اپلیکیشن و نرم‌افزاربرترین های کسب و کار

خرید رای اینستاگرام برای نظرسنجی و کوویز

خرید رای واقعی اینستاگرام تضمینی و ارزان

اگر قصد دارید که نرخ تعامل استوری های خود را افزایش دهید ، خرید رای اینستاگرام به تنهایی نمیتواند به شما کمک کند و نیاز است  با توجه به میانگین بازدید استوری های خود ، اقدام به خرید رای کنید. اگر به طور میانگین ، استوری های شما 1000 بازدید دارد ، برای هر اسلاید استوری به صورت متفاوت از 10 تا 200 رای (یک استوری با رای کم و دیگری با رای زیاد) خریداری کنید.

استور | افزایش

اگر در چالش ها و مسابقات شرکت کرده اید ، باید بسیار مراقب باشید که اگر رای اینستاگرام خریداری کردید ، به ناگهان تعداد رای ها از تعداد بازدید استوری ها بیشتر یا مساوی نشود! اگر استوری های خود شماست که براش اقدام به خرید رای اینستاگرام کرده اید ، از قسمت آمار استوری میتوانید تعداد بازدید ها را مشاهده کنید. اما اگر استوری های خود شما نیست ، از تعداد میانگین رای دیگر شرکت کنندگان ، اقدام به خرید رای کنید.یعنی اگر رقیب شما 100 رای کسب کرده است ، شما 120 رای را خریداری کنید و دیگر رای ها را با انتشار استوری ها به صورت واقعی تر به دست آورید.خرید رای بیشتر ، باعث حذف شما یا عدم در نظر گرفتن رای های شما میشود.

توجه کنید که در اوایل شروع نظرسنجی را کوییز ها اقدام به خرید نکنید و صبر کنید که حداقل 3 ساعت گذشته باشد و به صورت کم کم با خرید 10 یا 20 تا 30 عددی رای ، در زمان های مختلف برای خود رای خریداری کنید(اگر رقیب شما 100 رای کسب کرده است ، به صورت ده تایی و بیست تایی رای خریداری کنید و اگر هزار رای کسب کرده است ، صد یا دویستایی رای خریداری کنید و یک فاصله سه تا 6 ساعته به هر خرید خود دهید.)

سوالات متداول در مورد خرید رای اینستاگرام:

1-آیا برای خرید رای ، نیاز است که پیج عمومی باشد؟

بله ، سرور های ارسال رای نظر سنجی ، امکان فالو کردن شما یا پیج های خصوصی دیگر را ندارند و اگر پیج خصوصی باشد ، سفارش شما لغو خواهد شد.

2-خرید رای خطر دارد؟

اگر برای پیج خود قصد خرید دارید ، سعی کنید برای هر نظرسنجی به میزان 10 درصد میانگین بازدید استوری های خود ، رای خریداری کنید.

اما برای دیگر پیج ها ، به میزان 10 درصد فالوور های آن پیج اقدام به خرید رای کنید و اگر رای رقبای شما بیشتر شده است ، به اندازه خود رقبا رای خریداری کنید و برای سبقت از رقیب خود ، با اشتراک استوری اقدام به جذب رای واقعی کنید.

نحوه خرید رای اینستاگرام:

برای خرید رای نظرسنجی یا کوییز اینستاگرام به آدرس https://shirazsocial.com/instagram-votes/ مراجعه کنید و سپس از لیست محصولات گزینه مورد نظر را انتخاب کنید. قبل از خرید رای ، پیج خود را عمومی کنید و زبان آن را به انگلیسی تغییر دهید. اگر قصد خرید رای برای کوییز (Quiz) را دارید و کویز 4 گزینه ای به بالا است ، به هنگام خرید ، گزینه مورد نظر را به این شکل انتخاب کنید:

USERNAME?vote=2

با لینک بالا ، گزینه 2 را از کوییز انتخاب میکند.

اگر قصد خرید رای برای افزایش تعامل پیج خود را دارید ، فقط کافیست آی دی خود را به هنگام ثبت سفارش وارد کنید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا