راهنمای 2020 شما در مورد چگونگی استفاده بیشتر از بازاریابی ویدیویی

نکات و روندهای بازاریابی محتوای ویدیویی

در چند سال گذشته ، شاهد افزایش عظیمی در محتوای ویدئویی بودیم که در اینترنت ظاهر شد و هیچ نشانه ای از کند شدن آن وجود ندارد.

از ایجاد وبینارها تا قرار دادن کلیپ های کوتاه در ایمیل ، استراتژی بازاریابی ویدیویی در صورتی که واقعاً بخواهید با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید برای بهبود آگاهی از برند و تقویت پتانسیل و فروش ضروری است.

طبق گفته Wyzowl ، شرکتی که GIF های انیمیشن می سازد ، 83٪ از بازاریابان می گویند این ویدئو به آنها در ایجاد لیست های سرب کمک می کند و 87٪ می گویند که این باعث افزایش ترافیک به وب سایت آنها شده است.

برخی از مزایای دیگر عبارتند از:

  • برای سئو خوب است. اگر موارد شما به اندازه کافی قانع کننده است برای نمایش بازدیدها و پست ها ، رتبه بندی جستجوی Google می تواند بهبود یابد.
  • این صرفه جویی در وقت است. ایجاد کلیپ های کوتاه و قانع کننده در مقایسه با نوشتن مقاله یا وبلاگ طولانی نیست.
  • مقرون به صرفه است ایجاد کلیپ کوتاه در مقابل تولید آگهی یا وبلاگ می تواند مقرون به صرفه تر باشد.
  • توجه می کند. افراد می توانند در کلمات نوشتاری پیمایش کنند ، اما اکثر آنها حداقل نگاهی به عکسهای جالب نشان می دهند.

از آنجا که ما به سمت 2020 حرکت می کنیم ، در اینجا سه ​​روند بازاریابی محتوای ویدیویی وجود دارد که انتظار دارید در آینده ببینید.

  1. فیلم های عمودی درست وقتی که همه به نظر می رسیدند که عکاسی افقی بهترین است ، فیلم های عمودی بیرون می آیند! دلیل این امر این است که مصرف کنندگان چیزهای زیادی را در تلفن های هوشمند مشاهده می کنند.

اینستاگرام و اسنپ چت اولین کسانی بودند که از فیلم های عمودی در داستان استفاده کردند و به دنبال آن اینستاگرام تلویزیون (IGTV).

حتی Netflix از فیلم های عمودی بازاریابی دیجیتال برای نمایش پیش نمایش استفاده می کند.

  1. پخش زنده. این نشان دهنده هر چیزی است که در زمان واقعی ضبط و پخش می شود. مردم دوست دارند احساس کنند در حال صحبت با آنها به طور مستقیم و اصلی هستند ، و پخش مستقیم نیز راهی کم هزینه برای تولید وثیقه است.

ما دیده ایم که بیشتر و بیشتر سیستم عامل های اجتماعی این قابلیت ها را اجرا می کنند ، از جمله اینستاگرام لایو ، فیس بوک لایو ، توییتر لایو و لینکدین برای چند بار خاص.

  1. خرید در ویدیو. تاکنون ، به نظر می رسد خرده فروشان پوشاک از این تاکتیک استفاده می کنند.

    نحوه کار: کاربران می توانند بر روی بخشی از صفحه کلیک کنند (به عنوان مثال دامن روی یک مدل) و آنها را برای خرید کالا به لینک هدایت کنند.

بررسی اخیر Brightcove نشان داد که 23٪ از مصرف کنندگان به طور کلی و 30٪ از Millennials پیوندهایی را می خواهند که به آنها امکان خرید مستقیم محصول را می دهد.

اکنون که شما یک ایده در مورد محبوبیت در سال 2020 دارید ، در اینجا چند روش برای درج عکس های جذاب در مبارزات انتخاباتی خود در سال جاری آورده شده است.

  1. از صفحات فرود استفاده کنید.

نظرسنجی انجام شده توسط فناوری بازاریابی Eyeview نشان داد که ویدیو در صفحات فرود می تواند 86 درصد افزایش تبدیل را داشته باشد. این یک روش عالی برای افزایش رتبه بندی جستجوی شما است ، زیرا الگوریتم های گوگل وب سایت های دارای این نوع محتوا را در اولویت قرار می دهند.

مزایای دیگر: این امر می تواند منجر به ایجاد پست های اجتماعی بیشتر ، ایجاد اعتماد به نفس و آگاهی و کاهش میزان گزاف گویی شود.

Shopify یک مونتاژ با الهام از مارک ایجاد کرده است که در صفحه اصلی آنها زندگی می کند. او توضیح داد که آنها چه کاری انجام می دهند ، مشتریان مختلف را برجسته می کند و اعلام می کند که اکنون از یک میلیون مشاغل حمایت می کنند.

  1. وبلاگ ها و مقالات.

آیا می دانید پست های وبلاگ می توانند به اندازه یک صفحه فرود با ارزش باشند؟ به جای نوشتن آن (یا هر دو کار را انجام دهید) در مورد فیلمبرداری از پست خود فکر کنید و به راحتی شانس این اطلاعات را برای بازدید کنندگان بیشتر افزایش دهید.

موز ، که SEO است ، دریافت که نمایش کلیپ با تصاویر وبلاگ و متن به 3 برابر می رسد.

یکی از مشتری های ما ، موسسه بازیابی مالیبرای گفتن داستانی از آن در یک بلاگ استفاده کنید.

  1. نامه الکترونیکی و خبرنامه.

فیلم های بازاریابی دیجیتال که ایجاد می کنید به اهداف و اهداف شما بستگی دارد. به عنوان مثال ، آیا شما محصول جدید ، رویداد یا دوره آموزشی را تبلیغ می کنید که می خواهید مردم در آن شرکت کنند؟

شما همچنین می توانید از ایمیل استفاده کنید تا در عکس های طولانی تر در وب سایت خود به مردم چشمک بزنید. پس از تصمیم گیری برای تبلیغ ، می توانید فیلمبرداری را شروع کنید.

نکته قابل توجه: بیش از 30 مشتری اصلی ایمیل از جمله Microsoft Outlook ، Gmail ، Yahoo Mail و Apple Mail وجود دارد. برخی از آنها از الزامات استفاده از کلیپ ها در ایمیل پشتیبانی نمی کنند.

بسیاری از سرویس های خبرنامه محبوب ایمیل مانند AWeber و MailChimp به اشتراک گذاری آنچه می توانید با ضبط صفحه به راحتی به اشتراک بگذارید و تصویر را به محتوای اصلی پیوند می دهند.

به این ترتیب ، کاربر فقط می تواند بر روی تصویر موجود در ایمیل کلیک کرده و آن را به کلیپ شما هدایت کند. می خواهید اطلاعات بیشتری کسب کنید؟ بررسی کنید ارائه دهندگان خبرنامه ایمیل توصیه می شود.

  1. بسترهای رسانه اجتماعی

یک استراتژی قوی در رسانه های اجتماعی ضروری است ، شما فقط باید به فید های فیس بوک ، توییتر ، اینستاگرام یا لینکدین (و البته یوتیوب و پینترست) نگاه کنید تا اندازه نقش ویدیوی شرکت ها را ببینید.

برخی از قالب هایی که می توانید برای رسانه های اجتماعی به تصویر بکشید عبارتند از:

  • راهنماهای چگونه

  • سوال و جواب

  • پشت صحنه نگاه می کند

  • رویدادها

  • مصاحبه ها

  • برداشتن قفل (در صورت داشتن کالای بدنی)

یادآوری این نکته حائز اهمیت است که هر بستر رسانه اجتماعی دارای قوانینی در مورد ماندگاری فیلمهای بازاریابی دیجیتال شماست. در اینجا یک راهنمای سریع مرجع وجود دارد:

  • فیس بوک حداکثر 240 دقیقه به شما می دهد (اگرچه ممکن است بخواهید از این مدت طولانی استفاده نکنید) ،

  • توییتر دو دقیقه و 20 ثانیه را در اختیار شما قرار می دهد.

  • اگر به صورت پست منتشر شود ، اینستاگرام به شما 1 دقیقه می دهد ، 15 ثانیه به عنوان یک داستان و حداکثر 1 ساعت به عنوان فیلم زنده یا IGTV.

  • LinkedIn محدودیت 10 دقیقه ای دارد.

  • اسنپ ​​چت 10 ثانیه اجازه داد.

اطمینان حاصل کنید که فیلم های شما برای هر بستر رسانه اجتماعی بهینه شده اند. به عنوان مثال ، بازدید کنندگان در اینستاگرام از توییتر چیزهای متفاوتی انتظار دارند.

ما نمی توانیم هر بستر و استراتژی بازاریابی محتوای ویدیویی را پوشش دهیم ، اما امیدوارم که این ایده به شما ایده هایی در مورد نحوه استفاده از این ابزار ارزشمند در سال 2020 ارائه دهد.

به یاد داشته باشید: مهم نیست چه چیزی را ایجاد می کنید و یا می فروشید ، همه چیز درمورد داستان است. وقت آن است که واقعی ترین و قانع کننده ترین داستانها راجع به محصولات یا خدمات خود بگویید!

و اگر سازمان شما در زمینه بازاریابی رسانه های اجتماعی به کمک نیاز دارد ، بهتر است یک ارائه دهنده خدمات واجد شرایط را پیدا کنید که تفاوت های ظریف کانال های مختلف اجتماعی را درک کند و چه چیزی برای هر یک از آنها بهتر است.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا