بازی های رایانه ایبرترین های کسب و کار

خرید هدست گیمینگ

امروزه کمپانی های بزرگ و کوچک دنیا با تولید پلتفرم هایی همراه با کارت گرافیک های قدرتمند و پیشرفته، بستری را برای شرکت های سازنده بازی های رایانه ای به وجود آورده اند که آن ها نیز به واسطه متخصصانی با توانمندی های بالا، شروع به ساخت گیم های متنوع و جذابی برای تمامی دستگاه ها کنند. از این رو کمپانی های دیگری هم برای تجربه بهتر کاربران، لوازم جانبی کاربردی برای هر دستگاه را تولید می کنند که در این میان، هدست های گیمینگ سهم بسیاری را در فروش لوازم جانبی به خود اختصاص داده اند.

گیمر های سراسر دنیا با پیشرفت این کمپانی ها در صنعت گیم، رفته رفته توقعشان از پلتفرم ها، بازی ها و تجهیزات مخصوص بازی همچون هدفون گیمینگ بالا رفته و انتظار ارائه بهترین عملکرد از آن ها را دارند.

اپل | باتری

هدست برای بازی

دقت، تمرکز و مهارت 3 مهره اصلی و حیاتی برای گیمرها محسوب می شوند که همه آن ها به یکدیگر متصل و مرتبط هستند. زمانی که شما دقت کافی نداشته باشید تمرکزتان بهم می ریزد و زمانی که تمرکزتان بهم بخورد، مهارت لازم را کسب نخواهید کرد؛ بنابراین اگر از گجت های کاربردی و مؤثری مثل هدفون بازی، دسته بازی، کیبورد و موس یا صندلی گیمینگ و… حین اجرای گیم استفاده کنید، سه مهره اصلی را هم یکی پس از دیگری برای تجربه یک بازی لذت بخش کسب خواهید کرد.

هدست های مخصوص بازی را به گونه ای طراحی و تولید می کنند که پلیر حین استفاده از آن، از ورود صداهای اضافی محیط اطراف به گوش های گیمر جلوگیری کند  و همچنین وزن هدست و ابر های آن باید به گونه ای باشد که پلیر پس از ساعت ها بازی احساس درد و خستگی نکند. میکروفون آن را نیز باید به گونه ای طراحی کنند که گیمر در بازی های آنلاین چند نفره بتواند با هم تیمی هایش ارتباط مؤثری داشته باشد تا او بتواند سه مهره اصلی گیمری را حفظ کند و نهایت لذت را از لحظات بازی اش ببرد.

اپل | باتری

خرید هدست های گیمینگ (سیمی یا بی سیم؟)

هدفون های گیمینگ را می توان در دو دسته تقسیم کرد: بی سیم / باسیم. هر یک از این دسته ها، مزایا و معایبی را به همراه دارند که برای خرید نکات مهم و قابل توجهی هستند.

هدست های گیمینگ سیمی همانطور که از نامشان پیداست دارای سیم هستند که اتصال شان به هر پلتفرمی از طریق جک 3.5 میلی متری و نیز کابل USB موجود روی سیم آن انجام می پذیرد. جنس سیم و روکش نیز باید از مقاومت بالایی برخوردار باشد تا در اثر جا به جایی و حمل، دچار آسیب نشود. گیمر با استفاده از این نوع هدفون می تواند ساعات طولانی را مشغول بازی شود و تا زمانی که شارژ گوشی و دسته بازی و… تمام نشده باشد، قابل استفاده است. این هدست مختص کاربرانی است که عادت دارند زمان بسیاری را صرف بازی کنند.

هدست های بازی wireless به دلیل پشتیبانی از تکنولوژی Bluetooth بروزتر از نوع سیمی شان هستند و به همین سبب، امروزه در بین کاربران دنیا محبوب و در حال فراگیر شدن می باشند. طریقه اتصالشان نیز به این گونه است که اگر پلتفرم شما بلوتوث را پشتیبانی می کند، می توانید بلوتوث هدست را به دستگاه وصل کنید و به هر میزان که تمایل دارید از نمایشگر دور شوید.

 ظرفیت باتری موجود در این نوع از هدست ها میزان شارژدهی مشخصی را تعیین می کند از این رو هرگاه شارژ هدست به پایان برسد، عملاً بلااستفاده خواهد بود و برای استفاده مجدد باید حدوداً 2 الی 4 ساعت به شارژر متصل کنید. مسئله تأخیر در دریافت صدای بازی در هر دو نوع سیمی و بی سیم برای خرید هدست گیمینگ وجود دارد که البته نوع سیم دار شان به دلیل پیروی از سبک سنتی اتصال، میزان تأخیر کمتری را نسبت به نوع وایرلس به همراه دارد.

اپل | باتری

قیمت هدست های گیمینگ

اگر جزو گیمرهای حرفه ای هستید، هدست های بالارده که از قیمت بیشتری نسبت به هدست های میان رده و پایین رده برخودار هستند، برای شما مناسب خواهد بود چرا که میزان کیفیت و خدمات دهی هدست ها نیز به قیمت شان بستگی دارد. البته که کمپانی ها سعی کرده اند در همه رنج قیمتی، هدست هایی با کیفیت قابل قبولی را تولید کنند و از تمام قشرهای جامعه مشتری داشته باشند.

خرید هدست گیمینگ

خرید از فروشگاه های مطمئن حسی خوشایند و لذت بخشی را به مشتری القا می کند و ما نیز در فروشگاه آنلاین تجهیزات گیمینگ متاپلیر، تمام تلاش خود را کرده که شما محصول مورد نظرتان را با آگاهی بیشتری خریداری کنید. از این رو شما با مشاهده اطلاعات فنی و بررسی کامل هر محصول در قالب متن، تصاویر و ویدئو های اختصاصی متاپلیر، می توانید نسبت به بودجه ای که در نظر گرفته اید محصول موردنظرتان را با سایر مدل ها مقایسه کرده و در آخر خریدی معقولانه و لذت بخشی را با ما تجربه کنید.

چنانچه حین انتخاب محصول با هرگونه ابهامی مواجه شدید، تیم پشتیبانی متاپلیر با پاسخگویی سریع و مشاوره ای دقیق، می تواند ابهامات شما را برطرف کرده و به شما کمک کند تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا