دنیای وب

دلایل درست برای تغییر نام آرم کسب و کار شما

به تغییر گرافیک بازاریابی خود فکر می کنید؟

با گذشت زمان ، تجارت شما رشد کرده و پیشرفت خواهد کرد. می توانید خدمات یا محصولات جدیدی معرفی کنید ، وارد بازارهای مختلف شوید یا گروه جمعیتی دیگری را هدف قرار دهید.

اگر این اتفاق بیفتد ، ممکن است بخواهید گرافیک بازاریابی خود را تغییر دهید.

با این حال ، باید مراقب باشید که از همه کارهای سخت بازاریابی و مارک تجاری که انجام داده اید دریغ نکنید و به طور کامل نحوه تغییر نام تجاری را برای دستیابی به موثرترین نتایج درک کنید.

نام تجاری شما یک داستان قدرتمند را روایت می کند ، و شما نمی خواهید با اصلاح (یا شکستن) چیزی که هرگز به رفع آن احتیاج ندارید ، آن را کاهش دهید!

در اینجا برخی موارد ذکر شده است که تغییر نام آرم کسب و کار شما می تواند ایده بدی باشد:

1. از رنگها ، تصویر یا فونت خسته یا خسته شده اید و چیز جدیدی می خواهید. ممکن است ارزش ویژه ای از برند را ایجاد کرده باشید ، که نشان دهنده ارزش داشتن یک نام و شهرت شناخته شده است.

با تغییر نام دادن نام تجاری خود به دلایل صحیح ، می توانید تمام دارایی های جمع شده خود را رقیق کنید. قبل از تصمیم گیری مهم ، باید مشتری ایده آل خود و داده ها را بررسی کنید.

در اینجا ظاهر “قدیمی” گپ در سمت چپ و مورد جدیدی است که آنها سعی کردند در سال 2010 ارائه دهند. نظرات منفی آنقدر طاقت فرسا بودند که به سرعت به حالت کلاسیک بازگشتند.

2. مشتری ها نمی فهمند شما چه می کنید. قبل از شروع به کار بر روی گرافیک خود برای نشان دادن آنچه که می توانید ارائه دهید ، یک قدم به عقب برگردید. آیا در طاقچه یا بیانیه ماموریت یا کپی وب سایت چیزی نامشخص وجود دارد که باعث سردرگمی مردم شود؟

بعضی اوقات یک عکس هزار کلمه ارزش ندارد – شاید لازم باشد بدانید که چگونه به جای تصاویر خود ، مطالب مکتوب بازاریابی خود را به زبان دیگر بیان کنید.

بنابراین چه زمانی باید به تغییر نام آرم کسب و کار خود فکر کنید؟

من از یک مثال واقعی شخصی استفاده خواهم کرد! ما در حال تغییر هستیم. ما در اصل Emperor Penguin را بعد از من و دانیل انتخاب کردیم تا به پیاده روی Penguin برویم.

ما فهمیدیم که این موجودات باشکوه نمادی از خصوصیاتی هستند که به آنها اعتقاد داریم: قدرت ، استقامت ، غرور ، اطمینان ، تعهد ، وفاداری ، با هم بودن و مهمتر از همه ، تربیت.

ما مراقبت از مشتریان خود را برای دستیابی به موفقیت و سیستم پشتیبانی مورد نیاز شرکت در این عصر فنی انجام می دهیم. Emperor Penguin نمادی عالی برای به تصویر کشیدن این صفات بود.

پس چرا آن را تغییر دهید؟

ما می خواهیم از آمارهای جمعیتی فعلی و همچنین یک گروه جمعیتی جدید استفاده کنیم: افرادی که بخاطر دنیای مهیج کارآفرینی به علاوه مشاغل کوچک که به دنبال خارج از کشور هستند ، دنیای شرکت ها را ترک می کنند تا به اهداف خود برسند.

همانطور که برای هدف قرار دادن یک بازار جدید پیش رفتیم ، می خواستیم خدمات خود را بهتر نشان دهیم و تصاویر خود را به روز کنیم.

با شروع عنوان خود ، اخیراً از پیروان فیس بوک خود پرسیدیم: کدام یک را بیشتر ترجیح می دهید؟

ما پاسخ های جالبی داشتیم: کسانی که ما را می شناسند و آنچه انجام می دهیم تمایل دارند به سمت طراحی محبوب تر (A) گرایش پیدا کنند. برخی دیگر در برخی از طرح ها پنگوئن نمی دیدند یا در برخی دیگر صورت و موی زن را می دیدند.

در حالی که ما اکنون به صفحه نقاشی برگشته ایم ، بنابراین می توان گفت ، این یک تمرین بسیار ارزشمند بود. اگر شخصی را که بیشتر از همه دوست داشتیم انتخاب می کردیم و به آنجا می انداختیم ، می توانستیم روی گردان شویم و افرادی را که می خواهیم جذب کنیم گیج کنیم.

هنگامی که آرم خود را توسعه دادیم ، سپس به روز رسانی وب سایت و سایر مواد بازاریابی خود را ادامه خواهیم داد.

برخی دیگر از دلایل تغییر لوگو و گرافیک بازاریابی ایده خوبی است:

• شما باید خود را بهتر از شرکت دیگری متمایز کنید – رنگ ، تصاویر و / یا قلم بسیار شبیه به هم هستند.

• اگر منسوخ شده باشید ، ممکن است مشتریان را خاموش کند. شما گفته اید که تغییر برای ایجاد تغییر می تواند غیر قابل قبول باشد ، اما اگر پالت رنگ دهه 80 شما یا نوع حروف قدیمی شما را بد جلوه می دهد ، وقت آن است که نگاهی جدی به مواد بازاریابی خود بیندازید.

• شما در میانه ادغام یا ادغام هستید و باید تعادل دو شرکت را در یک طرح حفظ کنید. هنگامی که یونایتد و هواپیمایی قاره ادغام شدند ، نوآوری آنها نیز اتفاق افتاد: شما کلمه UNITED را با کره زمین مشاهده می کنید که از تضمین های خطوط هوایی قاره آمریکا آمده است.

• شخصیت سازمان شما تغییر کرده است. شاید وقتی سفر خود را شروع می کردید با بودجه محدود یک استارت آپ بودید و اکنون سود ، مشتری و کارمند شما رشد کرده است.

اگر بخواهید از رقابت جلو بمانید ، سرمایه گذاری در ظاهر و احساس ممکن است یک ضرورت باشد.

موقعیت های زیادی وجود دارد که مجبورید خلاقیت خود را تغییر دهید. اما شما باید بر روی این موضوع متمرکز شوید که در غیر این صورت می تواند به اعتبار ، مارک و درآمد شما آسیب برساند. بهترین راه برای پیگیری این فرآیند استخدام یک شرکت بازاریابی حرفه ای برای انجام این کار است.

.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا