بازرگانیبرترین های کسب و کار

دروغ‌هایی در مورد اصالت لوازم یدکی لیفتراک!

در این مقاله به دنبال این هستیم که شما را راهنمایی کرده و مواردی را ذکر کنیم تا بتوانید در حوزه‌ی لوازم یدکی لیفتراک با خیالی راحت و با اطمینان بیشتر خرید خود را انجام دهید. برای کسب این اطلاعات ارزشمند، متن را کامل و با دقت مطالعه کنید.

در قدم اول لازم می‌دانیم کمی در رابطه با خود لیفتراک و مشخصات آن صحبت کنیم، با ما همراه باشید.

لیفتراک چیست؟

نیاز روز افزون افراد در جهت جابه جایی وسایل سنگین برای پیش برد بهتر امور، با توجه به پیشرفت تکنولوژی صنعتی، به شدت موجب شده که ایشان به دنبال راه حلی باشند تا بازدهی بیشتر را برایشان به ارمغان بیاورد.

اینگونه است که لیفتراک با توجه به ویژگی‌های منحصر به فرد خود( که در ادامه، مختصرا به بررسی برخی از آن‌ها خواهیم پرداخت) به یکی از پرکاربردترین تجهیزات جا به جایی تبدیل شده و جای دیگر ابزار مشابه را به خود اختصاص داده است.

CES | ابزار لیفتراک وسیله‌ایست شامل دو شاخک، در قسمت جلویی که با بهره بردن از این دو شاخک جا به جایی وسایل سنگین وزن را انجام می‌دهد، آنها را بالا و پایین برده و از جایی به جای دیگر منتقل می‌کند.

نکات مهمی در خرید لوازم یدکی لیفتراک

باید به هنگام خرید لوازم یدکی لیفتراک به مواردی توجه کنیم تا بتوانیم با تشخیص لوازم اورجینال از تقلبی، جنس اصلی را انتخاب کنیم و اینگونه موجب افزایش طول عمر لیفتراک و به طور کلی دوام این وسیله بشویم.

اولا پیشنهاد می‌کنیم به هر فروشنده‌ای اعتماد نکنید و حتما خرید خود را از فروشگاهی انجام دهید که دارای سابقه‌ی خوب و اعتبار بالایی در این زمینه باشد، به عنوان مثال تهران لیفتراک یکی از معتبر ترین فروشندگان این صنف می‌باشد که شما با خیالی راحت می‌توانید از ایشان لوازم یدکی مورد نیازتان را تامین کنید و علاوه بر اینکه از اصالت کالای خریداری شده‌تان مطمئن خواهید بود، از خدمات پس از فروش این شرکت نیز برخوردار می‌شوید.

در اینجا می‌خواهیم به 2 نکته‌ی دیگر در مسیر تشخیص لوازم یدکی اورجینال از تقلبی بپردازیم:

  1. قطعات اصلی عمر طولانی‌تری دارند و به طور کلی دوام این لوازم بیشتر است.
  2. لوازم یدکی اصلی، به این دلیل که به صورت کاملا اصولی و با رعایت تمامی استانداردها ساخته می‌شود دارای سازگاری خوبی با دیگر اجزا دستگاه هستند، هم از نظر عملکرد هم از نظر ابعاد و شکل ظاهری.

نهایتا پیشنهاد ما این است که دقت کافی را در خرید لوازم یدکی لیفتراک به خرج دهید تا هم طول عمر این تجهیز برایتان بیشتر شود و هم در هزینه‌های نگه داری از آن صرفه جویی کرده باشید.

با توجه به شرایط کنونی بازار بسیاری از فروشندگان متاسفانه، به دروغ کالاهای تقلبی را به جای اورجینال به مصرف کننده می‌فروشند، تمام تلاش ما در این مقاله در جهت این است که با افزایش اطلاعات شما عزیزان در مسیر خریدی بهتر به شما کمک کنیم.

حال برای اینکه قطعات کاربردی را بیشتر بشناسیم، بهتر است با اجزا لیفتراک آشنا شویم، در ادامه به اختصار از هر بخش آن نام می‌بریم.

قطعات لیفتراک

CES | ابزار

لیفتراک به عنوان یکی از کاربردی‌ترین تجهیزات تخصصی بخش انبارداری به شمار می‌آید که درست همانند ابزارهایی چون جک پالت، استاکر، بالابر، ریچتراک و سایر ماشین آلات انبار داری در جهت انتقال بارهای سنگین کاربرد دارد و از قطعاتی که در ادامه نام میبریم تشکیل شده است.

  1. شاسی لیفتراک Frame:

شاسی را می‌توان به نوعی اصلی ترین بخش لیفتراک دانست که تمامی اجزا را روی آن نصب می‌کنند.

  1. Counterweight وزنه‌ی تعادل:

در جهت حفظ تعادل کلی لیفتراک و قطعاتی که روی شاسی سوار شده‌اند، وزنه‌ای از جنس چدن را در قسمت پشت لیفتراک قرار می‌دهند که به هنگام انتقال، وسایل و بارها دچار هیچ گونه مشکلی نشوند.

  1. Cabinاتاق راننده:

همانطور که از اسم آن پیداست، محل استقرار راننده می‌باشد و تمامی اهرم‌ها و پدال‌هایی که ایشان برای هدایت دستگاه نیاز دارد در این کابین وجود دارد و نکته‌ی قابل ذکر جنس کابین است که از فلز ساخته شده، زیرا با در نظر گرفتن احتمال همیشگی سقوط بارها با بهره بری از فلزات امنیت در جهت حفاظت از راننده را برقرار می‌کنند.

  1. Overhead Guardحفاظ بالاسر:

برندهای مختلف برای حفاظ سقف از جنس‌های گوناگونی مثل سقف‌های شفاف شیشه‌ای ضدخش و ضد ضربه، استفاده می‌کنند تا از جان راننده در برابر حوادث محافظت کند.

  1. Power Sourceنیروی محرکه:

انواع لیفتراک، بسته به نوع محلی که قرار است کاربرد داشته باشند به سه دسته‌ی لیفتراک برقی، دوگانه( گاز و بنزین) و لیفتراک گازوئیلی تقسیم می‌شوند.

  1. Warning Devicesتجهیزات هشدار دهنده:

با توجه به اینکه لیفتراک‌ها در محیط‌هایی به کار می‌روند که احتمال خطرات بالایی دارند، وجود تجهیزات هشدار دهنده مثل چراغ گردان، بوق، بلندگو، دنده عقب و چراغ چشمک زن بسیار حائز اهمیت است.

  1. Mastدکل:

دکل نیز بخشی از دستگاه است که امکان جابه جایی در امتداد عمود را فراهم می‌آورد.

  1. Carriageبارکش – حمل کننده:

بارکش قسمتی از دستگاه است که باعث حرکت بالا و پایین ریل های دکل به واسطه‌ی زنجیر یا به طور مستقیم توسط سیلندر هیدرولیک می شود، به بیانی می‌توان گفت ساختاریست که به عنوان تکیه گاه مناسبی برای قسمت شاخک‌ها و تمامی متعلقات جانبی این وسیله کاربرد دارد.

  1. Load Backrest نگه دارنده‌ی بار:

به عنوان نوعی حفاظ برای جلوگیری از حرکت بار به سمت کابین راننده، استفاده می‌شود.

سخن آخر اینکه امیدواریم این مقاله برایتان مفید بوده و به شما در مسیر خرید بهتر در زمینه‌ی لوازم یدکی لیفتراک کمک کرده باشد، برای دریافت مشاوره‌ی رایگان و کسب اطلاعات بیشتر نیز می‌توایند با مشاورین مجرب تهران لیفتراک در تماس باشید تا به طور رایگان بهترین اطلاعات را در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا