بازرگانیبرترین های کسب و کار

خدمات پرستاری در منزل شامل چه بیمارانی می شود؟

بیماران با توجه به وضعیت سلامت و نوع بیماری که دارند برای درمان به زمان های مختلفی نیاز داشته اند و باید نگهداری از آنها به بهترین شکل ممکن انجام شود؛ مثلاً در بیمار های حاد که بعد از مدت زمانی شخص به سلامت خواهد رسید طبیعتاً به یک پرستار برای مدت زمان محدود نیاز میباشد و صرفاً نیاز به پرستار تا زمانی انجام می شود که بهبودی شخص بیمار حاصل شود.

اما برخی از بیماری‌های دیگر به صورت پیش رونده هستند و هر چقدر که زمان سپری شود بیمار با اوضاع بدتری روبرو خواهد شد و ممکن است به صورت دائم موجب شود تا زندگی فرد بیمار مختل شود و در این شرایط به صورت دائمی و همیشگی نیاز به پرستار وجود دارد.

روند | مشکلات

مرکز خدمات پزشکی در منزل آرین طب دارای کادری حرفه ای و متخصص بوده و دارای مهارت های فنی و انسانی لازم هستند که می توانند به خوبی با بیمار ارتباط صمیمی برقرار کنند و حس اعتماد را به وجود بیاورند. این مجموعه دارای مجوزهای لازم و مدارک مورد نیاز بوده و تمامی فعالیت‌های خود را تحت نظر پزشکان متخصص انجام می‌دهد و دارای خدمات متنوعی از جمله گفتار درمانی، سونوگرافی در منزل، نوار قلب در منزل، رادیولوژی در منزل، پانسمان، فروش تجهیزات پزشکی، مشاوره روانشناسی، مراقبت از سالمند در منزل، مراقبت از کودک در منزل، فیزیوتراپی، تزریق سرم، پرستاری آی سی یو در منزل، آزمایشگاه آنلاین، داروخانه آنلاین، اجاره تجهیزات پزشکی، ویزیت پزشک متخصص در منزل، پزشک عمومی، خدمات پرستاری، تست پی سی آر و آزمایشگاه آنتی بادی میباشد.

نیاز به استفاده از خدمات شبانه روزی 24ساعته سبب شده تا آرین طب در کنار مشاوره رایگان بلکه خدمات اورژانسی را در اختیار عزیزان قرار بدهد.

استفاده از خدمات پرستاری در منزل

در صورتی که تمایل دارید تا از خدمات پرستاری در منزل استفاده کنید باید قبل از هر چیزی هدف تان را از فعالیت پرستار معین نمایید. شما باید دقیقا تمام شرایط فرد بیمار را به پرستار توضیح بدهید چرا که جزئیات درمانی، زمان مراجعه به پزشک، مدیریت دارو و… دارای اهمیت فراوانی می باشد. برخی از بیماران برای نگهداری در منزل به تجهیزاتی نیاز دارند که باید برای اجاره تجهیزات پزشکی به منظور نگهداری و مراقبت از آنها اقدام کرد. البته افرادی که از نظر مالی محدودیت ندارند میتوانند تجهیزات ضروری را خریداری نمایند.

استفاده از خدمات پزشکی در منزل برای بیمار بسیار ارزشمند است و میتواند لذت بیشتر و آرامش را به همراه داشته باشد. این موضوع کمک می‌کند تا بیمار نزدیک به خانواده و دوستان مراقبت شود و در محیطی آشنا باشد که قطعاً برای افراد سالخورده و بیمار فضای ارزشمندی را به وجود خواهد آورد. برخی از پرستاران تنها به عنوان پرستار خانگی هستند و می‌توانند به صورت ۲۴ساعته مراقبت از بیمار را در منزل بیمار انجام بدهند.

خدمات پرستاری در منزل فقط برای بیماران نیست بلکه می تواند مراقبت از سالمند در منزل یا حتی مراقبت از کودک در منزل باشد. زمانی که مراقبت از کودک در منزل استفاده می شود پرستار علاوه بر اینکه به مراقبت از کودک می‌پردازد بلکه در انجام تکالیف کودک نیز به او کمک خواهد کرد. یک پرستار خوب دارای ویژگی‌هایی نظیر حساس به نیازهای بیمار، درک همدلانه، قابل اعتماد، تمیز و فعال در نظافت، مدبر و با درایت، منظم و سیستماتیک و لطیف می باشد.

اگر به اخبار و مقالات پزشکی علاقه دارید کافیست که سری به وب سایت آرین طب بزنید تا با جدیدترین و بروزترین ها روبرو شوید.

ویزیت پزشک متخصص در منزل شامل چه مواردیست؟

یکی از شرایطی که می‌توان به اهمیت استفاده از ویزیت پزشک متخصص در منزل پی برد هنگام بستری شدن افراد مخصوصاً سالمندان می باشد. نگهداری سالمند می تواند در محیط خانه راحت تر از محیط بیمارستان باشد و استرس کمتری را به همراه داشته باشد به همین جهت خدمات پرستاری در خانه توسط مجموعه های معتبر ارائه شده تا راحتی و آسایش را در خانواده ها ایجاد کند.

روند | مشکلات

اگر شما در خانواده خود فردی با بیماری طولانی و جراحی شده داشته اید می توانید با خدمات پرستاری در منزل طیف وسیعی از خدمات پرستاری و بهداشتی را دریافت کنید البته راه حل مقرون به صرفه در کنار آن استفاده از ویزیت پزشک متخصص در منزل است که در وقت و هزینه ها هم صرفه جویی می شود و توجه بسیار زیادی در این شرایط به نیازهای بیمار خواهد شد.

ویزیت پزشک متخصص در منزل برای افرادی مناسب است که به دلایل متعددی به حمل و نقل آسان دسترسی ندارند و مشکلات بینایی که می تواند سفر یا رانندگی را برای آنها خطرناک کند و همچنین مشکلات حافظه ای مانند آلزایمر و مشکلات بهداشتی و روانی دارند؛ مشکلات حرکتی همانند ناتوانی و آسیب دیدگی بخشی از بدن نیز می‌تواند افراد را واجد شرایط استفاده از ویزیت پزشک متخصص در منزل نماید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا