طراحی و سئو وب سایت

راه اندازی Franchise جدید – 3 معیار موفقیت!

راه اندازی های جدید MLM هر روز اتفاق می افتد اما همه آنها برابر نیستند. با توجه به اینکه بسیاری از شرکتهای مختلف بازاریابی شبکه ای را به عنوان راهی مطلوب برای توزیع محصولات خود انتخاب کرده اند ، برای کسی دشوار است که رمزگشایی کند که کدام شرکت موفق خواهد شد و کدام یک شکست خواهد خورد ، و بازیگران جدید خود را در معرض سوال قرار می دهند که در آینده چه باید بکنند.

همه شرکت های MLM چهار مرحله را طی می کنند. ترکیب ، تمرکز ، حرکت و ثبات. اکثر نمایشگاه های حقوقی جدید دریایی در سال اول خود در مرحله پیش نویس شکست می خورند. اگر امتیازات جدید آنقدر خوش شانس باشند که بتوانند سال اول خود را پشت سر بگذارند ، آمار می گوید اکثر آنها سال دوم خود را در مرحله تمرکز شکست می خورند. بنابراین ، از کجا می دانید کدام MLM جدید موفق یا شکست می خورد؟ جواب منفی است اما راه اندازی های جدید MLM با استفاده از معیارهای خاصی برای قضاوت و اینکه کدام یک مناسب ترین و محتمل در طولانی مدت است ، قابل نمایش است.

3 معیار برای راه اندازی امتیازات جدید:

1) محصول – هنگام انتخاب یک شرکت بازاریابی شبکه ای جدید ، اطمینان حاصل کنید که محصولات / محصولات آن بدون ساختار MLM تنها هستند. بسیاری از شرکت ها محصولات بی کیفیت خود را با هیاهوی تبلیغاتی و پرداخت های زیاد اولیه پنهان می کنند. به قول قدیمی ها: “اگر واقعیت خیلی خوب است!”

همچنین ، اطمینان حاصل کنید که محصول ارزش افزوده و قیمت رقابتی را برای آنچه شرکتهای دیگر ارائه می دهند ، دارد.

2) رهبری – آیا افرادی که پشت MLM هستند سابقه موفقیت در صنعت را دارند؟ این نقش مهمی در حفظ یکپارچگی شرکت (برنامه جبران خسارت و جنبه های حقوقی) دارد به طوری که در جایی از خط خطایی رخ ندهد. اغلب اوقات ، نظارت در برخورد با رشد ، برنامه جبران خسارت یا جنبه های حقوقی منجر به سقوط طرف MLM شرکت به نوعی نظارت است.

3) رقابت – آیا این فقط یک آب میوه ، معجون ، لوسیون یا محصول دیگری است که واقعاً بازار را اشباع می کند؟ نگاه خوب به اندازه بازار برای راه اندازی خط تولید جدید حق رای دادن ، در تعیین امکان وجود رشد بسیار حیاتی است. اگر در واقع صدها شرکت بازاریابی شبکه ای دیگر همان نوع محصول را تبلیغ می کنند ، باید محصول را دوباره مرور کرده و تعیین کنید چه چیزی باعث برجسته شدن آن بیش از سایرین می شود.

استفاده از معیارهای فوق می تواند به شما کمک کند تا در تعیین اینکه آیا راه اندازی MLM جدید انتخاب درستی برای یک فعالیت تجاری جدید است یا خیر ، به شما کمک می کند.

با این حال ، انتخاب یک شرکت MLM راه اندازی شده لزوما بهترین گزینه شما نیست. به یاد داشته باشید ، با انتخاب راه اندازی MLM جدید ، با مشکل روبرو خواهید شد و اکثر آنها در دو سال اول تجارت خود شکست خواهند خورد.

شما همیشه می توانید به شرکت های قدیمی نیز نگاه کنید. شما می توانید شرکتی را انتخاب کنید که 10 ، 15 ، 20 یا مشابه آن مانند Amway ، ACN ، Melaleuca ، Nu Skin و غیره وجود داشته باشد. این شرکت ها به طور قطع موفقیت آمیز بوده اند اما افت ناگهانی این است که با توجه به افراد زیادی که صحبت می کنید کسب درآمد با آنها دشوار است. با آنها قبلاً درباره آنها شنیده اید و ممکن است بازار شما اشباع شود.

توصیه می شود که وارد تحقیق MLM خود شوید که از مرز سال 2 عبور کرده و در آستانه رسیدن یا شروع حرکت است. با این کار ، خود را در شرکتی قرار می دهید که قبلاً خود را در بازار ثابت کرده است و هنوز هم حجم عظیمی از سهم بازار را در دسترس شما دارد.

این که آیا شما برای مشارکت انتخاب می کنید راه اندازی حق رای دادن جدیدشركت هايي كه در حال قدرت گرفتن هستند يا شركت هايي كه قبلاً راهگشا بوده اند ، معيارهاي فوق به شما كمك مي كند تا خوب و بد را مرتب كنيد. بیشتر از همه ، از سفر MLM خود لذت ببرید!

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا