صنعت و تجارت

توقف استفاده از گاز در خانه های سیار – 5 راه برای کاهش گازهای شیمیایی منتشر شده از خانه سیار شما

توقف استفاده از گاز در خانه های سیار – 5 راه برای کاهش گازهای شیمیایی منتشر شده از خانه سیار شما

خانه های سیار اغلب به عنوان یک راه حل مسکن کارآمد در نظر گرفته می شود. آنچه اغلب دیده نمی شود ، مقدار زیادی گازهای ساطع شده از خانه متحرک و از محصولات مورد استفاده در خانه های سیار است که می تواند مواد شیمیایی مضر را به هوا منتقل کند. این وضعیت به دلیل محکم بودن مهر و موم ها و عدم تهویه به سرعت ناسالم می شود. در اینجا 5 روش برای کاهش مواد شیمیایی ناشی از خانه های سیار گاز وجود دارد. کاهش این مواد شیمیایی به سلامتی شما و خانواده کمک می کند.

در صورت امکان از موکت پرهیز کنید

فرش جدید به “بوی جدید فرش” معروف است. این بو اغلب توسط گازهای شیمیایی مضر مانند فرمالدئید ایجاد می شود. بدون تهویه مناسب ، شما و خانواده در معرض دودهای فرمالدئید قرار دارید که می تواند باعث سوختگی چشم و بینی ، گلودرد ، سردرد ، سرگیجه و حالت تهوع شود و نشان داده شده است که قرار گرفتن در معرض مکرر در سطح بالاتر از حد طبیعی فرمالدئید باعث ایجاد خطر طولانی مدت می شود. مسائل بهداشت عمومی

فرش های قدیمی پناهگاه بسیاری از آلاینده ها مانند گرد و غبار ، شوره حیوانات خانگی و ذرات کوچک خاک و یا شن و ماسه است که با جاروبرقی منظم از بین بردن آنها دشوار است و با فعالیت روزمره در هوا عبور می کنند. این آلاینده های میکروسکوپی می توانند مشکلات فعلی مانند آلرژی و آسم را به شدت تشدید کنند و می توانند علائمی ایجاد کنند که شما را مانند عطسه ، آبریزش چشم و احتقان بیچاره کند که تفاوتی با سرماخوردگی ندارد.

تهویه

برای جابجایی هوا از خانه از پنکه استفاده کنید و اگر هوا اجازه می دهد پنجره ها را باز کنید تا بخار از خانه شما خارج شود. مهم این است که هوا به جای بازیافت مجدد آن تغییر یابد.

دما و رطوبت را پایدار نگه دارید

بسیاری از مواد شیمیایی متخلف مانند فرمالدئید تحت تأثیر افزایش رطوبت و دما قرار می گیرند. پایین نگه داشتن دما و رطوبت باعث کاهش مقدار فرمالدئید گاز در هوا می شود.

اجازه دادن به محصولات برای استخراج گاز در جای دیگر

اگر قصد خرید محصولی مانند موکت جدید یا مشهور در آن را دارید که حاوی حلال ، چسب و تخته های ذره در معرض آن است ، درخواست کنید که قبل از ورود آنها به خانه ، آنها را باز کرده و اجازه دهید در انبار بنشیند.

برای از بین بردن مواد شیمیایی از دستگاه تصفیه هوا استفاده کنید

همه خانه ها پس از ساخته شدن همچنان پایدار هستند. وقتی خانه های سیار مستقر می شوند ، مهر و موم ها ، مواد شیمیایی و موادی که قبلاً بسته بودند اکنون سست می شوند و می توانند در هوا تبخیر شوند. استفاده از دستگاه تصفیه هوا که به طور خاص برای از بین بردن مواد شیمیایی موجود در هوا مانند فرمالدئید طراحی شده است ، به شما اطمینان می دهد که هوای داخلی که شما و خانواده تان تنفس می کنید سالم ترین است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا