رتبه چک – اندازه گیری از پیشرفت سئو شما

هر صاحب وب سایت آرزو دارد که سایت خود را در صفحه اول لیست گوگل ببیند. استحمام با استفاده از ترافیک هدف لیزر ، جریان بازدیدکنندگان بی پایان و فروش زیاد – این چیزی است که وب سایت را در صدر پایگاه Google قرار می دهد. اما رسیدن به جلوی نتایج جستجو کار دشواری برای تکمیل است. شما همیشه باید یک قدم از رقبای خود بصورت آنلاین پیش بروید ، بدانید که در اردوگاه رقیب چه می گذرد ، زیرا وب سایت های رقبای شما به صورت آنلاین با همان کلمات کلیدی و غیره رتبه بندی می کنند. فقط با این روش می توانید رقابت گسترده آنلاین را در ابرها شکست دهید.

پس از انتخاب کلمات کلیدی و تلاش های زیادی برای بهبود وب سایت خود برای آنها ، بسیار مهم است که رتبه های این کلمات کلیدی را مشاهده کنید. نظارت بر نوسانات رتبه سایت شما به چند دلیل بسیار مهم است:

1. این یک الگوی مشخص از رقابت را در یک زمینه خاص برای یک کلمه کلیدی خاص به شما می دهد و به شما امکان می دهد تا ارزیابی کنید که از موقعیت مورد نظر در Google تا چه حد فاصله دارید.

2. چک کردن رتبه بندی به شما امکان می دهد تا از بازی جلوتر باشید و موتور جستجو نیز قبل از تأثیر منفی بر ترافیک وب سایت شما ، ردیابی و به روزرسانی را پیگیری می کند. اگر وب سایت شما برای برخی از کلمات کلیدی رتبه بندی شده است ، شما قادر خواهید بود به سرعت در تعامل باشید و قدم های درستی برای بهبود وب سایت خود بردارید. به این ترتیب از تأثیر منفی بلند مدت بر ترافیک و فروش خودداری خواهید کرد.

3. دانستن موقعیت و سایتهای رقیب در نتایج جستجو می تواند به شما کمک کند تا بیشترین کارآیی کمپین سئو خود را داشته باشید و با استفاده از منابع سئو منطقی تر تلاش های سئو را کاهش دهید.

دو روش وجود دارد که می توانید وب سایت خود را برای کلمات کلیدی هدفمند بررسی کنید: بصورت دستی یا ابزارهای جستجوگرها برای بررسی رتبه بندی.

روش اول برای کودکان ساده است و هیچ پولی هم ندارد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که فقط به Google بروید ، کلمه کلیدی خود را وارد کنید و وب سایت خود را در نتایج جستجو پیدا کنید. به نظر می رسد آسان است ، درست است؟ اما اگر وب سایت شما به تازگی راه اندازی شده است و هنوز جزء 100 سایت برتر نیست؟ فقط تصور کنید که چند صفحه را با کور کردن چشمان خود در مقابل صفحه ، قبل از برخورد به سایت خود ، نگاه کنید. علاوه بر نتایج ، ممکن است بسیار نادرست باشید. نکته اصلی این است که Google جستجوی سفارشی را ارائه می دهد ، بنابراین بدون توجه به اینکه در حساب Gmail خود ثبت نام کرده اید یا خیر ، نتایج جستجو تحت تأثیر سابقه جستجوی قبلی شما خواهد بود. به همین دلیل است که شما ممکن است نتایج متفاوت از آنچه اکثر کاربران دیگر می بینند بدست آورید.

ابزارهای رتبه بندی بهینه سازی موتور جستجو روشی کارآمدتر و دقیق تر برای ردیابی وب سایت های وب سایت شما ارائه می دهد. یک چکر رتبه بندی خوب به شما امکان می دهد حجم کار سئو خود را به میزان قابل توجهی کاهش دهید و به سرعت داده های رتبه بندی دقیق را بدست آورید. تعداد زیادی از چکرهای رایگان و پولی در آنجا وجود دارد. در اینجا صنوبر بیشتر وجود دارد:

کتاب SEO جستجو شده (رایگان) یک افزونه Firefox است که به کاربران امکان می دهد به راحتی رده بندی وب سایت را برای کلمات کلیدی هدفمند در Google (نسخه های ایالات متحده و بین المللی) ، یاهو و مایکروسافت لایو مانیتور کنند. اما گاهی اوقات نتایج ارائه شده توسط حسابرس رایگان ممکن است تا حدودی نادرست باشد. نکته این است که Ranking Checker 100 بازدید در هر صفحه جمع می کند تا ضایعات را در Google کاهش دهد. این نوع تراکم فقط در صورت مقایسه با 10 نتیجه در SERP می تواند باعث تغییر رتبه شود.

بازار سامورایی (پرداخت شده) یکی از محبوب ترین ابزارهای جستجوگر در بازار است که امکان بررسی رتبه بندی وب سایت در Big Big: Bing ، Yahoo! را نیز فراهم می کند. و گوگل. این برنامه به کاربران اجازه می دهد تا نتایج را با آزمایش های قبلی و نمودار پیشرفت نمودارهایی که پیشرفت رتبه بندی وب سایت را نشان می دهد مقایسه کنند. اما گاهی اوقات ، به دلایلی نامعلوم ، این ابزار جستجوگرها نتواند داده های صحیح رتبه بندی را در اختیار کاربران قرار دهد و نتیجه هایی را که تا حدودی با آنچه بیشتر کاربران در خود گوگل دریافت می کنند ، بازگرداند.

Track-Assistant.Com’s Tracker Tracker (رایگان و پولی) به شما امکان می دهد تا وب سایت ها را برای کلمات کلیدی نامحدود در بیش از 700 موتور جستجو نظارت کنند. با ردیابی رقابت ، این جستجوگر رتبه بندی به کاربران امکان مقایسه رتبه وب سایت خود را با رقبای اصلی خود می دهد تا کاربران بتوانند حضور موتور جستجوگر و اثربخشی فعالیتهای SEO خود را اندازه گیری کنند. علاوه بر این ، این ابزار SEO فقط نتایج دقیق رتبه بندی لیزر و رتبه بندی داده های رتبه بندی را به خوبی در گزارش های رتبه بندی بسیار سفارشی ارائه می دهد.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا