تغییر زمان برای شرکتهای خدمات بازاریابی دیجیتال

به تازگی ، من به دلیل ارتباط آن با بازاریابی آنلاین و خدماتی که بازرگانان و شرکتها از آژانسهای خدمات بازاریابی دیجیتال خریداری می کنند ، بسیار به فکر چشم انداز در حال تغییر بوده ام.

به تازگی ، بسیاری از شما ممکن است اخبار مربوط به تعدادی از شرکتهایی که دلارهای تبلیغاتی را از YouTube بیرون کشیده اند ، به خاطر بیاورید ، تعدادی از سازندگان برجسته YouTube را از درآمد پایین ناراضی می کنند – و من مطمئن هستم که Google و YouTube نیز از این وضعیت ناراضی هستند.

سپس خواندم جایی که Proctor & Gamble ، یک سرمایه گذار بزرگ در بازاریابی دیجیتال در سراسر جهان ، به دلیل تبلیغات ناکارآمد در اینترنت ، بیش از 140 میلیون دلار در تبلیغات دیجیتال کاهش داده است. چرا آنها گفتند که این تبلیغات بی اثر بوده است؟ دو دلیل مهم ذکر شده این است که بسیاری از تبلیغات آنها با محتوای با کیفیت رد شده به پایان رسید ، به این معنی که YouTube قادر به تمایز کانال هایی نبود که سایت های مناسبی برای قرار دادن این تبلیغات باشند و شرکت هایی که نام و تبلیغات خود را در رابطه با محتوا به دست می آورند نمی خواستند در ارتباط باشند. به هر طریقی دوم ، بسیاری از تبلیغات آنها در کانالها و نقاطی قرار داشت که “روبات ها” به جای چشم انسان به دنبال تبلیغات بودند. روبات ها هیچ پولی برای محصولات خرج نمی کنند ، بنابراین این دلارهای تبلیغاتی از بین می روند.

نکته جالب این است که پس از وقوع این کاهش تبلیغات ، این شرکت ها در واقع هیچ ضرر فروش و رشد کسب و کار را ندیدند. تنها چیزی که باید تغییر کند ، درصد مؤثرتر از هزینه تبلیغات فروش است.

در ماه مارس ، JP Morgan Chase 400،000 سایتی را که مجاز به قرار دادن تبلیغات در حدود 5،000 سایت از پیش تصویب شده بودند ، کاهش داده است و همانطور که کریستن لیماکا ، مدیر بازاریابی ، به نیویورک تایمز نقل کرده است: “ما هیچ گونه خرابی در معیارهای عملکردی ما ندیده ایم”. از زمان تغییر “

در طی چند سال گذشته ، ما شاهد بودیم که شرکت ها به طور پیوسته از هزینه کردن تبلیغات در تلویزیون در راستای تبلیغات دیجیتالی فاصله می گیرند ، زیرا کاملاً صریح ، برای هر دلار خرجی که می تواند بصورت آنلاین انجام شود ، مشتری بالقوه زیادی وجود دارد. بسیاری از شرکت های بازاریابی دیجیتال به دلیل این افزایش گسترده رسانه ای که هزینه های آینده خود را خرج می کند ، طی چند سال از رشد فوق العاده ای برخوردار بودند.

مدتی بود که این شهر آرمانشهر بود اما اکنون شرکتها در حال یادگیری هستند که توسط مثالهای بالا نشان داده شده است. آنها اکنون در حال ایجاد نمودارها و نمودارهای آماری مورد نیاز خود هستند تا به تیمهای مدیریتی خود نشان دهند که هزینه رسانه آنها چقدر مؤثر است. آنها اکنون می توانند تشخیص دهند که در آن جای هیاهو زیاد نیست ، و به این آمار عمیق تر می پردازند تا دریابند که چرا – به همین دلیل است که اکنون می بینید که این نوع حرکات در چشم انداز شرکت ها اتفاق می افتد و داده هایی راجع به دلیل کاهش وقایع اتفاق می افتد.

برای به دست آوردن سرمایه ای که امروزه رسانه ها از این شرکت ها می گذرانند ، واضح تر شده است که شرکت های خدمات بازاریابی دیجیتال برای نشان دادن شواهد آماری بهتر آماده بودند تا مبلغی را نشان دهند که پول خرج شده بازده مالی مورد انتظار را ایجاد می کند. به عنوان یک شرکت بازاریابی ، شما باید قادر به شروع به پاسخگویی به سؤالاتی در مورد نحوه مدیریت پول آنها باشید تا افراد واقعی و نه روبات ها بتوانند تبلیغاتی را که قرار می گیرند ببینند و اینکه تبلیغات در مکان های باکیفیت و مرتبط با کیفیت محتوا قرار می گیرند. اگر نتوانید ، ممکن است در نهایت کاهش یابد زیرا 3500 وب سایت که از تبلیغات JP Morgan Chase استفاده می کنند کاهش یافته است.

درمجموع ، تبدیل شدن به یک شرکت بازاریابی دیجیتال این روزها دشوارتر شده است و این کار سخت تر خواهد بود. شرکت های خدمات بازاریابی آنلاین به دلیل پیدا کردن مکان هایی برای هزینه کردن بودجه های تبلیغاتی شرکت ها ، باید بیشتر مراقبتی کنند. دقت بیشتر به معنای کار بیشتر است که حاشیه ها را کاهش می دهد. با این حال ، اگر می خواهید در درازمدت در تجارت بمانید ، این چیزی است که شما باید به آن تسلط داشته باشید. کسانی که این کار را انجام می دهند ، از شرکتهای تبلیغاتی که این کار را انجام نمی دهند ، کار اضافی دریافت می کنند.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا