دنیای وب

راه اندازی مجدد انرژی طلایی XIMO – آنچه باید بدانید

XIMO Golden Energy در سه ماهه اول سال 2011 راه اندازی شد. نام قبلی XIMO Golden Ephedra بود. FDA به طور دوره ای افدرا را ممنوع کرده است و اکنون این محصول بدون ذکر نام افدرا ، انرژی طلایی نامیده می شود. آنها ادعا می کنند که شما یک نوشیدنی انرژی زا بدون چربی دریافت می کنید که باعث افزایش خلق و خو ، افزایش انرژی و کمک به کاهش وزن می شود. آیا این شرکت ارزش بررسی بیشتر را دارد؟

شرکت انرژی طلایی XIMO

مدیر عامل جدید و رئیس XIMO اریک لافر است که شرکت قبلی را در اواخر سال 2010 خریداری کرد. او سابقه چشمگیری دارد که بیش از 500000 توزیع کننده با فروش بین 25 میلیون تا 50 میلیون دلار در سال در شرکت قبلی ایجاد کرده است. در سال 2003 ، او همچنین بنیانگذار SendOutCards بود و به عنوان رئیس آن فعالیت کرد. من به این شرکت نپیوستم ، اما افراد دیگری را می شناسم که موفقیت در این شرکت را تجربه کرده اند و به نظر من این یک سازمان اصولی است. در 5 سالی که Laver آنجا بوده ، SendOutCards با 10000 فروشنده و 100000 مشتری از 100000 دلار به 41 میلیون دلار فروش رسیده است.

نوشیدنی انرژی طلایی

انرژی طلایی XIMO انرژی بدون قند ، چربی یا کالری را افزایش می دهد. مواد تشکیل دهنده چای سبز ، کوئرستین ، یوهیمبین است – همچنین باعث تقویت خلق و خو شده است که به سوزاندن چربی ، نیاسین – ویتامین B برای تأمین انرژی ، TMG – تری متیل گلیسین و کافئین کمک می کند که به عنوان یک ماده محرک برای سایر مواد عمل می کند.

انرژی طلایی به صورت چند فاز ارائه می شود ، به این معنی که مراحل مختلف و سه مرحله انرژی ، خلق و خو ، تمرکز ذهنی ، سلامتی و کاهش وزن است. عطر و طعم آن انبه است.

برنامه کار

در حال حاضر صرف نظر از هزینه خرید جعبه محصول ، هیچ هزینه ای برای فروش مجدد وجود ندارد. بطری های اونس 15-16 با قیمت 78 دلار بصورت آنلاین به فروش می رسند. هزینه حمل و نقل 60 دلار به علاوه 10.99 دلار برای حمل و نقل و حمل و نقل است. بسته XIMO Business Builder شامل 15 نوشیدنی ، بطری از 1 تا 90 کپسول ، 20 نمونه و 20 بروشور ، هزینه 145 دلار به علاوه 10.99 دلار برای حمل و نقل و حمل و نقل

کارمزدهای یک سطح از 10٪ تا 62٪ و 3٪ از فروش جهانی به مجموعه جایزه ها اختصاص می یابد. XIMO در مجموع 65٪ از کل حجم را به عنوان غرامت به توزیع کنندگان پرداخت خواهد کرد.

به نظر می رسد گرایشی به سمت نوشیدنی های انرژی زا تغذیه ای وجود دارد ، بنابراین اگر XIMO Golden Energy با تبلیغ یک نوشیدنی انرژی زا تقویت کننده روحیه و بلافاصله با یک مدیر عامل باتجربه راه اندازی شود ، می تواند از آن استفاده کند.

برای اکثر افراد ، برای ایجاد یک گروه بزرگ و درآمدزایی ، باید حضوری قدرتمند در بازاریابی آنلاین داشته باشید که فراتر از موادی باشد که XIMO فراهم می کند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا