رتبه بندی Google را با ابزار جدید موقعیت یابی کلید واژه و جستجوگر برچسب Google بررسی کنید

بنابراین شما به دنبال بهترین ابزار رتبه بندی گوگل هستید که با استفاده از آن می توانید رتبه سایت خود را در گوگل تعیین کنید ، این مقاله به شما در یافتن بهترین ابزار کمک می کند. پیدا کردن ابزار مناسب یکی از مهمترین کارها برای تأیید یک سایت یا سایت Google است. این ایده به شما می دهد که چگونه تمام تلاشهای SEO خود ، ایجاد لینک و غیره را انجام دهید. انتخاب ابزار باید براساس عوامل مختلفی باشد و این اسباب بازی باید بسیاری از تغییرات اخیر در گوگل در سال گذشته یا موارد مشابه را در نظر بگیرد. در ادامه بخوانید تا بدانید این تغییرات چیست و چگونه می توانید بهترین ابزار رتبه بندی Google را پیدا کنید. در آخر ، می توانید جعبه منبع را در زیر جستجو کنید تا ابزاری عالی پیدا کنید که تمام تغییرات اخیر (در زیر نشان داده شده) در Google را در نظر بگیرد.

اکنون این تغییرات اخیر در Google چیست و چه تأثیری در رتبه بندی وب سایت شما خواهد داشت؟ نیازی به گفتن نیست ، اگر وب سایت شما در گوگل رتبه خوبی نداشته باشد ، مانند یک جزیره متروک و بدون ترافیک است (مگر اینکه پول زیادی برای PPC داشته باشید). حال برای درک ساده و ساده ، گوگل وب سایت خود را بر اساس بیش از 200 عامل قرار می دهد ، و در میان ساده ترین و مهمترین عوامل کلمات کلیدی (همه این را درست می دانند؟) اما باید بدانید که تعداد بیشتری از آن وجود دارد. وقتی به جستجوی هر کلمه کلیدی که می گوید “خرید گل” در Google است ، مجموعه ای از نتایج را می دهد ، اما آنچه مردم نمی دانند این است که نتیجه تعیین شده برای همان کلمه کلیدی برای شخص دیگری که روی رایانه دیگری نشسته است متفاوت خواهد بود. حال سوال این است که چرا؟ پاسخ به سادگی در مقابل شما است ، آیا متوجه شدید که Google سال گذشته صفحه اصلی خود را کمی تغییر داده است ، و اکنون Google گزینه ای را برای شما فراهم می کند که جستجوی خود (در سمت چپ صفحه اصلی Google) را بر اساس چهارچوب زمانی (نتایج سال گذشته ، یک ماه و غیره) و در کشور خود تنظیم کنید. سایت اختصاصی). با تنظیم تنظیمات برگزیده خود ، می توانید همان کلمه کلیدی را در بلاگ ها ، انجمن ها و غیره نیز به طور عمده جستجو کنید ، سعی می کند نتایج شخصی را ارائه دهد ، بنابراین نتایج جستجو برای دو نفر مختلف برای کلمات کلیدی یکسان متفاوت است. به عنوان مثال ، مردم از نظر عاطفی به وب سایت خود متصل هستند ، بنابراین تمایل دارند وب سایت شما را بیشتر در مورد نحوه ظاهر شدن در گوگل جستجو کنند ، بنابراین گوگل وب سایت شما را بهتر در رایانه شما قرار می دهد اما نه بر روی رایانه دوست شما.

دوم ، Google اهمیتی را در سایتی که از آن جستجو می کنید قرار می دهد. بنابراین ، نتایج جستجوی گوگل برای یک کلمه کلیدی در ایالات متحده مشابه نتایج با همان کلمه کلیدی در انگلستان نخواهد بود. اکنون این امر برای هر تجارت آنلاین بسیار مهم است که بدانید وب سایت شما در استان های مختلف در کجا قرار دارد زیرا ترافیک از هر کشور درآمد بالقوه دارد. اگر می دانید که وب سایت شما در کشور X و نه کشور Y رتبه خوبی دارد ، می توانید تلاش خود را برای بهبود رتبه خود در کشور Y مستقیم کنید ، و این کار از چند طریق ممکن است انجام شود ، مانند اضافه کردن کلمات کلیدی محبوب در این کشور به محتوای سایت شما وب شما اصولاً ابزار مناسب می تواند باعث صرفه جویی در وقت شما شود و جهت صحیحی را برای هدایت تلاش های شما و بهبود رتبه وب سایت به شما ارائه دهد.

می دانید که برای برخی از کلمات کلیدی ، وب سایت شما در Google ظاهر می شود ، اما همچنین ممکن است شما علاقه مند باشید آن دسته از کلمات کلیدی را که می خواهید در 10 نتیجه برتر رتبه بندی کنید ، نظارت کنید. حال وقتی کلمات کلیدی خاصی را انتخاب می کنید و سعی می کنید وب سایت خود را بهینه کنید به طوری که در صفحه اول گوگل ظاهر شود ، در یک روز به آنجا نمی رسد و مدتی طول می کشد و قبل از رسیدن به صفحه اول وب سایت شما به صفحه 30 می رسد (رتبه 300 با فرض 10 نتیجه پیش فرض برای هر صفحه) ، پس از آن ممکن است به صفحه 20 (رتبه 200) و به آرامی بسته به اینکه چگونه می توانید آن را بهبود ببخشید به صفحه اول برسید ، اکنون این است که رفتن به صفحه 30 و بررسی اینکه آیا گوگل آنرا ایندکس کرده است کار بزرگی خواهد بود. ابزار رتبه بندی گوگل در اینجا آمده است زیرا می تواند وب سایت شما در 30-40 صفحه در عرض میلی ثانیه ظاهر شود.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا