طراحی و سئو وب سایت

زندگی غیرقابل اقناع تأثیرگذارهای جعلی اینستاگرام

داستان Crypt # 11 بازاریابی آنلاین چرا میلیون ها دنبال کننده اینستاگرام ندارید (مگر اینکه یکی از آنها را ایجاد کنید). آیا شما مثل من هستید و می توانیم شما را به راحتی غافلگیر کنیم؟ یا آیا “That Don’t Imperize Me Many” از Shania Twain موسیقی کلاسیک شما را پخش می کند؟ شاید نحوه بزرگ شدن من باعث شده باشد که قدردان برخی دستاوردها باشم. ما آنقدر بزرگ نیستیم که بچه هایی که به نظر می رسد “ثروتمند” هستند همیشه برادران من را با Etch-a-Sketches و Lite-Brites تحت تأثیر قرار دهند و من نمی توانم چنین آرزویی داشته باشم! اکنون نیز نمی دانم که آیا همسایگان جدید با تسلا زندگی می کنند و به پیاده روی می روند؟ دو بار در سال (دقیقاً قبل از کوئید). دیدن اینکه مردم و شرکت ها جوایز مشهوری را کسب می کنند شگفت آور است. وقتی به استادیوم می روم و می بینم که مردم تصمیمات شگفت انگیزی می گیرند قدرت و استقامت ، متعجب می شوم. این لیست ادامه دارد. اما پس از آن رسانه های اجتماعی وجود دارد. من قبلاً از دیدن افرادی با هزاران پیرو تعجب می کردم. من فکر می کنم ، وای ، کسی نیاز به دانستن چیزهای خود را! ببینید چند نفر می خواهند آنها را مطالعه کنند یا از آنها پذیرایی کنند! اما الان خیلی زیاد نیست. (علامت Chania) روز دیگر ما شاهد آزمایش یک پزشک HBO به نام “Fake Famous” هستیم. آیا تا به حال دیده اید که چشمان شما باز باشد تا چیزی نگوید؟ در آنجا ، آنها تحقیقاتی انجام دادند تا ببینند آیا می تواند بر روی افراد تقریبا ناشناخته در اینستاگرام تأثیری بگذارد. و شهادت توانایی آنها در انجام این کار بسیار زیاد است. با حساب آنها موفق باشید. از اجاره یک هواپیمای گران قیمت به استودیویی در جایی و عکس گرفتن و سپس تظاهر به رفتن به یک مکان عجیب. معنای واقعی آن در اینجاست: یا از استخر پر از گلبرگ گل رز استفاده کنید و روی آن شناور شوید. یک عکس کوتاه بگیرید یک تعطیلات را برای ورزشهای سرگرم کننده تصور کنید. علاوه بر این ، عکسهای جعلی ، دنبال کنندگان ، پسندیدن و نظرات خرید وجود دارد. این نتایج جعلی از چند صد تا ده ها هزار دنبال کننده در مدت زمان کوتاه متفاوت است. این پیروان جعلی هستند. همه آنها دروغ هستند ، اما آنچه واقعاً آنها را فریب می دهد اعمال آنهاست. آنها شروع به گرفتن پیشنهادات چپ ، راست و مرکز کردند تا با این محصول مارک دار عکس بگیرند و در عوض آن محصول را به صورت رایگان دریافت کردند. از عینک آفتابی مارک گرفته تا لوازم حمام قابل حمل. امروز من داستان اولین برخوردم با یک سرویس را برای شما بازگو می کنم. یکی از خنده دارترین روزهای زندگی من! هرچه تعداد فالوورها ، لایک ها و نظرات جعلی آنها بیشتر باشد ، محبوبیت بیشتری نیز پیدا می کنند. ناگهان ، آنها به یک مهمانی سرگرم کننده و آخر هفته دعوت شدند. نکته جالب این است که هرچه بیشتر نتیجه می گیرد ، پیروان مشروع تری پیدا می کنند. هزاران نفر آنها را دنبال خواهند کرد زیرا می بینند که مردم متحیر مانده اند. عالیاند”. افرادی که به حسادت حسادت می کنند و می بینند زندگی در طرف مقابل چگونه خواهد بود و می خواهند بخشی از همه آن را احساس کنند.و آیا می دانید چه چیزی این وضعیت جعلی را بسیار ناخوشایند کرده است؟ هیچ کس مجبور نشد جلوی او را بگیرد.

جعل کنندگان با تلاش اندک و چند صد دلار برای خرید راه خود در این دنیای قدرتمند ، پاداش های زیادی می گیرند.

مارک هایی که از اینفلوئنسرها برای خرید محصولات خود استفاده می کنند با اجرای قوانینی که برای آنها جذاب است از بازاریابی تبلیغاتی لذت می برند.

اینستاگرام از افزایش کاربران و درآمد تبلیغاتی که توسط مارک های تأثیرگذار تبلیغاتی با استفاده از محصولاتشان خرج می شود ، سود می برد.

و البته ، افرادی را که نمایه های جعلی ایجاد می کنند و این افراد را دنبال می کنند و درآمد بیشتری از پسندیدن و ایده های خریداری شده کسب می کنند ، فراموش نکنید.

می گویم تنها یکی از ماست. کسانی که از آنچه ما منتشر کرده ایم این تأثیرگذار متعجب هستند. کسانی که کالایی را خریداری می کنند زیرا اینفلوئنسر از آن پشتیبانی می کند. منظورم این است که باید خوب باشد ، درست است؟ کسانی که به این بنیانگذاران نگاه می کنند و می خواهند زندگی مانند آن داشته باشند. مطمئناً همه “تأثیرگذاران” جعلی نیستند. بسیاری از افراد معتبر این برند را با سخت کوشی ، نصب بی نظیر و استراتژی تحویل دقیق ساخته اند. منظورم این است که خوب است که اپرا به فکر خرید 19.3 میلیون دنبال کننده خود نیفتاده است ، درست است؟ و من آنها را دوست دارم. اینها همانهایی هستند که من آنها را دنبال می کنم و از آنها یاد می گیرم. کسانی که مسئولیت های خود را به عنوان تأثیرگذار به عهده گرفته اند. این همان چیزی است که من می خواهم وقتی بزرگ شدم. و شما چطور؟ آیا خود را از طریق اینفلوئنسر جعلی یافته اید یا زندگی او را به دنیا آورده اید؟ آیا می خواهید از آنها الگوبرداری کنید و مانند خودتان کار خود را بسازید؟ آیا این مقاله نظر شما را تغییر داده است یا از تلاش و الهام بخشیدن به شما هیجان زده هستید؟ دوست دارم افکار شما را در زیر بشنوم.

Tales of the Online Marketing Crypt Vol. هشدار 10 شما قبل از شروع مقایسه حضور رسانه های اجتماعی با دیگران ، از کل داستان اطلاع ندارید. در وبلاگ ما بخوانید: انجام یک بازی مقایسه خطرناک در شبکه های اجتماعی

بررسی Netflix: مسئله اجتماعی.

کتابها: تحت تأثیر-چگونه می توان راه خود را برای ثروتمند شدن کلاهبرداری ، سلفی ، سوic ظن ، نفوذ و رفتار نامناسب در اینستاگرام ایجاد کرد. Trey Ratcliff ، عکاس ، تاکتیک های عصیان آمیز را که توسط Social Media Influencers برای ورود به دنیای رسانه های اجتماعی استفاده شده ، میلیاردها دلار برای حمایت از مارک های شبکه های اجتماعی ، سفر و فروش رایگان نشان داده است. با این “تأثیرگذاران” جعلی – در یک زندگی به ظاهر جذاب ، اما بدون پولشویی در شبکه های اجتماعی – روبرو خواهید شد که سیستم را با خرید ، ایده های خود و پیروان خود فریب می دهند.

کتاب: تأثیر: روانشناسی اقناع. تأثیر ، کتاب کلاسیک در زمینه اقناع ، در روانشناسی توضیح می دهد که چرا مردم “بله” می گویند – و چگونه از این دیدگاه ها استفاده کنیم.دکتر. رابرت سیالدینی متخصص دسترسی سریع و اقناع است. سی و پنج سال تحقیق دقیق و مبتنی بر شواهد همراه با یک برنامه سه ساله در مورد چرایی تغییر رفتار مردم باعث شهرت این کتاب شده است.

کتابها: چگونه دوستان خود را پیدا کنیم و بر مردم تأثیر بگذاریم. برای بیش از شصت سال ، مشاوره صحیح و اثبات شده در این کتاب ، امروز هزاران نفر از مشاهیر را به سنگ قدم موفقیت در زندگی حرفه ای و شخصی خود تبدیل کرده است.

.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا