دنیای وب

زنان قوی و پدران قوی – لارا کرافت ، جسی فریمونت ، و کاندولیزا رایس

جسی در 31 مه 1824 ، در نزدیکی لکسینگتون ، ویرجینیا به دنیا آمد. او دختر سناتور مشهور و قدرتمند آمریكایی بود كه نه تنها از دخترش مراقبت می كرد ، بلكه او را در جلسات با مقامات واشنگتن نیز شركت می داد و مربی او بود تا در كارهایش به او كمك كند. علاقه جسی به پدرش در رده زئوس آتنا قرار می گیرد که در آن پدر شخصی است که به دختر جنس ضعیف او کمک می کند تا در جامعه قدرت و منزلت کسب کند. جامعه به دلیل نفوذ و قدرت پدر ، زن جوان را تحمل می کند تا اینکه در برخی موارد به عنوان جادوگر او را بد دهن ، نادیده گرفته یا حتی بسوزاند.

امروزه در بسیاری از فیلم ها و داستان های داستانی زنانی حضور دارند که به شدت مدیون پدرشان هستند. این موضوع معمولی در شخصیت آنجلینا جولی ، لارا کرافت ، در فیلم های Tomb Raider ظاهر می شود. در این داستان ها ، مادر یا مرده است یا به دلیل ضعف در شخصیت مورد غفلت قرار گرفته است. جای تعجب است که چند بار شخصیت قوی زن به جای یک مادر قوی به یک پدر قوی نسبت داده شده است. گویی یک زن موفق را می بینیم و سپس می فهمیم که رابطه او با پدرش مانند یک کارآموزی بوده است و می گوییم ، “اوه ، این موضوع را توضیح می دهد …” من منتظر یک تغییر در جامعه هستم وقتی که یک زن موفقیت خود را به قدرت و توانایی مادرش نسبت دهد.

دو سال پیش ، مجله فوربس کاندولیزا رایس را “قدرتمندترین زن جهان” نامید. من می خواستم درباره او اطلاعات بیشتری کسب کنم زیرا من تعجب می کنم که چقدر خوب جلوی مطبوعات خودش را اداره می کند. چگونه او قادر بود همیشه خود را با احترام نشان دهد؟ او همیشه حتی وقتی دیگران به شدت تلاش می کنند تا پرهای او را برهم بزنند صحبت می کند. طولی نکشید که من فهمیدم چگونه چنین نیرویی شدم. من فکر می کنم کاندولیزا ضربه بزرگی به دست آورد زیرا پدر و مادرش قبلاً می دانستند که دختر آنها قوی ترین دختر (زن) در جهان است. دهه ها طول کشید تا فوربس جبران کند.

من اطلاعات کمی را که می توانم در مورد نحوه پرورش کاندولیزا رایس پیدا کنم مطالعه کردم. او پدر و مادری فوق العاده حامی داشت اما احساس کردم اطلاعات بیوگرافی نقش پدرش را در تربیت بیش از مادرش تأیید کرده است.

کاندولیزا تنها فرزند جان و آنجلینا رایس بود. آنجلینا نام دخترش را به دلیل اشاره موسیقی ایتالیایی به موسیقی “شیرین” پخش کرد. با بصیرت ، مادرش به درستی از او به عنوان چهره کاندولیزا نام برد ، او در جذب یک گروه متنوع از دوستان به زندگی خود مانند عسل بود. دانش آموزان سابق وی ، فوتبالیست های حرفه ای ، ولادیمیر پوتین ، خانواده بوش و بچه های نسل جدید (برنامه بعد از مدرسه کوندولیزا که برای جوانان مستضعف در پالو آلتو شرقی تأسیس شد) فقط تعداد کمی هستند.

کاندولیزا در 14 نوامبر 1954 متولد شد. پدرش از آن زمان به عنوان “ستاره کوچک” از او نام می برد. کاندولیزا از بدو تولد در یک اجتماع قوی و زندگی خانوادگی بزرگ شد. پدر وی کشیش کلیسای پروتستانین وست مینستر ، مربی دبیرستان و مشاور راهنمایی دبیرستان بود. مادرش معلم موسیقی دبیرستان بود و ساز ارگ کلیسا را ​​می نواخت. تعهد والدین وی نسبت به اعضای جامعه خود باعث شد کاندولیزا نگاهی دست اول به قدرت ناشی از ایجاد تغییر در جامعه شما بدهد و به او جایگاهی در جامعه به عنوان ستاره ای در صورت فلکی بدهد – ایجاد یک تصویر کامل با اطرافیان.

“بخش چند قومی [of American society] بدون ارزش مهم دیگری کار نمی کند: اعتقاد به حرکت رو به بالا. ماهیت اصلی این امر همیشه توانایی برابری فرصت ها از طریق آموزش بوده است. مگر اینکه آموزش به همه ارائه شود … این قسمت از رویا از بین می رود. “[i]

کاندولیزا میراث خانواده خود را در این بیانیه خلاصه می کند. برای نسل ها ، خانواده کاندولیزا با تعهد به تحصیل فرصت هایی را برای خود و فرزندانشان ایجاد کرده اند. خودآموزی و اطمینان از ثبت نام آنها در دانشگاه از سنت های خانواده وی بود. والدین او انتظارات زیادی از کاندولیزا داشتند. آنها او را با باله ، فرانسوی ، موسیقی ، رویدادهای جاری ، فوتبال و سایر دو و میدانی آشنا کردند. آنها احساس می کردند که بقای آنها به آموزش جامع بستگی دارد.

پدر کاندولیزا با تعداد زیادی از کودکان در جامعه کار می کرد که فرصت های خانه مانند او را نداشتند. او همیشه کسی را تشویق می کرد که بیشترین بهره را از خودش ببرد. کاندولیزا نیز با تعهدات مدنی بسیاری از او گام برداشته است ، از جمله ، همانطور که قبلاً ذکر کردم ، همزمان با استاد بودن در دانشگاه استنفورد ، برنامه After School را در شمال کالیفرنیا تأسیس کرد.

به دنبال بیشتر هستید؟

افسانه لارا کرافت – Tomb Raider

Condi: داستان برنج Condi نوشته شده توسط آنتونیا فلیکس

“شور و اصل.” زندگی جسی فریمونت

من به دنبال مدل های زن هستم

[i] Condi: داستان برنج Condi نوشته شده توسط آنتونیا فلیکس. ص 23

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا