لوازم خانگی

تلویزیون سامسونگ 50tu7000 | قیمت تلویزیون سامسونگ 50tu7000 خرید تلویزیون 50tu7000 سامسونگ

https://i.ytimg.com/vi/cD8Oy1zc5Cs/hqdefault.jpg

تلویزیون سامسونگ 50tu7000 | قیمت تلویزیون سامسونگ 50tu7000 خرید تلویزیون 50tu7000 سامسونگ از مجله هیلی بیلی

در این پست به نقل از Mohsen haydari ما به صورت کامل در مورد تلویزیون سامسونگ 50tu7000 | قیمت تلویزیون سامسونگ 50tu7000 خرید تلویزیون 50tu7000 سامسونگ خواهیم پرداخت لطفا با ما همراه باشین و جهت دیدن ویدیو لطفا ای پی خود را تغییر دهید.

تلویزیون سامسونگ 50tu7000 : مشابه با سری سال گذشته ی خود از مهندسی Slik Design بهره میبرد یعنی شاهد ضخامت کم و نمای بسیار خوب از آن هستیم که در نمای پشتی طرح دار بوده و حس نسبتا پرمیومی نیز به کاربر منتقل میکند. پایه های این مدل نیز مانند مدل سال گذشته گوشه ای خرچنگی بوده و تفاوت زیادی رو شاهد نیستیم. این نوع پایه حس استحکام بسیار خوبی به تلویزیون میبخشد اما خب نمای خیلی جذابی رو ندارند و فضای اشغالی نسبتا زیادی رو طلب میکند اما فضای کافی برای قرار گیری ساندبار لحاظ شده است. برای مدیریت و نظم دهی تلویزیون پشت پایه‌ها گیره و حفره‌ ای برای انتقال کابل ها در نظر گرفته شده که کارامد است.

تلویزیون 50 اینچ سامسونگ
تلویزیون سامسونگ 50TU7000 مجهز به سامانه صوتی 2 کاناله است که هر کدام از کانال های این تلویزیون صدایی با قدرت 10 وات WAT را اجرا می کند و در مجموع صدایی با قدرت 20 را اجرا می کند. بوسیله تکنولوژی Multiroom Hyperlink در هر نقطه از منزل شاهد صدایی یکسان و یکنواختی باشید و بدون کاهش رزولوشن صدا در هر نقطه از شنیدن صوت تلویزیون لذت ببرید. از مهم ترین نکات بارز های تلویزیون 50 اینچ 50TU7000 وجود تکنولوژی Auto Recreation Mode بازی خودکار است. این حالت خودکار بازی تلویزیون را واردار می کند تا بصورت اتوماتیک آماده شدن برای شرایط و حالت بازی را تشخیص دهد، این حالت میزان تاخیر را به حداقل می رساند و سریعترین حرکات را با کمترین تاخیر جلوه خواهد داد و تجربه ی بی نظیری از حرکات واضح و زلال و بدون محو شدگی عرضه می دهد.

تلویزیون سامسونگ 50TU7000

تلویزیون سامسونگ 50TU7000 مجهز به توانایی خردمند با سامانه عاما تایزن است که با ارتباط به WIFI می قدرت به اینترنت وصل شده و به وب گردی و دیدن برنامه ها و فیلم های مورد پسند خود پرداخت و با فضای اختصاصی خردمند هات خدمات بی نظیری را در اختیار کاربران می گذارد که از هر نظر مطلوب است. . تلویزیون 50TU7000 با اسپیکرهای خردمند Google Assistant و آمازون الکسا Amazon Alexa و توانایی AirPlay 2 سازگار است و می تواند محیطی وصل و خردمند برای شما ایجاد کند. تلویزیون 50TU7000 مجهز به معماری شکیل و بسیار زیبایی است و با پایه های دو شاخه و قالب باریک تلویزیون نظر بسیار از خریداران را به طرف خود جلب می کند. از سایر خدمات به کار برده شده در این تلویزیون SAMSUNG 50 اینچ فناوریHDR10+، دستیار صوتیBixby، bluetooth ناچیز مصرف و … را نام برد. برای آشنایی زیادتر با بازدهی این تلویزیون امروزی از شما دعوت می ‌کنیم تا ادامه مطالب را با ما ارمغان باشید.

تلویزیون 50TU7000
تلویزیون سامسونگ 50TU7000 تلویزیون ۵۰ اینچ: فاصله مناسب حداقل ۴۲۵ و حداکثر ۵۲۵ سانتیمتر

سیستم عامل و پلتفرم هوشمند این تلویزیون سامسونگ بالارده پیرو مدل های گذشته، جدیدترین و به روز ترین نسخه‌ی پلتفرم بسیار محبوب و کاربر پسند تایزن Tizen 2020 است که سازگاری های بسیار در سهولت استفاده و رابط کاربری جدید پیدا کرده تا هرچه بهتر کاربر بتواند با تلویزیون تعامل داشته و نیاز ها و دستورات خود را به ساده ترین و سریع‌ترین شکل ممکن عملی سازد. این پلتفرم هوشمند به هوش مصنوعی نیز مجهز است و دستیار های صوتی گوگل و سامسونگ بیکسبی در درک پذیر ترین حالت در آن به‌کار گرفته شده اند تا به تمامی دستورات و فرامین صوتی کاربر واکنشی صحیح نشان دهند. ریموت کنترل این مدل به دستیار صوتی مجهز نبوده و ریموت ساده‌ی سامسونگ همراه آن عرضه میشود درست مانند Ru7100 سال گذشته.

خرید تلویزیون سامسونگ 50TU7000

قیمت تلویزیون سامسونگ 50TU7000
سامسونگ 50TU7000 نمونه‌ی جدید و به روز شده‌ی Ru7000 هست که توسط سامسونگ معرفی و عرضه شده. ارتقاهایی غیر از معدود تفاوت های ظاهری و نرم افزاری نمیشه به مدل سری جدید نسبت داد اما کمی به رزوتر با ارزش قیمتی بیشتری در مقایسه با مدل سری قبل خود محسوب میشه. سامسونگ 50TU7000 برای اهل فیلم و گیم در بازه‌ی قیمتی اقتصادی میتونه تنها گزینه‌ی باکیفیت و ارزشمند باشه که پرفورمنس فوق‌العاده ای در قبال هزینه‌ی پرداختی دارد. همچنین همین حالا میتوانید این تلویزیون خوش ساخت را از فروشگاه اینترنتی ممتازکالا با تضمین اصالت کالای اورجینال و گارانتی تهیه فرمایید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا