طراحی و سئو وب سایت

درک قوانین رفتاری شخصی و کد اخلاقی شماره

مردان وقتی محدودیت های خود را می بینند دیگر علاقه ای به ما ندارند. گناه محدود است. وقتی شما به محدودیتهایی که یک مرد می تواند انجام دهد ، می رسید ، همه کارها به صورت خودکار انجام می شود. در جامعه امروز ، اخلاق و گروه های فردی ارزش های درون سازمان را شکل می دهند. اخلاق و فرهنگ یک سازمان می تواند از راه های زیر بر موفقیت یک سازمان تأثیر بگذارد: اخلاق سازمانی به دلیل تعدد سیستم های اخلاقی خاص ، تأثیر بیشتری در ساختار اخلاقی گروه (فرهنگ) دارد. اخلاق در رهبری نقش مهمی دارد. اخلاق به عنوان یک کد رفتاری تعریف می شود که رفتار یک شخص / گروه را کنترل می کند. مردم به حاکمان غیرقابل اعتماد احترام نمی گذارند. رهبران نمی توانند با تبلیغات آنها را فریب دهند یا به آنها پول بدهند. در طولانی مدت ، شخصیت برای یک سازمان موفق ضروری است. این لایحه ، کارشناس مدیریت سازمان ، توضیح می دهد که رهبران در بالاترین سطح مدیریت ، استانداردهای رفتاری داخلی را ایجاد می کنند که در صورت لزوم می توانند قانون را نقض کنند. بنابراین ، می توان نشان داد که رهبران موثر باید سازوکارهای عملیاتی داشته باشند تا بخش اخلاقی معدن را به خطر نیندازند. آیا می توانید تصور کنید که در یک سازمان غیرمسئول چه اتفاقی می افتد؟ هر کس ایمان خود را اعمال می کند. رهبر غیرحزبی. پیشینه ، سنت ها ، ارزش های معنوی و تجارب خانوادگی بر تصمیمات اخلاقی تأثیر می گذارد. در عصر رشد متوسط ​​، افراد یاد می گیرند که انتظارات رفتاری را که ممکن است توسط همسالان و جامعه تعریف شود ، برآورده کنند. بیشتر رهبران این کنفرانس می خواهند از قانون و انتظارات جامعه پیروی کنند. اما بالاترین سطح ارزش آفرینی کسانی هستند که شیوه های داخلی خود را ایجاد می کنند. بنابراین ، این افراد قوانین رفتاری شخصی ایجاد می کنند که در تصمیم گیری آنها بیش از آنچه انتظار می رود مهم است. این آیین نامه عالی به آنها امکان تصمیم گیری های نامعقول مانند تخطی از قانون یا به خطر انداختن ارزشهای سازمانی را می دهد زیرا به آنها این امکان را می دهد که اصول رفتاری داخلی را حفظ کنند. مطمئناً ، ارزشها در توسعه سازمان در آینده نقش مهمی دارند. منبع: CNN (2005) Reed: کاخ سفید توضیحی دارد. 31 اکتبر 2005 از http://www.cnn.com/2005/POLITICS/10/30/leak.probe/index.html.Ciulla ، JB (1998). اخلاق: قلب حاکم است. وستپورت ، سی تی: پریگر. پیش نویس ، R. (1995). نظریه و ساختار سازمان. کنگره اخلاق ، حقیقت ، نمره کمی گرفت. هریس ، ج. (12 آوریل 2005). در حماقت اخیر ، خرد سرمایه داری سنتی دوباره مورد بررسی قرار گرفته است. واشنگتن پست. هوزر ، پ.م. (2005) مجله Peabody کد رفتار. 80 (4) ، صص. 8-15.
Kern، C .. (2003) ایجاد و حفظ فرهنگ در اخلاق محل کار ، دانشگاه پپردین.
King، S. (2006) مدیر اخلاقی بلوغ عمومی 8 (2) ، ص. 113-133.
Lester، W. (2005) Associated Press. کنگره اخلاق ، حقیقت ، نمره کمی گرفت. نلسون ، م ..(1994) چرا آمریکایی ها از سیاست و سیاستمداران متنفر هستند. بررسی فصلی در ویرجینیا. 70 (4) ، صص. 636 ، 18 ص
یوکل ، جی (2002). رهبری در سازمان. دهلی ، هند: Pearson Education، Inc.
© 2006 توسط داریل D. گرین
.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا