بازرگانیبرترین های کسب و کار

جذب مشتری با یک تصمیم ساده

ممکن است شما صاحب یک کسب و کار سنتی و یا آنلاین باشید. اما از تعداد مشتری ها و فروش خود راضی نباشید. و مدام این سوال را از خود می پرسید چه روش هایی برای تبلیغ و جذب مشتری موثر می باشد در این مقاله با ما همراه باشید تا برای شما توضیح دهیم چگونه و با یک تصمیم ساده مشتری های زیادی برای کسب و کار خود جذب کنید. در واقع افزایش فروش و جذب مشتری حس و حال خوبی برای فروشنده بر جای می گذارد و باعث بالا بردن انگیزه، برای توسعه کسب و کار فعلی و یا کسب و کار های دیگر می شود. افزایش فروش و جذب مشتری دو عنصر مرتبط به هم می باشند که عنصر جذب مشتری باعث ترقی عنصر افزایش فروش می شود. پس برای داشتن کسب و کار موفق ابتدا باید از جذب مشتری شروع کنید تا به افزایش فروش ناخودآگاه هدایت شوید.

افزایش | اینترنت

تبلیغات درست و اصولی برای جذب مشتری

در واقع همان طور که می دانید تبلیغات نوعی آگاهی بخشی به مخاطب می باشد. شما با تبلیغات در مورد محصول مورد نظر خود مشتری را در مورد ویژگی هایی که محصول شما دارد آگاه می کنید و آن ها را ترغیب به خرید می کنید. اگر افراد برای خرید محصول شما ترغیب شوند فروش شما افزایش پیدا می کند و در نتیجه سود شما هم چند برابر می شود و در کسب و کار خود به موفقیت می رسید.

شما از راه های مختلف می توانید محصولات خود را تبلیغ کنید مانند استفاده از رسانه ها، تلویزیون، تابلو های تبلیغاتی، سایت های اینترنتی اما ساده ترین راه برای جذب مشتری استفاده از کارتن بسته بندی مناسب می باشد. زیرا شما برای داشتن هرنوع تبلیغی مانند تابلو های تبلیغاتی و سایت های اینترنتی باید هزینه های زیادی صرف کنید و امکان دارد بازدهی خوبی هم نداشته باشید.

اما شما می توانید با خرید کارتن با چاپ اختصاصی تبلیغی گسترده و همیشگی داشته باشید به طوری که مشتری از شما محصولی را خریداری می کند و زمانی که دوباره به آن نیاز دارد با استفاده از کارتن بسته بندی آن را تهیه می کند و حتی می تواند به دیگران هم معرفی کند. پس کارتن های بسته بندی را برای تبلیغ محصولات خود دست کم نگیرید زیرا شما می توانید با کمترین هزینه و ساده ترین راه، تبلیغی درست و اصولی داشته باشید.

خرید کارتن بسته بندی برای جذب مشتری

قسمت مهمی از محصول شما که می تواند ارزش محصول شما را افزایش دهد و جذابیت زیادی به آن اضافه کند کارتن بسته بندی می باشد. خیلی از تولید کننده ها در راستای معرفی بهتر محصول و حتی برای برند سازی از جنبه تبلیغاتی صنعت بسته بندی بهره می برند.

کارتن های بسته بندی محصولات در زمان حمل و نقل و عرضه آن علاوه بر حفظ کیفیت و سلامت محصولات، نقش تبلیغاتی نیز ایفا می کنند و بسیاری از تولید کننده ها از این اصل مهم غافل نبوده اند و در راستای معرفی بهتر محصول و حتی در جهت برند سازی خود از جنبه تبلیغاتی صنعت بسته بندی بهره می برند. ابتدایی ترین و عمومی ترین جنبه تبلیغاتی در جعبه و کارتن های بسته بندی چاپ روی جلد آن می باشد.

چاپ روی کارتن های بسته بندی می تواند به مشتری ها کمک کند تا اطلاعات لازم را در مورد محصول و معرفی برند بدانند. یکی از بهترین مطلب هایی که می توان روی کارتن های بسته بندی چاپ کرد، درج لوگو شرکت می باشد که می تواند در برند سازی و حک نام و نشان شما در ذهن مخاطب تاثیر خوبی داشته باشد. زیرا دست طراح برای چاپ تبلیغات بر روی کارتن و جعبه ها باز تر می باشد تا زمانی که شما برای بسته بندی محصولات از نایلون و پلاستیک و کاغذ و غیره استفاده می کنید. هم چنین خرید کارتن برای جذب مشتری به صرفه تر و اقتصادی تر هم می باشد.

کارتن ساز چه کاری را برای جذب مشتری می تواند انجام دهد؟

قطعا شما برای بسته بندی محصولات خود با مشاوره های تولید کننده کارتن مشورت می کنید و آن ها هم به شما مشاوره های لازم در مورد این که چه کارتن های بسته بندی و با چه ابعادی برای بسته بندی محصولات خود داشته باشید به شما می دهند تا کارتن مناسبی را برای بسته بندی محصولات خود تهیه کنید که در نگاه اول سبب جذب مشتری شود.

کارتن سازی در تهران برای جذب مشتری می تواند کارتن را به صورت شکل های هندسی هم تولید کند. زیرا وقتی محصولات برای عرضه در قفسه های فروشگاه چیده می شوند و در کنار دیگر محصولات مشابه با برند های دیگر قرار می گیرند رقابت بین محصولات بیشتر می شود. هر برندی می کوشد تا جلوه بصری محصول خود را بارزتر کند. که یکی از پارامتر های ایجاد توجه، شکل هندسی جعبه و کارتن می باشد. جعبه های بسته بندی سفارشی با طراحی منحصر به فرد می تواند در خرید محصولات آن شرکت خاص تاثیر به سزایی داشته باشد.

همان طور که گفته شد طریقه نمایش محصول در فروشگاه برای جذب مشتری از اهمیت زیادی برخوردار است. کارتن ساز این امکان را برای شما فراهم می کند تا با سفارشی سازی، کارتن های بسته بندی خاصی را برای محصولات خود ابداع کنید که به جعبه های نمایشی معروف هستند. جعبه های نمایشی در حالی که امر بسته بندی و حفظ محصول را بر عهده دارد بخش عمده ای از ماهیت اصلی خود محصول را هم قابل مشاهده می کند. برای جذب مشتری و برجسته کردن ارزش واقعی محصول کارتن ساز کارتن یا جعبه نمایشی را پیشنهاد می کند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا