راهنمای نوشتن مقاله – SEO VS UCO

Google Panda آخرین بروزرسانی سریع طوفان. من بازاریاب ها را برای پاسخ به پاسخ ها ارسال کرده ام. این یک راز نیست. هر راهنمای نوشتن مقاله را بخوانید و به احتمال زیاد به تکنیک ها و تاکتیک های سئو توجه خواهید کرد.

تاکنون SEO به عنوان نیروی محرکه اصلی نتایج موتور جستجو بوده است. این در حال تغییر است بگذارید UCO را معرفی کنم. UCO كودك جدیدی است كه قبلاً به عنوان محتوای با کیفیت بالا شناخته می شد.

چرا کسی در مورد موتور جستجو می پرسد؟ عقل سلیم به شما می گوید که محقق در جستجوی اطلاعات برای به دست آوردن محتوای با کیفیت بالا است. تمام آنچه او می خواهد پاسخی برای یک سوال است. او ممکن است به دنبال چیزی برای خرید یا شاید سرگرمی باشد. صرف نظر از این ، او به دنبال اطلاعات است.

درهم آمیختن کلمات

با این حال ، چند بار لیستی از سایت هایی را جستجو کرده اید که می خواهید چیزی را به طرز آشکارانه به شما بفروشند؟ اگر تجربه من دارید ، چندین بار صفحات وب تابلوی اعلانات را دیده ام. صفحات وب تابلوی اعلانات حاوی رنگ های زیادی ، سر و صدای زیادی هستند ، اما هیچ ماده ای وجود ندارد و محتوای با کیفیت بالا ندارد. این شبکه از کلمات درهم تنیده ای است که با شک و تردید قصد دارد عنکبوتهای مکانیکی را به امید خاموش کردن یک فرد کم مصرف با درخشش جذاب خود جذب کند.

هیچ راز نیست که در جهان بازاریابی مقاله دو جناح مخالف وجود دارد ، آنهایی که SEO آنلاین را تبلیغ می کنند و کسانی که محتوای خوبی را تبلیغ می کنند. آیا باید یکی باشد یا دیگری؟

راهنماهای نوشتن مقاله تمایل دارند که بر روشها و روشهای SEO UCO تأکید کنند. عقل سلیم باید به شما بگوید که هر دو نقش مهمی در بازاریابی مقاله دارند. شما می توانید یکی را به دیگری ترجیح دهید ، اما با هر دو محتوای رسانه ای و بهینه سازی موتور جستجو می تواند از رقابت شما پیشی بگیرد.

بازاریابی فوتبال و مقاله

به نظر من اگر تصمیم دارید در فوتبال بازی جدی کنید ، باید قواعد بازی را بدانید و اگر می خواهید حرفه ای باشید نه تنها طبق قوانین باید بازی کنید بلکه باید در یک زمین in فوتبال سازمان یافته بازی کنید. همچنین طیف گسترده ای از قوانین نانوشته به نام روح ریاضی برای رعایت آن وجود دارد.

به عنوان مثال فوتبال حرفه ای یک ورزش بسیار بدنی و بسیار رقابتی است. اما قانون غیرقابل توصیف دو و میدانی بازیکن را از استفاده از مواد مخدر غیرقانونی یا استفاده صریح از خشونت جسمی برای به دست آوردن یک مزیت رقابتی منع می کند ، به عبارت دیگر رفتار غیر ورزشکارانه مجاز نیست. همیشه در کتاب های گرامر به صراحت نوشته نشده است ، اما وقتی می بینید آن را می شناسید.

بازی بازاریابی مقاله هیچ تفاوتی ندارد.

در یک مرحله گسترده ، با یک بلوک کد فیلتر ، گوگل صنعت را تحت فشار قرار داد تا زانو بزند. سایت ها از بین رفت. غولها در مسابقه رتبه صفحه قرار گرفتند. چرا ، زیرا بسیاری از بازیکنان غیر ورزشکار بودند. آنها با قوانین نانوشته بازی نمی کردند.

بازاریابی مقاله خود را توضیح می دهد. مقالات اطلاعات را منتقل می کنند. مقالات را مطلع کنید. به معنای وسیع تر ، اطلاعات منتقل شده دانش به اشکال مختلفی از جمله راه حل ها ، حقایق عمومی ، اخبار ، مقایسه ها یا عقیده است. مقالات بهبود محتوای محتوای.

نیمی دیگر از این طبقه بندی ، بازاریابی یا تبلیغ محصولات یا ایده هایی با هدف فروش آن محصولات یا ایده ها است. به عبارت دیگر ، اطلاعات برای فروش محصول یا ایده ها استفاده می شود. بازاریابی یک اصطلاح بسیار گسترده تر از یک مقاله است. بازاریابی شامل بهینه سازی موتور جستجو ، انتشار ، لینک برگشت و تاکتیک های دیگر است.

کلمه گفته شده در بازاریابی مقاله بازاریابی نیست بلکه یک مقاله است. این دوره نوع اصلی بازاریابی را که باید انجام شود تعیین می کند. درک آن دشوار نیست.

در راستای تشبیه فوتبال ، فوتبال را به عنوان یک محصول فکر کنید. ایده این است که محصول را به ترتیب صفحات به خط هدف از موقعیت یک صفحه منتقل کرده و در آخر به فروش برسیم.

برخی از بازیکنان تصمیم گرفته اند که مؤلفه بازاریابی بازی بازاریابی مقاله ، استفاده از نمایشنامه های اطلاعاتی را به دقت از رسیدن به خط هدف منع کند.

یک تیم فوتبال تصور کنید که قوانین مکتوب و نانوشته را نادیده می گیرد و تصمیم می گیرد که فقط نیاز به گرفتن توپ بسیار سخت و بدون کشویی دارد ، آنها از خط دروازه عبور می کنند و انتظار پاداش دارند. خوشبختانه این اتفاق در فوتبال رخ نمی دهد.

بهبود محتوای کاربر

بازاریابی UCO بزودی کلمه کلیدی جدید ، مستقیماً با بازاریابی موتور جستجو بصورت آنلاین خواهد بود. در واقع ، شما ممکن است صورتحساب مساوی دریافت کنید. چرا؟

از آنجا که UCO بسیار آسان تر برای یادگیری است ، هیچ کد HTML ویژه ای برای یادگیری وجود ندارد ، هیچ نقشه ای برای ضرب و شتم موتورهای جستجو وجود ندارد ، و هیچ روش احمقانه ای برای رقابت با آن وجود ندارد. این فقط به نویسنده نیاز دارد تا مقالات اطلاع رسانی و مرتبط را برای خوانندگان خود فراهم کند. به زنگ های اضافی ، سوت ها یا فرمول های مخفی مورد نیاز نیست.

این بدان معنا نیست که بازاریابی سئو در کنار هم قرار خواهد گرفت. SEO همیشه یک بخش جدایی ناپذیر از روشهای بازاریابی مقاله خواهد بود. با تاکتیک UCO ، شما می توانید مطالب با کیفیت بالا و اطلاعات خوبی را بنویسید. روابط معنایی به طور طبیعی جریان می یابد ، جستجوگر وب اطلاعات خود را دریافت می کند ، و موتورهای جستجو با رتبه بندی صفحه اول ، تلاش های شما را پاداش می دهند.

راهنماهای نوشتن مقاله آنلاین باید بر SEO و UCO تأکید کند.

به نظر می رسد که من یک سناریوی نوعدوست را تبلیغ می کنم ، و نه واقعاً ، گوگل در سمت من است. هرچه موتورهای جستجو در الگوریتمهای جستجوی معنایی پیچیده تر می شوند ، تمرکز روی محتوا حاکم تر می شود. آنها هنوز نرسیده اند ، اما در این مسیر حرکت می کنند. آیا گوگل در کنار شماست؟

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا