روشهای بازاریابی آسان پادکست

با استفاده از فناوری بازاریابی پادکست می توانید کارهای زیادی انجام دهید. شما می توانید یک مارک را برای خود در جای خود قرار دهید ، می توانید با استفاده از این روش بازاریابی دست نخورده متمایز شوید و در یک بازار رقابتی کم کار کنید. در حالی که بیشتر رقبای بازاریابی YouTube شما پیچیده شده اند ، می توانید با پادکست ها در یک منطقه واقعاً بدون رقابت ایستادگی کنید.

ایجاد پادکست آسان است. تمام آنچه شما نیاز دارید یک کامپیوتر ، میکروفون ، یک برنامه خوب برای ویرایش فایل های صوتی (مانند Audacity) و شاید یک برنامه خوب برای تبدیل فایل ها باشد. ممکن است شما به یک برنامه مبدل پرونده نیاز داشته باشید زیرا بسته به برنامه ضبط مورد استفاده ، ممکن است پرونده ارائه شده به عنوان نوع پرونده “WAV” یا “AIF” مشخص شود.

اینها انواع فایلهای با کیفیت بسیار بالا هستند ، اما اندازه این پرونده ها بسیار بزرگ است … به خصوص اگر یک پادکست 60 دقیقه ای ایجاد کرده اید. به همین دلیل ، باید این نوع فایلها را به فرمت MP3 تبدیل کنید. MP3 از نوع فایلهای فشرده است و صدای MP3 60 دقیقه ای بسیار کوچکتر از پرونده WAV یا AIF است.

خوشبختانه برنامه های زیادی در اینترنت وجود دارد که به شما امکان می دهد یک فایل MP3 با کیفیت بالا ضبط کنید. همانطور که گفتم یکی از آنها یک برنامه رایگان به نام “جسارت” است. این امکان را به شما می دهد تا فایل های MP3 را ویرایش و دستکاری کنید ، و به شما امکان می دهد کیفیت آنها را تنظیم کنید – اما هرچه کیفیت بالاتر باشد ، اندازه پرونده MP3 بزرگتر است. اما این یک فایل بزرگ نخواهد بود … شاید 10 مگابایت برای یک پرونده با کیفیت بالا.

پادکست ها می توانند به شما کمک زیادی کنند. نکته خوب این است که این برنامه رایگان است. پس از ثبت پادکست شما ، باید آنرا به دایرکتوری پادکست ارسال کنید. iTunes و Podcast Alley 2 مورد علاقه من هستند. موارد زیادی وجود دارد ، اما این دو برای من بسیار خوب هستند – خصوصاً iTunes (مطمئنم که قبلاً احتمالاً درباره آنها شنیده اید).

برای بازاریابی پادکست های خود ، باید یک فید RSS داشته باشید. به راحتی می توانید یکی از سایتهای تحت عنوان “Feedburner” را دریافت کنید. متعلق به گوگل است و ابزاری بسیار قدرتمند و آسان برای استفاده است. وقتی شخصی در فید RSS شما مشترک می شود ، هر وقت پادکست جدیدی را به وبلاگ یا وب سایت خود اضافه می کنید ، مشترک یک ایمیل دریافت می کند تا به او اطلاع دهد که پادکست جدید ایجاد کرده اید. در اصل ، این به معنای بارگیری دیگر برای شما – و همچنین ترافیک سایت شما است.

اگر می خواهید کارها به آسانی انجام شود ، می توانید صدا را از فیلم های YouTube خود استخراج کرده و آنها را به پرونده های پادکست تبدیل کنید. افراد زیادی این کار را می کنند و مشکلی ندارند. حتی خودم این کار را می کنم. ویدیوهای من معمولاً 11-15 دقیقه طول می کشد ، سپس به اطلاعات وب سایت من در انتهای ویدیو اشاره می کنم … فقط افرادی که به پادکست های من گوش می دهند می دانند که برای گرفتن اطلاعات بیشتر از من به کجا می روند.

پادکست ها ابزاری عالی برای بازاریابی برای بدست آوردن ترافیک بیشتر ، فروش و مشتریان جدید برای تجارت آنلاین خود هستند. تهیه آن آسان است و فقط 15 دقیقه از روز شما را به بازار می برد. حتماً امروز این استراتژی را در تجارت خود پیاده کنید. شما فقط می توانید از این تکنیک چیزهای خوب را ببینید.

امروز در استفاده از پادکست در تجارت آنلاین خود موفق باشید.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا