دنیای وب

رسانه های اجتماعی و کسب و کار رستوران

رسانه‌های اجتماعی کاملاً آماده هستند تا تمام رویکردهای تبلیغاتی را که یک سازمان تجاری برای تقویت حضور خود نیاز دارد، بپذیرد. رسانه های اجتماعی عمدتاً برنامه ها و ابزارهایی مبتنی بر اینترنت یا تلفن همراه برای به روز رسانی و به اشتراک گذاری اطلاعات اولیه بین کاربران اینترنتی هستند. رسانه‌های اجتماعی علاوه بر سایت‌های نشانک‌گذاری که بیشترین استفاده را دارند، از وب‌سایت‌های شبکه‌های پرطرفدار نیز استفاده می‌کنند. اساساً از جنبه های محبوب وبلاگ نویسی و انجمن های تعاملی استفاده می کند. این روش‌ها به مصرف‌کنندگان و دیگران این امکان را می‌دهد که از طریق مکالمه با یکدیگر ارتباط برقرار کنند، اغلب به عنوان بحثی که مربوط به یک پست وبلاگ دقیق، مقاله مربوط به برخی اخبار یا رویدادهایی است.

در این دوران مدرن، اگر از رسانه های اجتماعی به شیوه ای مناسب و نتیجه گرا استفاده شود، کسب و کار رستوران به طور گسترده ای افزایش یافته است. در زیر چند روش موثر برای سبک کردن رستوران شما از طریق اینترنت مورد بحث قرار گرفته است.

  • یک سیستم آنلاین بسازید که شما را با شرکای خود در تجارت مرتبط نگه می دارد. چند پلتفرم وجود دارد که می تواند شما را قادر سازد تا با سایر همکاران ارتباط برقرار کنید. به همین ترتیب اعضای جامعه خود را با ایجاد یک شبکه بزرگ گرد هم بیاورید. فرد باید یک پایگاه داده از مشتریان خود و همچنین همکاران تجاری خود داشته باشد.

  • ابزارها و برنامه های کاربردی مختلف آنلاین به شما کمک می کنند تا دائماً با ارزشمندترین دلیل تجارت خود – مشتریان در تماس باشید. شما باید به تبادل مستقیم ایده ها با مشتریان جدید بالقوه خود ادامه دهید. اما شما نباید مشتریان فعلی خود را نادیده بگیرید که به گسترش این خبر کمک می کنند. یک وب سایت خودتان کمک بزرگی خواهد بود.

  • امروزه هر مشتری به دنبال چیزی متفاوت و منحصر به فرد است. به منظور دستیابی به تعداد زیادی از مشتریان، یک رستوران می تواند با سازماندهی گهگاه مسابقات جالب توجه خود را افزایش دهد. برای جلب توجه مشتریان، یک رستوران می تواند معاملات خوبی را ارائه دهد. می توانید از فیس بوک، اینستاگرام، پینترست، تامبلر و غیره استفاده کنید. برای رسیدن به مشتریان خود

  • دو کلمه ای که توجه مشتریان را به خود جلب می کند عبارتند از “پیشنهاد” و “تخفیف”. ممکن است این یک مشتری فعلی یا یک مشتری جدید باشد که او همیشه منتظر پیشنهاد یا تخفیف است. یک رستوران باید آزمایش‌های ویژه‌ای را انجام دهد تا مشتریان را تشویق کند که وارد عمل شوند. ارسال اعلان‌ها و ایمیل‌ها به مشتریانی که به شما متصل هستند یک گام سودآور است.

  • با استفاده از ابزارهای مختلف رسانه های اجتماعی، صاحب یک رستوران می تواند مشتریان را در مورد هر گونه سرمایه گذاری جدید به روز نگه دارد. هنگامی که هر خروجی جدیدی باز می شود، اخبار می تواند فوراً به همه مشتریان منتقل شود. هر زمان که یک آیتم (غذا) جدید به منوی رستوران شما اضافه می شود، می توانید با یک کلیک آن را به کل مشتریان خود نشان دهید. تبلیغ رستوران شما به این روش آسان، سریع و مقرون به صرفه است. توییتر برای اشتراک گذاری و ارسال اطلاعات کوتاه خوب است.

  • چند راه راحت در اینترنت برای نظارت بر شهرت برند شما وجود دارد. تعامل با مشتریان در پلتفرم های مختلف رسانه های اجتماعی می تواند نشان دهد که شما به آنها اهمیت می دهید. اگر بتوانید به سوالاتی که مشتریانتان پیش روی شما می گذارند، وضوح ارائه دهید، علاقه شما افزایش می یابد. به این ترتیب شما همچنین بازخورد مستقیمی در مورد آیتم های منو، خدمات و سایر رویدادها دریافت خواهید کرد. فیس بوک یکی از این انجمن های تعاملی و دیگری Yelp است.

  • به جای صرف هزینه برای آگهی‌های طبقه‌بندی شده برای استخدام کارکنان و سایر کارمندان خود، می‌توانید از رسانه‌های اجتماعی برای حداکثر تأثیر استفاده کنید. از آنجایی که رسانه های اجتماعی توسط افراد بیشتری استفاده می شود، یافتن کارمندان جدید با سرعت بیشتری تبلیغات زیادی به دست می آورد. علاوه بر این، کارمندان فعلی شما می توانند نقش سفیران برند را در گسترش برند شما ایفا کنند. LinkedIn می تواند انتخاب خوبی باشد و همچنین Google+.

اگر زمان کافی را در اینترنت سپری کنید، می توانید تمام این ترفندها را به صورت رایگان یاد بگیرید. اما اگر در انجام چنین کاری چندان راحت نیستید، همیشه متخصصان آموزش دیده و با تجربه ای هستند که این کار را انجام می دهند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.
دکمه بازگشت به بالا