طراحی و سئو وب سایت

رهنمودهایی برای بهبود رسانه های اجتماعی

قبل از اعمال این قوانین ، ممکن است بخواهید درباره تفاوت بازاریابی و رسانه های اجتماعی بیشتر بدانید.
SMM = بازاریابی در شبکه های اجتماعی
بازاریابی شبکه های اجتماعی از وب سایت های عالی به عنوان یک استراتژی برای تبلیغ نام شما یا جلوگیری از بازگشت شما به وب سایت شما استفاده می کند.
ما در حال بهبود شبکه های اجتماعی هستیم
تأکید بر شبکه های اجتماعی عناصر بزرگی به وب سایت یا محتوای شما اضافه می کند که گسترش آنها در سایت های اصلی اجتماعی را آسان می کند.
روهیت باهارگاوا قوانین 1 ، 2 ، 3 ، 4 و 5 را تدوین کرد
1. رابطه شما رشد می کند
امکان پیوند دادن ، تمایل وب سایت ها یا سایر مقالات برای پیوند به سایت شما. یکی از راه های بهبود لیست طبیعی Google شما افزایش تعداد وب سایت های معتبری است که به آنها پیوند می دهید ، بنابراین با بهبود رسانه های اجتماعی ، پیوند وب و موارد دیگر ، استفاده بیشتر از سایت برای دیگران میزان تعامل را افزایش دهید. شما می توانید این کار را از بسیاری جهات انجام دهید. وبلاگ ها ، مقالات سفید ، مجلات ، مقالات با کلمات کلیدی ، فیدهای RSS و غیره این بزرگترین مرحله در بهبود رسانه های اجتماعی است و شما باید آن را در اولویت قرار دهید.
2. یادداشت گذاری و علامت گذاری را آسان کنید
این رویداد ماهیگیری صفحه ای را در یک سایت اجتماعی می نویسد. به عنوان مثال ، اگر به محتوا یا خدمات ارائه شده در وب سایت نیاز دارید ، آن را علامت گذاری کنید. به دیگران نشان دهید که از این سایت قدردانی می کنید و آن را مشاهده می کنید ، بنابراین ویروس گردش زیادی خواهد کرد. اگر تبلیغات رسانه های اجتماعی در سایت خود دارید ، می توانید پیوندهای نظری مانند Digg ، Del.icio.us ، Technorati و موارد دیگر را اضافه کنید. روی دکمه نظر کلیک کنید ، اما مطمئن شوید یک جعبه پیشنهاد وجود دارد که به بازدید کنندگان شما کمک می کند لیستی از مارک ها و نظرات مربوطه را تهیه کنند.
3. برای پیوندهای ورودی پاداش دهید
همانطور که قبلاً اشاره کردم ، یکی از راه های افزایش لیست طبیعی Google با بهینه سازی شبکه های اجتماعی ، دریافت بک لینک بیشتر است. این کار را می توانید با پاداش دادن به افراد / وب سایت هایی که با آنها ارتباط برقرار می کنید (پیوند ورودی) انجام دهید. پیوندهای ورودی پیوندهایی هستند که افراد را از مکان های دیگر به سایت شما می فرستند. یکی از راه های پاداش دادن به افراد برای پیوند به سایت شما داشتن “آخرین پیوند” است که تمام سایتهایی را که به آنها پیوند می دهید لیست می کند.
4- درگیر امور داخلی شوید
بهینه سازی شبکه های اجتماعی بر روی ارائه محتوای مفید به بازار شما متمرکز است. هنگام انتشار مطالبی مانند متن ، فیلم یا فایل صوتی ، باید به آنها کمک کنید تا از اینترنت بیشتر استفاده کنند. این کار را می توانید با ارسال به وب سایت های معروف انجام دهید. هنگامی که این کلمه به محتوای اصلی (هر شکل و فرم) اشاره دارد ، شما لینک های وب سایت خود را ارائه می دهید.
5. برابری را تشویق کنید
اتصال استفاده از دو شبکه داخلی و مخلوط کردن آنهاست.به عنوان مثال ، YouTube امکان جاسازی محتوا (فیلم) در وب سایت شما را آسان می کند. علاوه بر این ، برای شما بسیار آسان است که ویدیویی را به وب سایت خود اضافه کنید که دارای آرم YouTube در ویدیو و همچنین پیوند به کانال خود باشد. بنابراین تشویق خریداران برای بهبود رسانه های اجتماعی خود این توانایی است که سایر وب سایت ها از مطالب شما استفاده کرده و آنها را به سایت شما بازگردانند.
ارمیا اویانگ قوانین ششم و هفتم را ایجاد کرد
6. از آن به عنوان منبع اطلاعاتی برای کاربران استفاده کنید ، حتی اگر به شما کمکی نکند.
بازدیدکنندگان از انجام کارهای خوب لذت می برند. با بهینه سازی شبکه های اجتماعی ، باید پیوندهایی به وب سایت های دیگر داشته باشید که به بازدید کنندگان شما کمک می کند تا به اهداف خود برسند یا اطلاعات مورد نظر خود را پیدا کنند. این کار را انجام دهید ، حتی اگر به درد شما نمی خورد. با تماس با رقبا یا اطلاعاتی که ایجاد نکرده اید ، از داشتن تمام اطلاعات در مورد یک موضوع خاص بهره مند خواهید شد. در پایان ، بسیاری از افراد به شما پیوند می زنند زیرا اطلاعات (یا پیوندهای) مربوط به موضوع را در یک جا جمع می کنید.
7. به کاربران مورد نیاز و ارزشمند پاسخ دهید
کاربران با ارزش بهترین دوستان شما هستند. کاربران با ارزش را می توان از بسیاری جهات تعریف کرد. آنها می توانند به وب سایت شما اشاره کنند ، محتوای ارزشمندی به وب سایت شما اضافه کنند یا به بازدید کنندگان وب سایت شما کمک کنند. مهم نیست که چه کاری انجام می دهند ، اگر به نفع شما ، وب سایت یا خدمات شما باشد ، باید به آنها پاداش دهید. این کار را می توان با ارسال پیام شخصی تشکر کرد که از تعهدشان تشکر می کنند. روش دیگر برای پاداش دادن به کاربران ارزشمند ، ایجاد سیستم پاداش ، تبلیغ برای آنها یا تبلیغ تلاشهای آنها در صفحه اصلی است.
کامرون اولتویز قوانین 8 ، 9 ، 10 ، 11 را ایجاد کرد
8- درگیر شوید
با بهینه سازی شبکه های اجتماعی خود ، می توانید در مکالمات پیرامون یک موضوع (یا کلمات کلیدی به انتخاب خود) شرکت کنید. این فقط محتوای صوتی را ارسال و به اشتراک نمی گذارد. شما باید به اشتراک گذاری اطلاعات در سایت های دیگر ادامه دهید. این مشارکت دانش شما را با افراد زیادی به اشتراک می گذارد. یکی از راه های تحقق این امر یافتن افرادی است که در مورد موضوع شما وبلاگ می نویسند و در مورد آن موضوع بازخورد می دهند. در انجمن ها یا سایر گروه های اجتماعی که در مورد موضوع شما بحث می کنند شرکت کنید. مقالات ، فیلم ها و صوتی خود را بخوانید و درباره آنها نظر دهید.
9. مخاطبان خود را فراموش نکنید
بازاریابی شبکه های اجتماعی در مورد به اشتراک گذاری مطالب / اخبار است. همه افراد به موضوع شما علاقه مند نیستند ، بنابراین فراموش نکنید که درباره شرکت خود تحقیق کنید و مشخصات و دانش خود را در جایی که وجود دارد و از آن مراقبت می کنید قرار دهید.
10. کبد را آماده کنید
محتوا نوعی اطلاعات مورد نیاز بازدید کننده است. این محتوا می تواند کاغذ سفید ، متن ، فیلم ، صدا ، ابزارک باشد ، لیست ادامه دارد.وظیفه شما یافتن قطعاتی است که مورد توجه بازدیدکنندگان قرار گیرد. مهم نیست که به چه بازاری وارد شوید ، همیشه شکلی در آن وجود دارد که با دیگران به اشتراک می گذارد. ببین چی هست و بهشون بده. آنها به نوبه خود از آن برای استفاده بهتر از کبد مجددا استفاده خواهند کرد اگر این اتفاق بیفتد ، می دانید که پیشرفت های شبکه های اجتماعی در راه است.
11. واقعی باشید
اینترنت از طرق مختلف به دنبال اینترنت است. اگر محتوایی را ارائه می دهید که به سایت پیوند دارد ، مطمئن شوید که به سایت مرتبط است. با دریافت یک بازدید کننده وب سایت که هیچ ارتباطی با محتوایی که می خوانید (یا بسته به نوع محتوای شما ارائه می شود) جایزه ای دریافت نخواهید کرد.
لورن بیکر قوانین 12 و 13 را برای بهبود رسانه های اجتماعی وضع کرد
12. ریشه های خود را فراموش نکنید ، فروتن باشید
به راحتی می توانید اعتماد به نفس مانع شما شود. هنگامی که به یک ستاره درخشان در بازار خود تبدیل می شوید ، فراموش نکنید که کسانی را که به شما در پیشبرد بسته کمک کردند ، شناسایی کنید. (این مربوط به عدد کوچک 7 است)
13. از امتحان چیزهای جدید نترسید ، جدید بمانید.
همه در اینترنت می دانند که همه چیز تغییر زیادی می کند. فراموش نکنید که با محتوای رسانه ای جدید ، وب سایت های جدید و علائق بازار جدید همراه باشید. با ماندن در بالای اطلاعات جدید می توانید اولویت های خود را بالا نگه دارید.
لی آودن قوانین 14 ، 15 و 16 را برای بهبود رسانه ها تدوین کرد
14. استراتژی های بهبود شبکه های اجتماعی را توسعه دهید
رسانه های اجتماعی اهداف زیادی دارند. شما باید هدف خود را شناسایی کنید و به قلبی که الهام دهنده آن هدف است برسید. برخی از اهداف بهبود شبکه های اجتماعی عبارتند از: نام تجاری ، شهرت ، خیریه ، افزایش بازدید ، افزایش اعتبار ، افزایش فروش ، اعتبار و غیره
15. استراتژی SMO خود را با دقت انتخاب کنید.
از کل محتوای موجود در سایت ، حدود 10٪ محتواسازان هستند. 90٪ مشتری هستند و می خواهند مطالب خود را به اشتراک بگذارند. خوردن غذا را آسان کرده و کبد را گسترش دهید. همچنین فراموش نکنید که محتوایی ایجاد کنید که تأثیر زیادی در اهداف اصلی شما بگذارد (که می تواند یکی از موارد زیر باشد: مارک ، اعتبار ، خیریه ، ترافیک ، بدهی ساخت و ساز ، رشد فروش ، بدهی و غیره)
16. در رسانه های اجتماعی – SMO با بهترین شیوه ها و روش ها ، پیشرفت هایی انجام دهید.
همه ما می دانیم که استراتژی های خاص بهینه سازی موتور جستجو وجود دارد که باید در هر وب سایت گنجانده شود. وقتی کلمات کلیدی را در برچسب عنوان و کلمات کلیدی را در برچسب H1 خود وارد می کنید ، باید راه هایی برای ترکیب جنبه بهینه سازی شبکه های اجتماعی وب سایت خود پیدا کنید. این می تواند جزئیات جزئی مانند اضافه کردن یک نشانک اجتماعی به وب سایت شما یا تشویق پیوندهای ورودی با لیست “فقط تماس گرفته شده” باشد که در خط 3 ذکر کردم.
17. از ترک پیام یا ایده نترسید و اجازه دهید دیگران آن را داشته باشند.
سرانجام ، هنگام ایجاد یک رویداد ، ایجاد ایده یا ایجاد موضوع جدید ، از تعامل با دیگران نترسید.همکاری لازم است دیگران می توانند ایده های اصلی شما را پاک کنند و از همان ابتدا اعتماد به نفس شما را بدهند. در صورت لزوم اعتبار دادن را فراموش نکنید. .

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا