خدمات استراتژیک بازاریابی اینترنتی – 5 معیار برای ارزیابی ارائه دهندگان خدمات

برای بیشتر افراد ، رویای کسب درآمد آسان از طریق اینترنت به واقعیت تبدیل نشده است. در اوایل دهه 1990 ، در اوایل دهه اینترنت ، ایده ایجاد یک وب سایت و اجازه گردش پول در آن بسیار محبوب بود.

متأسفانه ، هنگامی که حباب دات کام کام شد و مردم کمی از توهمات خود در دنیای وب بیدار شدند ، همه افرادی که حاضر به کار برای موفقیت در اینترنت نبودند ، فقط صحنه را ترک کردند و به جای دیگری رفتند.

کسانی که عقب مانده اند کسانی هستند که انتظارات واقع بینانه تری نسبت به تجارت آنلاین دارند. مطمئناً ، هنوز هم افرادی هستند که نعناع را به صورت آنلاین می سازند ، اما می توانید شرط بندی کنید که آنها نه تنها برای رسیدن به این هدف بسیار سخت کار کردند – بلکه در مورد انتخاباتی که انجام دادند نیز بسیار باهوش بودند. گاه باهوش بودن به معنای کمک از مشاوران استراتژیک – یا دسترسی به ابزارهای صحیح آنلاین است.

بله ، همانطور که بسیاری راه سخت را فرا گرفته اند ، وقتی همه چیز در اینترنت سخت می شود ، تندروها در جستجوی ارائه دهندگان خدمات استراتژیک بازاریابی اینترنتی هستند. اگر به دنبال خدمات استراتژیک بازاریابی اینترنتی هستید ، در اینجا 5 معیار برای ارزیابی ارائه دهندگان خدمات بالقوه ارائه شده است:

1. مدت زمان تجربه:

از چه زمانی شخص یا شرکتی در این زمینه فعالیت می کند؟ از مراجع و راهنماهای دیگر بخواهید که آنها بعد از خواندن برخی کتاب ها و ساخت وب سایت خود در طی آخر هفته طولانی ، شخص جدیدی در بازی نیستند. تجربه قطعاً در این زمینه اهمیت دارد.

2. میزان توجه عملی که به شما می دهد:

اطلاعات شخصی و تجاری خود را از یک مشاور ارشد دریافت کنید. چطور می تونی این کار رو بکنی؟ قبل از امضای قرارداد یا پیشبرد پروژه ، چندین بار با دفتر تماس بگیرید و ببینید صحبت با شخص مسئول چقدر آسان است. تجربه شما در اینجا ممکن است به شما نشان دهد که رابطه باقیمانده چگونه کار خواهد کرد. به برداشت های اول خود اعتماد کنید.

3. درجه ای که آنها صنعت خود را می شناسند:

اهمیت این مورد قابل بحث است. بسیاری از دانش در اینترنت صنعت خاصی را نمی شناسند. با این حال ، اگر شرکت آنها تجربه ای را که انجام می دهد تجربه کند ، پس بهتر است.

4- درجه برون سپاری در مقابل استفاده از استعداد داخلی:

برون سپاری برخی از وظایف بازاریابی آنلاین جرم محسوب نمی شود ، و ممکن است از بسیاری جهات از انجام این کار (مانند پرداخت قیمت پایین تر) سود ببرید. با این حال ، اطمینان حاصل کنید که تمام تصمیمات مهم استراتژیک از طرف شما در داخل اتخاذ می شوند – نه توسط یک شخص خارجی که ارتباط کمی با شما یا اهداف تجاری شما دارد.

5- كيفيت ابزارهاي مورد استفاده:

همه بازاریاب های اینترنتی می توانند به مجموعه ای از ابزارهای تعاملی مانند تجزیه و تحلیل وب سایت ، تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی و ابزارهای تحلیل رقبا دسترسی پیدا کنند. دریابید که آنها از چه چیزی استفاده می کنند و نحوه استفاده آنها

گزینه دیگری برای استخدام ارائه دهنده راه حل استراتژیک بازاریابی اینترنتی ، دسترسی به ابزارهای حرفه ای آنلاین است که می توانید خودتان از آنها استفاده کنید. بعد از کمی آموزش ، شاید 90٪ از آنچه این مشاوران می توانند به شما بگویند – با هزینه بسیار کمتری – می دانید.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا