انجام می دهید ، در اینجا چندین راهنمایی برای مراقبت از آنها ذکر شده است.

1. انقلاب متحرک مدتی است که یکی از بزرگترین پیشرفت های این گوشی هوشمند است. در حالی که تلفن های هوشمند در حال حاضر شروع به جلب رضایت بازار کرده اند ، این امر طی دو سال به یک هنجار تبدیل می شود. این برای SEO چیست؟

خوب ، مهمتر از همه ، این بدان معنی است که جستجوها به طور کلی افزایش می یابد. ساخت تلفن های هوشمند برای افراد بسیار ساده است که معمولاً هفت روز در هفته با شخصی که می توانند اطلاعات کسب کنند ، پیدا کنند. جستجوی سریع رستوران محلی در بیشتر افراد مقرون به صرفه خواهد بود. این بدان معنی است که بهینه سازی وب سایت شما برای جستجوها از اهمیت بیشتری برخوردار است. اگر به هر دلیلی این مأموریت را متوقف کرده اید ، زمان آن است که یک چرخ دستی سوار شوید.

2. اهمیت تحقیقات محلی – جستجوی محلی به سرعت به یکی از سودآورترین راه های بازاریابی وب سایت شما تبدیل می شود. در حالی که بسیاری از شرکت ها در جهت بدست آوردن کلمات کلیدی فله ، تلاش کرده اند ، آنها کلمات کلیدی دم بلند موجود در حیاط خلوت خود را نادیده گرفته اند.

معمولاً جستجوی محلی رتبه بندی آسان تر است زیرا رقبای کمتری وجود دارد. به نظر می رسد که ترتیب وکالت تورنتو به طور کلی آسانتر از وکالت است. همچنین هدفمند تر است ، به این معنی که احتمالاً ترافیکی که دریافت می کنید با هر یک از پیشنهادات شما اجرا می شود.

جستجوی محلی نیز در حال افزایش است. اکنون تخمین زده می شود که 1 از 5 جستجو در Google نمایشگرهای جستجوی محلی است. این بخش بزرگی از جستجوها است. Google همچنین به سمت یک مدل نتایج جستجوی محلی تر حرکت می کند ، که بطور مستقیم مکان را در نظر می گیرد. امروز SEO باید بهینه سازی محلی داشته باشد تا بهترین ارزش باشد.

3. پیش نمایش فوری Google – اگر اخیراً Google را جستجو کردید ، متوجه خواهید شد که آنها ویژگی جدیدی را منتشر کرده اند که به شما امکان می دهد قبل از بازدید از آن ، یک عکس فوری از یک وب سایت مشاهده کنید. این قطعاً چیزی است که باید در هنگام پیشبرد برنامه های سئو در نظر بگیرید. این پیش نمایش فوری جدید به شما امکان می دهد صفحات وب بی نظیر را نادیده بگیرند. طراحان و متخصصان سئو برای یافتن تعادل نیاز به همکاری دارند. اکنون افراد می توانند زیبایی شناسی طراحی را قبل از مراجعه به سایت مشاهده کنند و یک سایت زشت می تواند CTR شما را تحت تأثیر قرار دهد.

هیچ کس به طور قاطع نمی تواند چگونگی آب را پیش بینی کند سئو جهان را پیچیده خواهد کرد. اگرچه انتظارات خود را بر اساس روندهای فعلی و آینده قرار می دهیم ، می توان نتیجه گرفت. با نگاهی به آینده مستقیم وب ، به جرات می توان گفت که جستجوی اینترنتی موبایل و جستجوهای محلی بازار را به روش خود تغییر می دهد. همچنین با اطمینان می توان گفت که زیبایی شناسی طراحی تنها اهمیت بیشتری پیدا می کند زیرا افراد می توانند نتایج جستجو را پیش نمایش کنند. اکنون که این مقاله را خوانده اید ، وقت آن رسیده است که یا برنامه SEO خود را تنظیم کنید ، یا با یک شرکت SEO تماس بگیرید. به یاد داشته باشید که پرندگان اولیه کرم را می گیرند.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا