طراحی و سئو وب سایت

خلاصه اجرایی: آیا برای شخص اول است یا شخص سوم؟

اگر من سبک خودم را داشتم ، خلاصه ای از نمایش برای نفر اول بود. اما دنیا هرگز سبک من را ندیده است. اینکه خلاصه خود را برای یک شخص اول بنویسید یا شخص سوم به رابطه شما با مشتری بستگی دارد. مثل این. هرچه سازمان بزرگتر باشد احتمال استفاده از شخص ثالث – اصطلاح رسمی تر بیشتر است. هرچه مشتری ها و روابط خود را بهتر بشناسید ، احتمال اینکه بتوانید خلاصه های خود را به صورت غیررسمی و در زمینه های دیگر بنویسید ، بیشتر است. برای کارآفرینان ، این در مورد مشتریان مشاغل کوچک است که با آنها کار می کنند و ایجاد روابط می کنند. اما به یاد داشته باش. این که آیا شما از یک شخص اول یا یک شخص سوم در خلاصه خود استفاده می کنید انتخاب سطح ارتباطات است. اگر رابطه خوبی با مدیریت ارشد در یک سازمان بزرگ دارید ، ممکن است بخواهید نفر اول را استخدام کنید. این است – من ، من ، ما ، ما. با این حال ، اگر شخص دیگری را پیدا کردید که ممکن است از کلمات کلیدی کم ، داغ و اولین شما که می توانید استفاده کنید یا با آنها تعامل داشته باشید خوشش نیاید ، با شخص ثالث همراه باشید. این شما هستید ، او ، او ، آنها ، این شما هستید که تصمیم می گیرید با راحتی بخشیدن به نفر اول با خلاصه خود ، سطح رضایت مشتری را تأمین کنید. به عنوان مثال ، ممکن است به مشتری بگویید: ما شما را به مراقبت تشویق می کنیم. اگر موافق باشید ، من وقت خود را با مردم شما سپری می کنم تا مراحل بعدی ما را دنبال کند. “این اولین شخص است و به موقع نمی رسد. به طور کلی ، وقتی خلاصه ای از اجرایی را به سازمانی که نمی شناسید ارائه می دهید ، از شخص اول استفاده نمی کنید یا نباید از آن استفاده کنید. ممکن است ناراحت شوند اگر آنها شروع به استفاده از من یا ما کنند. آنها انتظار ندارند و مشکلی که با آن روبرو هستید این است که آنها خدمات بسیار خوبی از زبانی که شما استفاده می کنید ارائه می دهند. آیا استثناهایی وجود دارد؟ سازمان های دیگری نیز وجود دارند که متفاوت هستند ، آنها مترقی ، خلاق ، آنها از دیگران بازتر هستند. ، تیم های ورزشی – خود ، شرکت های سرگرمی یا حتی سازمان های سیاسی ممکن است بخواهند چیزی غیر معمول ببینند. این منحصر به فرد است ، خلاصه شما باید منحصر به فرد باشد ، نیازی نیست شخص ثالث را دنبال کنید فرم. من معیارهای اجرایی خلاصه را تنظیم کرده ام ، علاوه بر خلاصه پیشنهاد شما ، وجود دارد. چه ارتباطی با استفاده از شخص اول یا سوم دارد؟ ممکن است شما کتاب یا نامه ای خوانده باشید که شما قلب بزرگی داشتید ، اما خواندن آن سخت به نظر می رسید. منظور من از ورودی ، نوشتن آن آسان است ، درک آن آسان است – و مسائل پیچیده را توضیح می دهد. کتاب ها ، نامه ها و پیشنهادات اغلب در صورت موجود بودن به خارج از کشور ارسال می شوند. اضافه می کنم که مردم هرگز از خواندن آنها خسته نمی شوند. منظور من این است که معتقدم نوشتن شخص اول آسان است. می توانید بنویسید – با صدای خودتان. بسیار طبیعی است ، اغلب گرمتر و راحت تر به دست می آید. حتی ممکن است قابل درک تر باشد. در ابتدا گفتم که من حتی اعتقادی به استفاده از نفر اول ندارم.این به دلیل تأثیر رسانه های اجتماعی کاملاً درست نیست. تعاملات شبکه های اجتماعی در حال تغییر است. فیس بوک ، لینکدین ، ​​توییتر در حال ایجاد روابطی هستند که ممکن است هرگز وجود نداشته باشد. این روابط جدید منجر به بیشترین فروش عمیق از طریق وبلاگ ها می شود و ابتدا وبلاگ ها نوشته می شوند. ایجاد روابط از طریق شبکه های اجتماعی فضای غیر رسمی تری ایجاد می کند. در عوض ، بر روابط ما با مناطق دیگر تأثیر می گذارد. انتظار نداشته باشید خلاصه های اجرایی برای اشخاص ثالث مانند گذشته دشوار باشد. اما اگر برای پاسخگویی به آن RFP یا پیشنهاد دیگر نیاز به همکاری با یک شخص ثالث رسمی دارید ، اما اگر بخواهید ظاهری منحصر به فرد به پیشنهاد خود بدهید ، چه می کنید؟ ممکن است نتوانید از خلاصه های تیمی استفاده کنید ، اما انتظار پیش رو دارید. نامه شما این گزینه را به شما می دهد. این اولین شخصی است که می تواند کیفیت و منحصر به فرد بودن شما را تشخیص دهد ، بنابراین شما واقعاً می خواهید مشتریان در مورد شما و شرکت شما بدانند. خلاصه شخص اول یا سوم؟ از خود بپرسید با مشتری های خود چه کاری باید انجام دهید یا خیر. همیشه می توانید از طریق شخص سوم آن را با خیال راحت بازی کنید. اگر می توانید استقلال و غیررسمی تری داشته باشید و با مشتری ارتباط برقرار کنید ، استفاده از نفر اول را در نظر بگیرید.
.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا