دنیای وب

جنرال Z در مورد اقتصاد کنسول صحبت می کند


در سال 2017 ، ما به سال استخدام Gen Z نزدیک می شویم. هزاره ها (ژنرال Y) در حال حاضر یک مکان امن ساخته اند و نمایش را رهبری می کنند ، اکنون باید ابزارهایی را برای هدایت اخبار بسازند. با این تغییر ، منابع انسانی باید قانون اساسی خود را برای حمایت از امواج کارمندان جدید وضع کند. دنیای دیجیتال واقعی (ژنرال Z) آغاز می شود. Gen Z همیشه به دنیای دیجیتال متصل است و جدا کردن آنها غیرممکن است. این معامله جدید با استعدادهای جدید آسان نیست. کاربران باید ورود این نسل را برای ایجاد اخلال و سازماندهی تجارت و مدیریت در نظر بگیرند تا بتوانند بعد از هزاره بهترین ارتباط را برقرار کنند. بازار کار امروز تیمی از استخدام کنندگان و مدیران را استخدام می کند. در سال 2015 ، یک مطالعه قابل توجه این واقعیت را برجسته کرد که تا سال 2017 ، حدود 45 درصد از کارگران جهان داوطلب خواهند شد. شخصیت Gen Z این واقعیت را به ذهن متبادر می کند که آنها از قبل تحت تأثیر اقتصاد کارآفرینان بزرگ ، شرکت های خصوصی ، تحلیلگران و تحلیلگران مستقل قرار گرفته اند. برخی از نکات برجسته ای که ژنرال Z را از دیگران متمایز می کند ، راهنمای اقتصاد کنفرانس است: ویژگی ها:
هویت و تمایل او برای ایستادن در کنار این نسل. آنها به دنبال چیزی هستند که برای آنها مفید باشد و با چیز کوچکتر راحت نیستند. کار ناخوشایند یعنی رفتن به شغل بعدی. • چندین کار:
با شک و تردید مداوم Gen Z ، آنها نرم هستند و به همراه آن توانایی غلبه بر حواس پرتی و توانایی انجام بسیاری از کارها را دارند. مهارت های همکاری به معنای داشتن تجربه بیشتر با چندین پروژه و نمونه کارها بزرگتر برای نمایش است. • انتظارات بزرگ:
ژنرال z یک طبیعت شناس مدرن است و تمایل به شناخت و کاوش دارد. رضایت شغلی فراتر از حقوقی است که در خانه می گیرد ، بلکه همچنین راحتی ، محیط کار و آزادی سازمان است. چنین رویکردی ممکن است دلیل این باشد که این نسل ترجیح می دهد آزادانه کار کند یا در خانه کار کند ، زیرا آنها می توانند با شرایط خاص و در زمان مناسب کار کنند.
Gen Z جهانی هستند ، آنها دائماً به دنیا متصل می شوند. توانایی نگاه و حرکت باعث می شود که آنها بیشتر باز و تمایل به کار در سراسر جهان را داشته باشند.
با روند صعودی ، اغلب با ابزارهای دیجیتال احاطه شده ، General Z بسیار باهوش فنی است. آنها اینترنت را در نوک انگشتان خود دارند و این مطالعه ناموفق بود. انعطاف پذیر و انعطاف پذیر هستند. زمان کوتاه است و ما یک کمپین برای افرادی در اطراف خود ساخته ایم که امیدوارند دنیا را به مکانی بهتر تبدیل کنند. HR اکنون مسئول HR است ، مهارت ها و شایستگی های Gen Z را در این بازار کار رقابتی تجزیه و تحلیل می کند.
.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا