خانواده

دانلود فیلم سگ بند

قبل از دانلود فیلم سگ بند، کمی به بررسی و آشنایی با این مجموعه طنز سینمایی می پردازیم. کارگردانی این فیلم را مهران احمدی برعهده داشته است و تهیه کننده فیلم سگ بند نیز محمدحسین قاسمی بوده است. این فیلم در نوروز 1400 در سینماها به اکران درآمد و با فروش خوب خود در بالای لیست اکران نوروزی، بالاتر از سایر رقبا قرار گرفت. مهران احمدی که پیش از این، با فیلم مصادره روی پرده سینما ها بود، به خوبی نشان داده است، که قوائد کمدی پرفروش را می داند.

دانلود فیلم سگ بند دی دی فیلم

در خلاصه داستان آمده است، که “هیچ وقت گول اسم و ظاهر آدم‌ها رو نخورید؛ لشکر هیتلر با اون عظمت، اسمش نازی بود.” داستان در مورد یک کشتی گیر سابق، (فردین) با بازی امیر جعفری است، که برای پولدار شدن به دنبال تشکیل گروه است و در این مسیر با دوست خود (ابراهیم) با بازی مهران احمدی و برادر خود (فرزاد) با بازی بهرام افشاری همراه می شود و برای این منظور از ایران خراج می شوند و در ادامه داستان با چالش هایی رو به رو می شوند، که سکانس های طنر را پیش می آورد.

بازیگران فیلم کمدی سگ بند

قبل از دانلود فیلم سگ بند، بهتر است بدانید که این فیلم ژانری کمدی دارد و بازیگران طنزپرداز مطرحی هم چون امیر جعفری، مهران احمدی، بهرام افشاری، مرحوم سیروس گرجستانی، نازنین بیاتی، بهاره کیان افشار، علی تقی پور و… به ایفای نقش در فیلم سگ بند پرداخته اند. به سبب حضور این طنرپردازان موفق، سگ بند با استقبال خوبی همراه شد و فروش فوق العاده ای در اکران خود داشت و بازی موفق امیر جعفری و بهرام افشاری از نقاط قوت فیلم می باشد.

فیلم سگ بند از جمله فیلم هایی است، که به واسطه ژانر طنزی که دارد، مخاطبین را به سمت خود جلب کرده است و توانسته است که فروش فوق العاده ای را داشته باشد و پرفروش ترین فیلم اکران نوروز شده است. این فیلم پس از گذشت سه روز از اکران، با فروش 1 میلیاردی با اقتدار، بالاتر از موقعیت مهدی 500 میلیونی و شادوران 450 میلیونی قرار گرفت.

نقد فیلم سگ بند

برای دانلود فیلم سگ بند، به بررسی نقد فیلم سگ بند می پردازیم. سگ بند نام یک فن کشنی است. واکنش های ضد و نقیضی در مورد فیلم سینمایی سگ بند، از طرف منتقدان و مخاطبان ارئه شده است، که برخی آن را کمدی سخیف در ادامه فیلم های کمدی ضعیف دهه های اخیر می دانند، که تنها با تکیه بر بازیگران و دیالوگ ها و صحنه هایی که ایجاد می کنند، سعی در به زور خنداندن مخاطب دارند و محتوا و داستان خاصی برای ارائه ندارند.

از طرف دیگر، برخی از منتقدان، آن را یک کمدی خلاق می دانند، که بدون استفاده از شوخی های جنسی و سیاسی، با دنبال کردن قصه ای کمدی و در عین حال درام، مخاطب را به خنده وا می دارد. و در طول روایت داستان، با ریتم خوب خود، بر خلاف دیگر آثار کمدی این روزها، توانسته نظر مردم و برخی از منتقدان را برای تماشا جلب کند.

این فیلم، مسیر هوشمندانه ای را در پیش می گیرد و به جای اینکه، فرزاد را تحت تاثیر فردین قرار دهد، کاری می کند که فردین تحت تاثیر فرزاد قرار بگیرد. اتفاقا، این تاثیر و الگوگیری بسیار واقع گرایانه است؛ چرا که تجربه ثابت کرده خیلی اوقات برخلاف تصور عموم، بچه های بزرگتر از بچه های کوچکتر الگو می گیرند. به طور کلی، در پایان نقد فیلم سگ بند به این نتیجه می رسید، که در فیلم های کمدی اخیر، سگ بند می تواند جایگاه موفق و ویژه ای داشته باشد.


لحظه شمار انتشار

روز

ساعت

دقیقه

ثانیه

داستان فیلم

بخش‌هایی از فیلم جدید احمدی که یک کمدی مفرح است، در خارج از ایران فیلمبرداری شده است. در این فیلم کمدی بازیگرانی همچون امیر جعفری، بهرام افشاری، مرحوم سیروس گرجستانی، نازنین بیاتی، بهاره کیان افشار، علی تقی پور وغیره ایفای نقش کرده‌اند. خلاصه داستان: هیچ وقت گول اسم و ظاهر آدم‌ها رو نخورید؛ لشکر هیتلر با اون عظمت، اسمش نازی بود.

درباره فیلم

فیلم سینمایی «سگ‌بند» به کارگردانی مهران احمدی و تهیه‌کنندگی محمدحسین قاسمی پس از اتمام فیلم «مصادره» مراحل پیش تولید را آغاز کرد. مهران احمدی که با فیلم مصادر ثابت کرد قواعد ساخت یک کمدی پرفروش را بلد است، نوروز 1401 با «سگ بند» به سینما می آید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا