خانواده

دانلود سریال کره ای تاریخی دوبله فارسی بدون سانسور

بهترین سریال های تاریخی کره ای

با معرفی بهترین سریال های تاریخی کره ای در خدمت شما هستیم. سریال ها و فیلم های کره ای در بین ایرانیان و همچنین در سراسر جهان محبوب هستند. “موج کره‌ای” مفهمومی است که به گسترش فرهنگ کره ای از سال 1990 در جهان اشاره دارد. سریال‌ها و در طی این 30 سال توانسته اند با بهره گیری از ظرفیت های تاریخی کره و در ادامه ساخت سریال ها در ژانر های مختلف فرهنگ کره‌ای را گسترش دهند. در ادامه با معرفی بهترین سریال های تاریخی کره ای با همراه باشید.

مرتبط:


جومونگ / Jumong

سریال اول لیست، سریال افسانه جومونگ است.  شاید کمتر کسی در ایران باشد که اسم این سریال را نشنیده باشد. افسانه جومونگ اولین بار از شبکه سه صدا و سیما پخش شد. جومونگ توانست به یکی از موفق ترین سریال های خارجی پخش شده در تاریخ  صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران تبدیل شود.

این سریال که سریالی در ژانر درام، تاریخی و اکشن است، توانست با بهره‌گیری از عناصر داستانی و ریتم خوب داستان هم در ایران و هم در کره موفق باشد. این موفقیت به حدی بود که باعث شد تا تعداد قسمت های سریال افسانه جومونگ از 60 قسمت به 81 قسمت افزایش یابد.

داستان این سریال در مورد بنیانگذار یکی از سلسه های پادشاهی کره است که تمام تلاش های جومونگ ،موسس گوگوریو، را نشان میدهد. در سریال افسانه جومونگ میتوان تقابل بین اعضای خانواده های سلطنتی را دید که برای به دست آوردن قدرت هرکاری میکنند.

محبوبیت این سریال به حدی بود که بازیگر  نقش اول مرد سریال یعنی “سونگ ایل گوک” به عنوان یک سوپراستار در ایران مطرح شد. حتی خود “سونگ ایل گوک” نیز در یک کنفرانس مطبوعاتی در ایران شرکت کرد.

همچنین بخوانید:

از دیگر بازیگران این سریال میتوان به “هان های جین” در نقش بانو سوسانو،  “کیم سونگ سو” در نقش شاهزاده تسو، “وون کی جون” در نقش شاهزاده یونگ پو، “اوه یون سو” در نقش بانو یوها، “جان هون آن” در نقش ماری، “سونگ جی هیو” در نقش بانو سویا اشاره کرد.

توضیحات تکمیلی:

جومونگ یک افسانه نیست. واقعا شخصی با نام جومونگ وجود داشته است که کشوری به نام گوگوریو را پایه گذاری کرده است. اما در ایران با نام افسانه جومونگ شناخته میشود.

شاید برای فوتبال دوستان جالب باشد که بازیگر نقش سوسانو، “هان های جین” همسر کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال کره جنوبی، “کی سونگ یونگ” است.


EMPRESS KI / ملکه کی

بازیگران پرستاره، تعداد قسمت های بالا، داستان جذاب و واقعه تاریخی متفاوتی که سریال به آن میپردازد از جمله دلایل موفقیت این سریال است. “ملکه کی” درواقع حاصل تمام مولفه های سرگرمی ساز تاریخی های پیشین کره ای است که با یک نویسندگی و کارگردانی خوب همراه شده و به عنوان یکی از بهترین سریال های تاریخی کره ای مطرح است. داستان سریال درباره زنی اهل گوریو است که به تدریج حوادث روزگار سرنوشت او را به خاندان پادشاهی مغول پیوند میزند.

توضیحات تکمیلی:

“جانگ یون چول”، نویسنده مشهور، در این سریال نویسندگی را به عهده داشته است.


دونگ یی / Dong Yi

“دونگ یی” محصول سال 2010 است. کارگردانی این سریال بر عهده “لی بیونگ هون” بوده است. سریال دونگ یی در اردیبهشت سال 1391 از شبکه سه پخش شد. داستان این سریال به دوران چوسان برمیگردد. شخصیت اصلی داستان در مورد دختری به نام دونگ یی است که پدرش رئیس گروه شمشیرزنان مبارز است که به افراد ستم دیده کمک میکنند.

اما این گروه به تله می افتد و به جرم خیانت کشته میشوند. دونگ یی نیز برای فرار  از دست ماموران، به عنوان یک خدمتکار به قصر میرود. پس از سال ها، دونگ یی راز یک توطئه را کشف میکند. پس از این ماجرا، دونگ یی نظر امپراطور را جلب میکند.

در ادامه دونگ یی به عنوان بانوی باررس و درنهایت به عنوان همسر امپراطور انتخاب میشود. از ویژگی های شخصیتی دونگ یی میتوان به مهربانی در عین جدیت و هوش بالا اشاره کرد.

از بازیگران سریال دونگ یی میتوان به ” هان هیو جو” در نقش دونگ یی، “جی جین هی” در نقش امپراطور،” لی سو یئون” در نقش بانو جانگ، “پارک ها سان” در نقش ملکه اینهیون اشاره کرد.

“هان هیو جو” توانست در این سریال بدرخشد. بازی منحصر به فرد “هان هیو جو” یکی از نقاط قوت این سریال است. این بازیگر نیز به خاطر این بازی درخشان جوایز مختلفی را از جشنواره های مختلف دریافت نموده است.

مرتبط:

توضیحات تکمیلی:

سریال دونگ یی ابتدا به صورت هفتگی پخش شد. در ادامه  پخش این سریال به صورت زوج و فرد و در نهایت به صورت روزانه انجام شد.

“لی بیونگ هون” ،کارگردان سریال دونگ یی، یکی از کارگردان های مطرح کره است که اغلب کارهایش در ایران پخش شده اند.

در تاریخ کره دو چوسان وجود دارد. یکی از آن ها که متعلق به قبل از میلاد مسیح است. این چوسان با نام “چوسان باستان” یا “چوسان قدیم” در سریال ها و فیلم ها مطرح می‌شود.


KINGDOM / پادشاهی

“پادشاهی”، با تمام تصوراتتان از سریال های تاریخی مرسوم فاصله دارد، آن هم فرسخ ها! “پادشاهی” سریالی است که در دوره تاریخی ای جریان دارد که هم مردم کشور از ظلم و جور حاکمان به تنگ آمده اند و هم پادشاهی فاسد همراه با وزرای خیانت کارش به اداره کشور مشغول اند. اما این پیش زمینه داستانی به مرور زمان بسط پیدا میکند.

مهم ترین وجه تفاوت این سریال با دیگر محصولات تاریخی کره جنوبی، این است که خبری از کودتاهای درباری و شاهزاده ها و شاهدخت ها و ملکه های ظالم نیست. سریال خیلی سریع با پرداختن کوتاه و کارآمد به شخصیت ها، به تهدید اصلی سریال میپردازد: زامبی ها. “پادشاهی” از لحاظ زمانی در همان دوره های تاریخی و باستانی کره جریان دارد اما با پرداختن به موضوعی فانتزی و به کمک جلوه های ویژه و گریم سطح جهانی و هم چنین تعلیق و کشش داستانی فوق العاده اش، یکی از بهترین سریال هایی است که میتوانید تماشا کنید.

توضیحات تکمیلی:

این سریال در زمان پخش خود، یکی از پربیننده ترین سریال های دنیا بود. همچنین به دلیل جلوه های ویژه و گریم مورد تحسین قرار گرفت.


دو دوست / The Duo

“دو دوست” راویتگر دو دوست است که جای شان با هم در بدو تولد عوض شده است. داستان سریال به گونه ای هست که نشان دهنده تاثیر موقعیت اجتماعی بر سرنوشت افراد است. “دو دوست” در32 قسمت ساخته شده است.

شخصیت های اصلی سریال ” چان دونگ” با بازی “چونگ جونگ میونگ” و گی دانگ با بازی “لی سانگ یون” هستند که “چان دونگ” پسر واقعی وزیر”کیم جی ایک” است اما با گی دانگ جایش عوض میشود و در سختی و مشقت فراوان زندگی میکند و بزرگ می شود. گی دانگ نیز به علت موقعیت پدرش پلیس می شود. در چان دونگ به یک مبارز تبدیل می شود و اموال افراد ثروتمند فاسد را می دزدد.

از دیگر بازیگران سریال “دو دوست” میتوان به “هان جی هی” در نقش بانو دانگ نیو همسر گی دانگ، “سئو هیون جی” در نقش دالی، همسر چان دونگ، “چوی جونگ هوان” در نقش وزیر کیم جی ایک، “جین سه یون” در نقش بانو دانگ نیو اشاره کرد.

همچنین بخوانید:


امپراطور دریا / Emperor of the Sea

“امپراطور دریا” سریالی ساخت سال 2004 است و در سال 1386 از شبکه سه پخش شد. این سریال درباره زندگی جانگ بوگو (کونگ بوک) است که وی یکی از فرماندهان و سیاستمداران شیلا بود.

داستان سریال از دوران نوجوانی جانگ بوگو شروع میشود و تا زمان مرگ وی ادامه می‌یابد.”جانگ بوگو” در نوجوانی به خیانت متهم می‌شود اما زنده می ماند. جانگ بوگو پس از آمادگی نسبی در مهارت های رزمی، به عنوان محافظ به استخدام گروه تجاری بانو جیمی در می‌آید اما به خاطر کار های غیرقانونی بانو جیمی علیه او اقداماتی انجام میدهد و توسط بانو جیمی به عنوان برده به تانگ فرستاده می‌شود و پس از تحمل سختی های فراوان درنهایت به یک گروه تجاری می‌پیوندد. او پس از شرکت در جنگ به مبارزه با دزدان دریایی میپردازد و از طرف دربار شیلا به عنوان دریادار انتخاب میشود.

از بازیگران این سریال میتوان به “چوی سو جونگ” در نقش ژنرال جانگ بوگو،”سونگ ایل گوک” در نقش یوم جانگ،”پارک سو ئه” در نقش بانو چه هوا ( بانو مورد علاقه یوم جانگ وجانگ بوگو)،”چه جونگ آن” در نقش بانو چی ریانگ(همسر جانگ بوگو)،”کیم هئونگ سو” در نقش جانگ نیون (دوست صمیمی جانگ بوگو که تا لحظه مرگ همراه او بود) اشاره کرد.

مطلب پیشنهادی:


DAE JOYEONG/ پادشاه دائه جویونگ(ته جویونگ)

این سریال از معدود سریال هایی است که دست روی سوژه بسیار جذابی گذاشته است. اگر اهل مطالعه تاریخ و یا علاقه مند به آن باشید با کمی جست و جو، میتوانید به جذاب بودن این سوژه پی ببرید. پادشاه دائه جویونگ، فردی است که در تاریخ از او به عنوان موسس حکومت “بال هه” نام میبرند. داستان سریال نیز از همین واقعیات تاریخی انتخاب شده و طی یک داستان جذاب، سرگذشت این پادشاه را از سرگشتگی به عنوان برده و سپس زندگی بین بقایای “گوگوریو” و در نهایت ایجاد بال هه تعریف میکند. این سریال جزو محصولات تاریخی کره است که به تعداد قسمت های زیاد تولید شده است(134 قسمت).


ایسان/ Lee San, Wind of the Palace

سریال “ایسانگ که با نام “بادی در قصر” نیز شناخته می‌شود، یکی از بهترین سریال های تاریخی کره ای است. کارگردانی این سریال نیز بر عهده “لی بیونگ هون” بوده است. ایسان در واقع دوران حکومت فرزند دونگ یی، یعنی گئوم را نشان میدهد. البته در سریال ایسان تمرکز اصلی بر روی نوه گئوم یعنی ایسان است و دوران ولیعهدی ایسان را نشان میدهد. در ادامه مشکلات و توطئه های صورت گرفته علیه ایسان را روایت میکنند.

از بازیگران ایسان میتوان به “لی سئو جین” در نقش ایسان، “هان جی مین” در نقش سانگ سونگ یون ( نقاش و همسر ایسان)، “پارک یون هی” در نقش ملکه هیو،” کیون می ری” در نقش مادر ایسان،” لی جونگ سو” در نقش پارک دای سو ( محافظ گارد سلطنتی و دوست صمیمی ولیعهد) اشاره کرد.

توضیحات تکمیلی:

سریال ایسان محصول سال 2007 است. این سریال برای اولین بار از شبکه های استانی پخش شد و سپس در سال 1393 از شبکه تماشا پخش گردید.

همچنین بخوانید:


سرزمین آهن / Kim Su-ro, The Iron King

 در ادامه معرفی بهترین سریال های تاریخی کره ای نوبت به سرزمین آهن می‌رسد. سرزمین آهن داستان زندگی کیم سورو، بنیانگذار امپراطوری گایا است. داستان سریال از بدو تولد کیم سورو آغاز میشود و تا تشکیل امپراطوری توسط کیم سو رو ادامه می‌یابد.

این سریال برای اولین بار از شبکه سه پخش شد و توانست به محبوبیت خوبی برسد. ریتم خوب داستان باعث ایجاد کشش میشود و شما از نگاه کردن به سریال خسته نمیشوید.

از بازیگران سرزمین آهن میتوان به “جی سانگ” در نقش “کیم سو رو”، “کانگ بیول” در نقش بانو آهیو، “سئو جی های” در نقش بانو هوریانگ ( همسر کیم سو رو) اشاره کرد.


سرنوشت یک مبارز / Gyebaek

سرنوشت یک مبارز داستان زندگی ژنرال “گی بک” از فرماندهان ارشد باکجه را نشان میدهد. این سریال از لحاظ زمانی با رویای فرمانروای بزرگ یکی هستند و حتی این دو سریال در نقاطی با هم تلاقی زمانی دارند. داستان “سرنوشت یک مبارز” از دوران کودکی ژنرال شروع میشود. “گی بک” فنون رزمی و شمشیرزنی را از پدرش می آموزد. پدر “گی بک” توسط شاهزاده اویجا کشته می‌شود و گی بک سعی میکند تا انتقام پدرش را بگیرد اما بعدا به شاهزاده اویجا ملحق می‌شود تا به سلطنت برسد.

بعدها اختلافاتی بین شاهزاده اویجا (که امپراطور شده ) و ژنرال “گی بک” به وجود می آید. در نتیجه “گی بک” خانه نشین می‌شود و کشور به مرز نابودی کشیده میشود. حالا امپراطور پشیمان شده و ژنرال را به کارش بازمیگرداند ولی ژنرال در نبرد آخر به خاطر خیانت ملکه، شکست میخورد و باکچه نابود میشود.

از بازیگران این سریال میتوان به “لی سئو جین” در نقش ژنرال گی بک، “سونگ جی هیو” در نقش ایون کو، “جو جائه هیون” در نقش شاهزاده اویجا” اشاره کرد.

توضیحات تکمیلی:

کشور باکجه توسط بانو سوسانو و پسرانش پایه گذاری شد. باکچه در نهایت به دست ژنرال کیم یوشین نابود گشت. کیم یشن نیز بعد از چند سال گوگوریو را فتح کرد و کره متحد را به وجود آورد.

همچنین بخوانید: 


DREAM OF THE EMPEROR / رویای فرمانروای بزرگ

این سریال داستان پادشاه “موییل” را دنبال میکند، جایی که وی بعدها دوران طلایی پادشاهی باستانی “شیلا” را رقم میزند و موجبات اتحاد سه سلسله و پادشاهی قدیمی و دشمن، یعنی “گوگوریو”،”شیلا” و “باکجه” را فراهم میکند. این سریال مانند دیگر سریال های لیست، قصه فراز و فرود یک قهرمان تاریخی است که اگرچه در ابتدا قدرت چندانی برای تغییر چیزی را ندارد اما به زودی هم کره باستان را متحد میکند و هم به همسایگان رسیدگی میکند تا نامش در تاریخ ثبت شود.

توضیحات تکمیلی:

پادشاهی گوگوریو، یک امپراتوری بزرگ و باستانی است که در شمال شبه جزیره کره واقع است و در دوره اوج قدرت، بخش هایی از روسیه و چین را هم در سلطه داشت. شیلا و باکجه نیز دو امپراتوری باستانی کوچک در جنوب شبه جزیره بودند. این سریال داستان پادشاه موییل یا کیم چونچو را بازگو میکند.


افسانه خورشید و ماه / The Moon Embracing the Sun

این سریال محصول 2012 کره جنوبی است که در سال 1393 از شبکه سه پخش شد. این سریال برخلاف سریال های معرفی شده در بالا، غیرواقعی است و شخصیت های این سریال وجود خارجی ندارند. محتوای کلی داستان در مورد گرفتن حق و تغیرناپذیری سرنوشت است. “افسانه خورشید وماه” داستان آشنایی یک ولیعهد با دختر مورد علاقه اش را نشان میدهد.

این رابطه به خاطر قدرت های پشت پرده در سیاست به راحتی ادامه نمی‌یابد و در ادامه این دو از هم جدا میشوند و شخص دیگری همسر پادشاه میشود.(ولیعهد به مقام پادشاهی میرسد.) در ادامه سرنوشت این دو نفر را به هم می‌رساند اما آن دختر که “یئون وو” نام دارد حافظه اش را ازدست داده است.

از بازیگران این سریال میتوان به “کیم سو هیون” در نقش پادشاه، ” هان گا این” در نقش یئون وو (همسر پادشاه)، “جانگ ایل وو” در نقش برادر پادشاه، “نام بورا” در نقش شاهزاده مین هوا اشاره کرد.

توضیحات تکمیلی:

داستان سریال با وجود غیرواقعی بودن، در زمان سلسله چوسان روایت میشود.

“یئون وو” به معنای نم نم بارون است.

همچنین بخوانید:


افسانه اوک نیو / Flowers of the Prison

اوک نیو سریالی کره ای است که در سال 1398 از شبکه سه پخش شد. اسم واقعی این سریال گل های زندان است. اوک نیو با وجود اینکه جزو سریال های اصلی شبکه سه نبود اما توانست نظر بینندگان را جلب کند. اوک نیو تاکنون از چندین شبکه دیگر نیز این سریال باز پخش شده است.

داستان سریال اوک نیو در مورد شاهزاده ای است که بنابر اتفاقی هویت واقعی خودش را نمی‌داند و در زندان به عنوان سرپرست کار میکند. اوک نیو در زندان با یک جاسوس آشنا می‌شود و فنون رزمی و شمشیر زنی را از او یاد میگیرد. هدف او این است که افسر پلیس شود.

اوک نیو در آزمون استخدامی شرکت میکند، اما رد میشود و به جای آن به عنوان یک جاسوس مشغول به کار می‌شود. پس از مدتی این این کار استعفا میدهد و در ادامه ماجرا هایی برایش رخ میدهد که درنهایت هویت خودش را میفهمد.

از بازیگران اوک نیو میتوان به “جین سه یون” در نقش شاهزاده اوک نیو، “گو سون” در نقش یون ته وون (کسی است که به اوک نیو علاقه مند است و پسر قاتل مادر اوک نیو نیز است.)، “سئو ها جون” در نقش امپراطور، “ایم هیو” درنقش آقای کانگ (رئیس جاسوسان) اشاره کرد.

مرتبط:


قهرمان / Hong Gil-dong

اگر فیلم رابین هود را دیده اید یا داستانش را خوانده اید، حالا من شما را به تماشای نسخه کره ای آن دعوت میکنم. البته سریال قهرمان توانسته علاوه برای فضای رابین هودی فضاها و موقعیت های جالبی نیز درست کند. این سریال در 24 قسمت ساخته شده است.

داستان سریال در مورد پسر یک وزیر است که به خاطر اینکه مادرش هنگام به دنیا آمدنش مرده، نمیتواند هیچ مقامی داشته باشد. این باعث میشود تا اون فردی تنبل شود و فقط برای مردم دردسر ایجاد کند. اما یک راهب به گیل دونگ( پسر وزیر) فنون رزمی آموزد و گیل دونگ نیز از این مهارت ها برای کمک به فقرا استفاده میکند. البته یک ارتباط عاطفی بین گیل دونگ ویکی از شخصیت ها به نام “هوک اینوک” نیز ایجاد می‌شود.

توضیحات تکمیلی:

این سریال نیز ابتدا از چندین شبکه استانی و سپس از شبکه نمایش پخش شد.

همچنین بخوانید: بهترین فیلم های جاسوسی که نباید از دست‌شان بدید!!!


امپراطور بادها / The Kingdom of the Winds

این سریال در سال 2008 ساخته شده است.”امپراطور بادها” که با نام سرزمین بادها نیز شناخته میشود، در واقع ادامه سریال جومونگ است. در امپراطور بادها ما شاهد داستان زندگی و به حکومت رسیدن نوه جومونگ هستیم. بازیگر نقش موهیول، نوه جومونگ، “سون ایل گوک” است.

در “امپراطور بادها” ما شاهد نابودی حکومت تسو هستیم. داستان از تولد موهیول شروع میشود و ماجرای دورشدن و بازگشت موهیول به قدرت را در جوانی‌اش نشان میدهد. برادر بزرگ موهیول برای حفظ گوگوریو کشته میشود و موهیول پدرش یوری را عامل این موضوع میداند و درصدد انتقام بر می‌آید.(در این زمان موهیول هنوز به هویت خودش پی نبرده است) او در گروه “اشباح سیاه” آموزش میبیند و برای انتقام برای کشتن یوری به گوگوریو می آِید اما واقیت را میفهمد و این کار را نمیکند.

از بازیگران امپراطور باد ها میتوان به “سون ایل گوک” در نقش موهیول، ” چویی جونگ وون” در نقش یئون (دختر مشاور تسو و دختر خوانده تسو)، ” کیم جونگ هوا” در نقش همسر موهیول، ” جونگ جین بونگ” در نقش امپراطور یوری، “اوه یون آه” در نقش فرمانده هیاپ اشاره کرد.

توضیحات تکمیلی:

اشباح سیاه گروهی بودند که آموزش های ویژه ای فرا میگرفتند. این افراد به عنوان جاسوس و آدم کش به کشورهای دیگر می‌رفتند.

همچنین بخوانید:


دختر امپراطور / The King’s Daughter, Soo Baek-hyang

 در ادامه لیست بهترین سریال های تاریخی کره ای به سریال “دختر امپراطور” می‌رسیم که در مورد داستان زندگی بیست و پنجمین پادشاه باکجه است که دخترش به مدت 20 سال از او دور بوده است. امپراطور دختری داشت که هیچ کس از وجودش خبر نداشت. در واقع همسر اول امپراطور از وی باردار بوده و بنا بر اتفاقاتی آن ها از هم جدا میشوند و امپراطور این موضوع را نمیفهمد.

تا اینکه دختر امپراطور خودش را به او معرفی میکند. اما همسر اول امپراطور بعد از او ازدواج میکند و دختر دیگری هم دارد. این دختر خودش را به جای دختر واقعی امپراطور جا میزند. دختر واقعی برای پیدا کردن خواهرش عضو ” بیمون ” می‌شود و واقعیت را میفهمد. اما  به خاطر خواهرش از جایگاهش چشم پوشی میکند. او بعد ها به رهبری بیمون میرسد و کارهای فراوانی را برای باکجه انجام میدهد.

از بازیگران این سریال میتوان به “سئو هیون جی” در نقش دختر امپراطور، “سئو وو” در نقش دختر دوم که دختر واقعی امپراطور نیست، ” جو هیون جائه” در نقش ولیعهد اشاره کرد.

توضیحات تکمیلی:

“بیمون” نام گروهی است که وظیفه جاسوسی و انجام ماموریت های حساس را در باکجه بر عهده داشت.

مطلب پیشنهادی:


جواهری در قصر / Dae Jang Geum

این سریال زیبا که یکی از بهترین سریال های تاریخی کره ای است، در سال 2003 در کره جنوبی تولید شد. این سریال جزو محبوب ترین سریال های کره ای پخش شده در ایران است.داستان زیبا و پرکشش این سریال باعث جذابیت آن میشود.

شخصیت پردازی های دقیق و عالی باعث میشود تا مخاطب تحت تاثیر داستان قرار بگیرد. داستان سریال در مورد دختری به نام “یانگوم” است که میخواهد سرآشپز قصر شود اما بنا بر اتفاقی مسیر زندگی او عوض میشود و او پزشک میشود. وی آن قدر در کارش ماهر میشود که به عنوان پزشک ویژه امپراطور انتخاب میشود.

این سریال با بودجه 15 میلیون دلاری ساخته شد اما توانست درآمدی در حدود105 میلیون دلار را نصیب سازندگانش کند. در مورد واقعی بودن یا نبودن شخصیت یانگوم اختلاف نظرات زیادی بین پژوهشگران تاریخی وجود دارد. برخی وی را واقعی و برخی افسانه ای میدانند.


MOON LOVERS / عاشقان ماه

“عاشقان ماه”، روایتگر عشق های پرتعداد، قصه های شنیدنی است و همراه با اجرای بازیگران تراز اول کره مانند “لی جون کی” و “آیو”، این جذابین چند برابر هم میشود. داستان سریال پس از پرش زمانی ای رخ میدهد که به علت ماه گرفتگی، شخصیت اصلی سریال را از قرن حاضر به قرون باستانی منتقل میکند. حال وی در قصه ای عاشقانه و پر از خیانت و رقابت و مرگ قرار میگیرد و کم کم به یکی از شاهزادگان دلبسته میشود. این سریال با اینکه داستان جدیدی را تعریف میکند، اما به دام تکرار نمی افتد و رابطه عاشقانه مابین شخصیت ها نیز باکیفیت کار شده است.


QUEEN SEONDEOK/ ملکه سوندوک

“ملکه سوندوک”، بیش از هر چیز به سریال “ملکه کی” شباهت دارد. همچنین از موضوعات جدیدی که در این سریال به آن پرداخته میشود، “قدرت زنانه” است. این سریال داستان زنی را دنبال میکند که به عنوان اولین حاکم و پادشاه شیلا انتخاب میشود. همچنین “ملکه سوندوک” درست مانند سایر سریال های این لیست، هم داستان جذابی دارد و هم فضای تاریخی متفاوتی که به دور از قهرمان سازی های مردانه است و این مورد میتواند به عنوان تفاوتی جذاب(قهرمان سازی زنانه) برای مخاطبان شناخته شود.


SANGDU / تاجر پوسان

“تاجر پوسان”، از آن دسته سریال هایی است که فقط در دوره زمانی خاصی در تلویزیون کره جنوبی ساخته شد و نمونه آن بدون اغراق در عصر حاضر عملا وجود ندارد. این سریال جذاب داستان فردی را دنبال میکند که به دنبال یک سری اتفاقات متهم به خیانت میشود. حال پس از گذر از این مرحله وی سرانجام به عنوان تاجری افسانه ای در تاریخ مطرح میشود. “تاجر پوسان” بیش از هرچیزی روی معاملات و شگردهای تجارتی متمرکز است. به عنوان مثال سریال به جای مطرح کردن توطئه های درباری و حکومتی، روی نبوغ و ذکاوت شخصیت اصلی و نحوه حل این مشکلات توسط وی تمرکز میکند. تاجر پوسان نه یک سریال پرکشش و جذاب، بلکه یک جنگ تجاری تمام عیار بین افراد است. تاجر پوسان به سادگی یکی از بهترین سریال های تاریخی تلویزیون کره جنوبی و یک سریال شدیدا جذاب است.

توضیحات تکمیلی:

تهیه کننده اجرایی و کارگردان این سریال، “لی بیونگ هون” مشهور است. این سریال یکبار در سال 1387 و بار دیگر در سال 1393 شمسی از “صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران” پخش شد. “کیم هیون جو” بازیگر زن اصلی این سریال پس از 7 سال، در سال 2021 به عنوان بازیگر اصلی در بسیار پربیننده “عازم جهنم” نقش آفرینی کرد.

امیدورایم که از معرفی بهترین سریال های تاریخی کره ای لذت برده باشید، مثل همیشه نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


بهترین کانال تلگرام فیلم و سریال کره ای ؛ فهرست کانال های دانلود K-Drama

در این مقاله قصد داریم بهترین کانال تلگرام فیلم و سریال کره ای را به شما معرفی کنیم تا بتوانید K-Drama موردعلاقه خود را بدون سانسور دانلود کنید.

چندین سال است که فیلم و سریال‌های کره‌ای نه تنها در آسیا، بلکه در سطح بین الملل نیز طرفداران زیادی دارد و البته برخی از این آثار شاهکار به خوبی دلیل این محبوبیت را توجیه می‌کنند. اما از محبوبیت و مشهوریت سینمای کره که بگذریم، مطمئنا یکی از مسائل مهم برای هر کیدرامایی این است که از کجا سریال موردعلاقه خود را دانلود کند که دستخوش هیچگونه تغییری نشده باشد. از این رو، ما تصمیم داریم در این مقاله بهترین کانال های تلگرام دانلود سریال کره ای را به شما معرفی کنیم.

بهترین کانال تلگرام فیلم و سریال کره ای

صنعت سینمای کره از دیرباز در ایران طرفدار داشت و مطمئنا پخش برخی سریال‌های کره‌ای تاریخی علاقه به آثار کره‌ای را در دل خیلی از طرفداران کیدراما به وجود آورد. اما هر کیدرامایی می‌داند که پتانسیل فیلم و سریال‌های کره‌ای بسیار بیشتر از چیزهایی است که در سریال‌های تاریخی همچون جومونگ و یا دونگی دیده‌ایم.

در واقع به نظر می‌رسد شباهت فرهنگی بین کشور ایران و کره و همچنین تاکید بر ارزش‌های اخلاقی و انسانی در سریال های برتر کره ای باعث محبوبیت آن‎ها بیشتر این ژانر در بین ایرانیان شده است و از طرف دیگر نمی‌توان از شاهکارهای برخی کارگردانان این کشور نیز غافل شد!

از تمام این‌ها که بگذریم، مطمئنا برای دیدن فیلم و سریال‌های کره‌ای نیازمند یک منبع هستیم که بدون ایجاد تغییرات در روند فیلم آن را در اختیار ما بگذارد. متاسفانه اخیرا سایت‌های دانلود سریال‌های کره‌ای با فیلترهای شدیدی مواجه هستند و این مسئله کار را برای طرفداران کیدراما سخت کرده است.

برخی دیگر از منابع که فیلتر نمی‌شوند نیز فیلم و سریال‌ها را سانسور کرده‌اند که ممکن است این مسئله به مذاق برخی افراد خوش نیاید. در نتیجه، این افراد برای دانلود سریال های خود به سراغ کانال تلگرام دانلود فیلم کره ای می‌آیند. اما بهترین کانال های تلگرام دانلود سریال کره ای کدام‌اند؟

کانال Korea Dramas

  • تعداد ممبر: 262 هزار
  • آیدی: Korea Dramas

Korea Dramas یکی از بهترین کانال های تلگرام دانلود سریال کره ای است که شما می‌توانید سریال موردعلاقه خود را بدون حذفیات از آن دانلود کنید. این چنل ایرانی نبوده و نمی‌توان انتظار داشت که زیرنویس فارسی داشته باشد و شما می‌بایست زیرنویس فارسی خود را از چنل‌های تیم ترجمه یا سایت‌ها تهیه کنید. به علاوه، شما می‌توانید در این بهترین کانال تلگرام فیلم و سریال کره ای فیلم و سریال‌های بازیگر موردعلاقه خود را با جستجوی هشتگ و اسم بازیگر به انگلیسی پیدا کنید.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم و سریال های دیزنی پلاس 2021

بهترین فیلم و سریال های جنایی 2021

کانال Drama Korea

  • تعداد ممبر: 100.7 هزار
  • آیدی: @kissasian

از دیگر چنل‌های خارجی که می‌توان در دسته بهترین کانال های تلگرام دانلود سریال کره ای قرار داد، Drama Korea است. در این چنل سریال‌های تمام شده و در حال پخش را می‌توانید دانلود کنید. این کانال نیز مانند چنل قبلی شامل زیرنویس فارسی نیست.

کانال Korean Drama Free

  • تعداد ممبر: 37.6 هزار
  • آیدی: @CompleteFAM

کانال Korean Drama Free بهترین کانال تلگرام فیلم و سریال کره ای بوده که شما می‌توانید بدون هیچ هزینه و نگرانی بابت حذف برخی صحنه‌ها، فیلم و سریال مورد علاقه خود را از آن دانلود کنید. با این حال، لازم است بدانید سریال‌های این چنل دارای زیرنویس انگلیسی هستند و اگر دوست ندارید با زیرنویس انگلیسی سریال خود را ببینید، این چنل را به شما پیشنهاد نمی‌کنیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های 2021

بهترین سریال های نتفلیکس در سال 2021

کانال Korean Drama

  • تعداد ممبر: 10.8 هزار
  • آیدی: @kdramachnl

یکی از بهترین کانال های تلگرام دانلود سریال کره ای که شما می‌توانید فیلم وسریال خود را با زیرنویس چسبیده دانلود کنید، Korean Drama است. در این چنل، شما می‌توانید با مراجعه به پیام پین شده لیست سریال‌های چنل، کیدرامای مدنظر خود را به آسانی پیدا کنید.

کانال Vincenzo Drama Korea

  • تعداد ممبر: 124.9 هزار
  • آیدی: @Vincenzo_Drama_Vicenzo

در این چنل انگلیسی نیز می‌توانید سریال مورد علاقه خود را بدون هیچ حذفیاتی پیدا و دانلود کنید. در این چنل، تنها یک پیام از هر سریال وجود دارد و شما برای دانلود آن سریال کافیست به لینک داخل پیام بروید. البته از آنجایی که این چنل انگلیسی بوده، شامل زیرنویس فارسی نیست.

بیشتر بخوانید:

سریال پاچینکو (Pachinko)

بهترین سریال های کره ای 2021

کانال Finish Drama Korea

  • تعداد ممبر: 94.8 هزار
  • آیدی: @finish_drama_korea

اگر به دنبال چنلی هستید که سریال‌های تمام شده را دانلود کنید، کانال Finish Drama Korea می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. در پروفایل این چنل، آدرس کانال سریال‌های در حال پخش نیز قرار دارد که می‌توانید از آن استفاده کنید. لازم است بگوییم این کانال دارای زیرنویس فارسی نیست.

بیشتر بخوانید:

بیشترین فالوور اینستاگرام کره ای

بهترین گروه های کیپاپ (K-Pop)

کانال Korean Drama

  • تعداد ممبر: 6.1 هزار
  • آیدی: @korean_drama

این چنل را می‌توان بهترین کانال تلگرام فیلم و سریال کره ای دانست که شامل گلچینی از بهترین سریال های کره ای است. در این چنل شما می‌توانید زیرنویس چسبیده تمامی قسمت‌ها را در یک فایل زیپ دانلود کرده و استفاده نمایید.

کانال آیرن

  • تعداد ممبر: 10.1 هزار
  • آیدی: @AirenTeam

کانال آیرن بهترین کانال تلگرام فیلم و سریال کره ای است که در آن نه تنها سریال‌های کره‌ای و زیرنویس فارسی آپلود می‌شود، بلکه این چنل شامل پشت صحنه‌های جالب و خنده‌دار، OSTهای پرطرفدار و به همراه ترجمه نیز هست که توسط اعضای تیم آیرن تهیه می‌شوند.

شما با عضویت در این چنل، می‌توانید خیلی سریع‌تر به زیرنویس سریال‌های در حال پخش دسترسی پیدا کنید. بنابراین به تمامی طرفداران دنیای کیدراما و عاشقان فرهنگ کره جنوبی پیشنهاد می‌کنیم حتما عضو این چنل شوند!

بیشتر بخوانید:

فصل دوم سریال کره ای سرنوشت (Faith)

بهترین سریال های کره ای نتفلیکس

کانال کیدراما فیلم

  • تعداد ممبر: 1.3 هزار
  • آیدی: @kidrama_film

این چنل نیز می‌تواند بهترین کانال تلگرام فیلم و سریال کره ای باشد و شما می‌توانید سریال مورد علاقه خود را با کیفیت خوب از این چنل دانلود کنید. به علاوه، زیرنویس این فیلم و سریال‌ها نیز در یک فایل زیپ درون این چنل قرار دارد و دیگر نیازی نیست در سایت‌های مختلف به دنبال زیرنویس بگردید.

کانال فرشتگان کره ای

  • تعداد ممبر: 23 هزار
  • آیدی: @KoreanAngels

کانال فرشتگان کره‌ای را می‌توان بهترین کانال تلگرام فیلم و سریال کره ای دانست. در این چنل شما می‌توانید سریال خود را با زیرنویس چسبیده دانلود کنید و یا فایل زیرنویس سریال خود را دانلود کنید.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های کره ای تاریخی

بهترین سریال های کره ای تاریخی

کانال سریال کره‌ای

  • تعداد ممبر: 50.4 هزار
  • آیدی: @Film_korean

این چنل نیز در لیست بهترین کانال های دانلود فیلم کره ای قرار می‌گیرد و شما می‌توانید فیلم و یا سریال موردنظر خود را با زیرنویس چسبیده دانلود کنید. این چنل دارای یک لیست از پرطرفدارترین و بهترین سریال‌ها است که دیدن آنها به تمام طرفداران کیدراما پیشنهاد می‌شود.

کانال پروموویز

  • تعداد ممبر: 18.1 هزار
  • آیدی: @promoviz

امکان ندارد که از طرفداران کیدراما باشید و تاکنون با سایت پروموویز مواجه نداشته باشید چرا که اغلب این سایت را مرجع فیلم و سریال‌های کره‌ای در ایران می‌دانند. اگر شما به دنبال سایتی هستید که با خرید اشتراک در آن، به راحتی فیلم و سریال‌های خود را دانلود کنید، پروموویز یکی از کامل‌ترین سایت‌های کیدرامای کره‌ای است.

از آنجایی که سایت‌های دانلود فیلم و سریال‌های کره‌ای مدام فیلتر می‌شوند، بهتر است در این چنل عضو شوید تا از ادرس جدید سایت و همینطور پخش فیلم و زمان انتشار زیرنویس‌ها مطلع شوید.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های کره ای 2020

بهترین سریال های کره ای مدرسه ای

کانال بارو مووی

  • تعداد ممبر: 1624
  • آیدی: @baromovie

بارومووی نیز از دیگر سایت‌های مرجع سریال کره‌ای به شمار آمده که شما می‌توانید با عضویت در چنل آن، به راحتی و رایگان به لینک دانلود سریال و فیلم‌های کره جنوبی دسترسی داشته باشید. البته این سایت نیز مانند پروموویز علاوه بر کیدراما، شامل سریال‌های چینی و تایلندی نیز هست.

کانال دینگو

بهترین کانال تلگرام فیلم و سریال کره ای

  • تعداد ممبر: 8.9 هزار
  • آیدی: @dingosub

دینگو از دیگر تیم‌های ترجمه زیرنویس سریال است که در چنل خود علاوه بر زیرنویس، لینک دانلود سریال‌های در حال ترجمه را نیز قرار می‌دهد. شما می‌توانید در این چنل خیلی زودتر به زیرنویس‌های گروه دینگو دسترسی داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های کره ای 2021

بهترین فیلم های کره ای 2020

کانال آیان تیم

بهترین کانال تلگرام فیلم و سریال کره ای

  • تعداد ممبر: 12.8 هزار
  • آیدی: @ianTeam

کانال تلگرام دانلود فیلم کره ای آیان نیز متعلق به تیم ترجمه آیان بوده و شما می‌توانید فیلم و سریال‌هایی که این تیم ترجمه می‌کنند را به همراه زیرنویس فارسی از این چنل دانلود کنید. به علاوه، اگر از تماشای پشت صحنه سریال‌ها لذت می‌برید، می‌توانید پشت صحنه‌های سریال‌های در حال پخش را در این چنل مشاهده کنید.

کانال فیلم و سریال کره‌ای

  • تعداد ممبر: 76.5 هزار
  • آیدی: @aa_zv

این کانال تلگرام دانلود فیلم کره ای نیز می‌تواند بهترین کانال دانلود فیلم کره ای به شمار بیاید. شما می‌توانید سریال یا فیلم مورد علاقه خود را با زیرنویس فارسی چسبیده از این چنل دانلود کنید.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های چینی

بهترین فیلم و سریال های IMDb در سال 2021

گروه Korean Dramas World

  • تعداد ممبر: 34.4 هزار
  • آیدی: @koreandramasworld

هرچند این گروه را نمی‌توان به عنوان بهترین کانال های دانلود فیلم کره ای در نظر گرفت، ولی شما می‌توانید سریال درخواستی خود را در این گروه اعلام کرده تا آن را برای شما بفرستند. البته توجه داشته باشید که قبل از درخواست دادن، بررسی کنید که سریال مدنظر شما از قبل در گروه ارسال نشده باشد.

بیشتر بخوانید:

  • بهترین کانال های خبری تلگرام
  • بهترین کانال تلگرام سریال ترکی
  • بهترین کانال سیگنال فارکس
  • بهترین کانال سیگنال بورس
  • بهترین کانال های تلگرامی آشپزی
  • بهترین کانال های پروکسی تلگرام
  • بهترین کانال های تلگرام آموزش زبان انگلیسی
  • بهترین کانال های استیکر تلگرام

.

نظر شما درخصوص بهترین کانال تلگرام فیلم و سریال کره ای چیست؟ به نظر شما چه چنل‌های دیگری می‌توانند در این لیست قرار بگیرند؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

 





نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا