طراحی و سئو وب سایت

دوست داشتن را یاد بگیر "تی" سرویس ورد

صاف نگه داشتن تمام جنبه های فرآیند مربیگری سخت ترین قسمت است. و اگر برای کاری که باید انجام دهید سیستم یا برنامه ای ندارید ، سازماندهی آن ممکن است خسته کننده باشد. حتی اگر 5 سال نگاهی به مکانی که می خواهید در آن قرار داشته باشید ، بازهم به یک برنامه سه ماهه ، ماهانه و روزانه برای هماهنگی کار مدیریت ، فعالیت های بازاریابی و ایجاد محتوا نیاز دارید. بگذارید تجربه خود را برای شما بازگو کنم. “Winging it” فقط کار نمی کند. نشستن روی صفحه ای خالی برای نوشتن پست وبلاگ بدون تصور اینکه می نویسم احساسی وحشتناک و گیج کننده است. شما حرف های زیادی برای گفتن دارید و مخاطبان شما می خواهند از شما بشنوند ، بنابراین از P PL-TANANA نترسید! 3 نوع برنامه تجاری برای ارائه چیست: 1. اهداف خود را تهیه کنید 2. استراتژی بازاریابی را تنظیم کنید 3. فعالیتهای روزمره را سازماندهی کنید 1. اهداف را تعیین کنید هدف کاری همیشه اولین قدم برای شروع یک کار یا شروع یک روند جدید در سال است. در شرکت شما. اهداف تجاری شما پایه و اساس بقیه برنامه های تجاری شما است. هنگامی که در مورد هدف درآمد سالانه خود تصمیم گرفتید ، می خواهید قدم هایی را که در طول سال برای رسیدن به آن هدف برمی دارید ، مشخص کنید. وقتی فعالیت ها هدف محور باشد ، آنها فعالیت ها و برنامه های روزمره را برنامه ریزی و درک می کنند ، روابط اجتماعی را تقویت می کنند و به مردم کمک می کنند تا با شرایط دشوار کنار بیایند. برای شروع. اکثر شرکت ها می دانند که یک سال پیش می خواستند چه چیزی را تبلیغ کنند. شما ممکن است به تازگی یک برنامه مربیگری را شروع کرده باشید ، و این مهم نیست. با سازماندهی زمان ، مکان و پیشرفت خود شروع کنید. همچنین می خواهید در مورد انواع تبلیغات یک برنامه ، به عنوان مثال ، یک آهنربای سرب ، یک چالش ، یک وبینار یا یک سری ایمیل فکر کنید. پس از آن ، می توانید برنامه های آموزشی اضافی را انجام دهید تا مشتریان شما بتوانند برای کسب درآمد بیشتر پیشرفت کنند. یا یک محصول دیجیتال به فروش خود اضافه کنید. سپس باید برنامه ریزی کنید که چه موقع و چگونه هر یک از این محصولات را تبلیغ کنید. به عنوان مثال ، یک وبینار نیاز به ثبت نام و تشکر از شما دارد ، یک سری ایمیل پیگیری ، زمان اسکریپت وبینار (و ضبط ، اگر تمام سال سبز باشد) و زمان ایجاد رایانه ، اگر از آنها استفاده می کنید. برای همراهی هر آگهی به چندین بخش داخلی احتیاج دارید. بنابراین ، یک برنامه داخلی باید در برنامه روزمره شما گنجانده شود. لازم نیست هر روز آن را ایجاد کنید ، اما حداقل باید آن را سازماندهی کنید. به این فکر کنید که چند بار می خواهید محتوای جدید به اشتراک بگذارید ، و به شما نشان می دهد که چقدر وقت خود را برای ایجاد آن صرف می کنید. وقتی وبلاگ نویسی را شروع کردم ، هر روز صبح روز دوشنبه رد می شدم و پست های هفتگی می نوشتم. بعضی اوقات فقط چند دقیقه و گاهی چند ساعت است. اما تمام شد! ایجاد یک برنامه روزانه یا لیست کارهایی که انجام می دهید به شما کمک می کند از زمانی که برای کار می نشینید منظم و متمرکز باشید.شما دقیقاً می دانید که چه کاری باید انجام دهید ، هیچ سوالی مطرح نشده است شما می دانید چه زمانی نیاز به نوشتن پست وبلاگ ، ارسال ایمیل ، نوشتن یک خبر ، ثبت فاکتور و پردازش تماس برخی از مشتریان خود دارید. سازماندهی رویدادهای سه ماهه ، تبلیغات و فعالیتهای عمومی. به آنها یک مرور کلی می دهد. سپس آنها کار را به ماهانه ، هفتگی و روزانه تقسیم می کنند. چگونه به مشتریان خود خدمت کنیم تصور کنید که با مشتری کار می کنید که به سازماندهی کار خود نیاز دارد. در آن فرآیند چه مراحلی را به آنها می دهید؟ همین روند را برای مشتریان خود اعمال کنید. اگر می خواهید یک تقویم آموزشی کامل داشته باشید ، فضا را برای کارهای مدیریتی خود فراهم کنید. مدیریت مشاغل شما همچنین برای رشد مشتری و همچنین استقامت مهم است ، بنابراین کار شرکت خود را از جمله تولیدات داخلی در اولویت قرار دهید. مسدود کردن زمان یک روش محبوب برای سازماندهی ساعات طولانی تر مانند وبلاگ نویسی ، عکس گرفتن یا ضبط پادکست یا بازاریابی از طریق ایمیل است. برای نوشتن این پیام ها یا ایمیل ها ، ضبط آنها ، بارگیری برنامه و موارد دیگر ، یک یا دو ساعت زمان صرف کنید. سپس به سراغ مورد بعدی بروید. اگر غالباً در همه اوقات سرد هستید ، در صورت لزوم دو یا سه (یا بیشتر!) آزاد كننده آماده پنهان كردن خواهید داشت ، كه ممكن است مقداری از استرس را برطرف كند.

چه تعطیلاتی شما را به نوشتن الهام می کند؟

آیا در شهر شما یا مهد کودک اتفاقات بزرگی رخ داده است؟ درباره اش بنویس. محقق رویداد و سخنران مصاحبه.

آیا قصد دارید امضای محصول خود را ارسال کنید؟ محتوای خود را برای تاریخ شروع ایجاد و سازماندهی کنید.
دعوت از همه برنامه هایی که برای تجارت خود باید تنظیم کنید ، به شما کمک می کند آنچه من “برنامه ریز کوچک” می نامم. اینها برنامه هایی هستند که به شما کمک می کنند روی فعالیتهایی تمرکز کنید که مختص پروژه تجاری خودتان هستند. سازندگان در طراحی وب سایت ، تولید جواهرات ، ایجاد محصول یا آموزش و همچنین محتوای رسانه های اجتماعی و سازماندهی متن وجود دارند. انجمن بین المللی مربیان زندگی حرفه ای برنامه ریزان را به عنوان یکی از دسته های محصولات خود توصیه می کند. زیرا منطقی است که از برنامه ریز استفاده کنید که وظایفی داشته باشد که فقط باید آنها را روی پروژه خود متمرکز کنید. برنامه ریز جدید 90 روزه: 90 روز آینده وبلاگ نویسی ، ویدیوها ، پست های رسانه های اجتماعی و محتوای ایمیل را پوشش می دهد. شامل صفحاتی برای پیشرفت رویداد ماهانه و هفتگی است. برنامه ریز محتوای جدید پول: شما را راهنمایی می کند تا با پوشش 5 منبع مختلف برای شرکت های مربیگری و نحوه طراحی محتوا برای تأمین مالی آنها ، محتوای مفیدی ایجاد کنید. New Personal Planner Planner: شما را از طریق ایجاد محصولی راهنمایی می کند که می توانید آنها را با محصولات دیجیتالی که می توانید بخرید یا به عنوان رایگان از آنها استفاده کنید New Personal Planner Planner: فرآیندی برای تبدیل یک سیستم اثبات شده به محصولی که قابل فروش است شما را به سمت خود سوق می دهد. مشتریانی که نتایج قول داده شده را به شما می دهند.به طور خلاصه: سازماندهی کار ، پروژه ها و دارایی های شما شکست کسب و کار شما را تا حد زیادی افزایش می دهد. با استفاده از برنامه ریز ایجاد شده توسط یک تیم حرفه ای ، در زمان صرفه جویی می شود ، مراحل خود را برای دستیابی به اهداف خود دنبال کنید و اطمینان حاصل کنید که عناصر اصلی رویداد شما در این شکاف ها قرار ندارند زیرا همه شما مراحل لازم را نمی دانید.
.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا