تیک‌تاک از پلتفرم واقعیت افزوده‌ی خود با نام Effect House رونمایی کرد

سال گذشته شایعاتی منتشر شد مبنی بر اینکه تیک تاک پلتفرم واقعیت افزوده ای به نام Effect House را راه اندازی کرده است که به کاربران امکان استفاده از جلوه های واقعیت افزوده را می دهد. حالا اما طبق آخرین اخبار، Tikotak رسما از این پلتفرم رونمایی کرده است. TickTock از پاییز گذشته اثر House را با بیش از 450 سازنده محتوا آزمایش کرده است، در این مدت این پلتفرم در 1.5 میلیارد ویدیو استفاده شده و بیش از 600 میلیارد بازدید دریافت کرده است.

اکنون که Tikotak نسخه عمومی این پلتفرم را منتشر کرده است، در واقع به رقبایی مانند اسنپ و متا هشدار داده است که قصد دارد طیف گسترده ای از ابزارهای واقعیت افزوده را در دسترس کاربرانی مانند این دو شرکت قرار دهد. بدیهی است که هر چه ویژگی ها و افکت های واقعیت افزوده بیشتر در دسترس کاربران باشد، طبیعتاً رضایت بیشتری خواهند داشت. ایجاد ابزارهای واقعیت افزوده با اثر خانه، علاوه بر علاقه به این حوزه، نیازمند دانش فنی است.

به همین دلیل، TickTook مجموعه‌ای از آموزش‌ها و مستندات ارائه کرده است که به کاربران یاد می‌دهد چگونه از این پلتفرم برای ایجاد انواع خاصی از افکت‌های واقعیت افزوده مانند تقسیم‌بندی، ماسک چهره، ردیابی سر، کشش چهره، چهره سه بعدی و نحوه استفاده از بافت‌ها استفاده کنند. مواد مختلف، نور و سایه و … را به آنها آموزش دهید. اثر خانه همچنین دارای مجموعه ای از قالب ها، آموزش های آنلاین و آزمایشگاه هایی است که در آن مهندسان این شرکت نحوه ایجاد افکت های منحصر به فرد را با استفاده از این پلتفرم نشان می دهند.

تیک‌تاک از پلتفرم واقعیت افزوده‌ی خود با نام Effect House رونمایی کرد

در همین راستا یکی از دموهای این پلتفرم نحوه بررسی Bonk را به کاربران آموزش می دهد و همچنین نکاتی را در مورد نحوه ایجاد چنین افکت هایی در اختیار کاربران قرار می دهد. علاوه بر این، تیک تاک مجموعه‌ای از دستورالعمل‌های اختصاصی را برای Effect House منتشر می‌کند که جزئیات سیاست‌های شرکت را در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌دهد. بنابراین کاربران برای استفاده از این پلتفرم باید قوانین خاصی را رعایت کنند. به عنوان مثال، یک قانون این است که مصرف کنندگان نمی توانند جراحی پلاستیک را در فیلترهای خود تبلیغ کنند. به عنوان مثال، کاربران نمی توانند فیلتری ایجاد کنند که چهره را با پرکننده لب نشان دهد.

Tikotak همچنین اعلام کرد که تمام فیلترهای منتشر شده در خانه اثر را به دقت بررسی خواهد کرد تا اطمینان حاصل شود که آنها با قوانین این پلتفرم مطابقت دارند. باید دید واکنش کاربران به این پلتفرم چه خواهد بود.

منبع: Techcrunch

نمایش بیشتر

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا