ساختمان و مسکن

رازهای سیسیل را در یک سفر مدرسه کشف کنید

مفهوم سفر مدرسه ای در بسیاری از امکانات آموزشی در سراسر کشور رایج تر شده است. فواید بیرون آمدن دانش آموزان از منطقه راحتی آنها و قرار گرفتن آنها در محیط های جدید ، هیجان انگیز و ناآشنا بی پایان است. شکی نیست که سفر باعث پیشرفت اجتماعی می شود و ذهن همه کسانی که آن را در آغوش می گیرند ، به ویژه جوانانی که می خواهند یاد بگیرند ، گسترش می دهد.

سیسیل در چهارراه سه قاره اصلی قرار دارد و ترکیبی از فرهنگ و تاریخ آسیا ، اروپا و آفریقا است. سفر به مدرسه به این جزیره کوچک مدیترانه برای دانش آموزانی که موضوعات مختلفی را مطالعه می کنند یک ماجراجویی هیجان انگیز است. از گنجینه های باستان شناسی گرفته تا زمین شناسی خیره کننده این جزیره چیزهای زیادی برای کشف وجود دارد.

شگفتی های باستانی سیسیل

در مورد ثروت های باستان شناسی در سیسیل هیچ مشاجره ای وجود ندارد. همه اشغالگران در سنین مختلف ، میراث خود را با اشکال مختلف و اشکال در برخی مکانهای شگفت انگیز در جزیره به جا گذاشته اند. سیراکوز یکی از مشهورترین شهرهای یونان است و مکانی عالی برای دانش آموزان در یک سفر مدرسه برای کشف است. با پیوندهایی به برخی از ذهن های معروف مانند Archimedes ، Pindar و Demosthenes ، جای تعجب نیست که این سایت باستان شناسی جالب باشد. آمفی تئاتر رومی هنوز در تمام شکوه خود ایستاده است و تئاتر یونان یک سازه خیره‌کننده است که در تپه ساخته شده است.

با سفر به داخل خانه ، میدان Armerina ارزش بازدید دارد. موزائیک ها در ویلا کاسالی که بیش از 2000 سال پیش ساخته شده بود ، مرمت شدند و با محبت از جنبه های مختلف زندگی روزمره در دوره روم با عشق حفظ و ترسیم شدند. دانش آموزان در سفر مدرسه مطمئناً از سفر در اینجا بهره مند می شوند ، زیرا بحث و گفتگو درباره زندگی و جامعه رومانیایی برانگیخته می شود.

شاید مشهورترین بنای یادبود سیسیل ، دره معابد در آگرونتو باشد. معابد هرکول ، کنکورد و زئوس نمونه های شگفت انگیزی از معماری دوریک ارائه می دهند و دانشجویان تشویق می شوند که دستاورد مهندسی عظیمی را که برای ساخت این سازه های شگفت انگیز مورد نیاز است ، در نظر بگیرند.

Segesta و Selinunte همچنین گشت و گذارهای عالی هستند. Segesta ، با آمفی تئاتر چشمگیر و Selenonti ، اخیراً با معابد باشکوه یونان و آکروپولیس کشف شد.

کوه آتش و آتشفشانهای سیسیل

سفر مدرسه بدون سفر به یکی از مشهورترین آتشفشانهای جهان کوه اتنا کامل نخواهد بود. هنوز هم تا حد زیادی زنده ، فرصتی برای سوار شدن به 4 دهانه راننده به دهانه و نزدیک شدن به گرمای عظیم سنگها و تنفس آهسته و مداوم که به نظر می رسد از هر شکلی بیرون می رود وجود دارد. کوه اتنا بخش بزرگی از جزیره است ، یک خطر واقعی نیست و راهی امن برای نزدیک شدن به یکی از پدیده های شگفت انگیز در جهان است.

جزایر ائول گروهی از آتشفشانهای ساحلی هستند که پر از انرژی بسیار بیشتری از اتنا هستند و فقط با قایق در دسترس هستند. از قایق می توانید نمایشگرهای شگفت انگیز آتش بازی در استرومبولی را در حالی که تف می کنید و گدازه ها را از دهانه باریک می کنید ، مشاهده کنید و احساس واقعی از قدرت طبیعت که دائماً در حال شکل دادن به دنیای ما است ، دریافت کنید.

سیسیل کلید سؤالات بسیاری راجع به امپراطوری ها در اروپا در سنین طولانی دارد. ایده ها ، انگیزه ها و آرزوهای هر اشغالگر کاملاً مشهود است. تاریخ پر تلاطم ، جغرافیای شگفت انگیز و فرهنگ مدرن همه باعث شده سیسیل به مکانی خاص امروزه تبدیل شود.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا