دنیای وب

زیجا – درآمد باقیمانده – چقدر است؟

درآمد باقیمانده با “درآمد خطی” بسیار متفاوت است. با درآمد خطی ، شما معمولاً زمان (ساعتی ، هفتگی یا ماهانه) را با پول معامله می کنید ، یا به عنوان حقوق و دستمزد ساعتی. بیشتر افراد در جهان با یک برنامه درآمد متوسط ​​کار می کنند – پزشکان ، وکلا ، حسابداران ، رانندگان کامیون ، پیشخدمت ها ، خانه داران – صرف نظر از حرفه خود ، همه آنها با پول تجارت می کنند. آنها کار می کنند و حقوق می گیرند. آنها دیگر کار نمی کنند ، دیگر حقوقی دریافت نمی کنند!

از طرف دیگر ، درآمد باقیمانده پس از سالها تأسیس شرکت از مشتریان وفادار و شرکای تجاری پرداخت می شود. زحماتی که سالها کشیده اید مدتها پس از توقف کار همچنان به شما حق امتیاز می دهد. به محض ایجاد بنیاد ، گسترش کار در کشورهای دیگر و مشاهده رشد چشمگیر درآمد نیز آسان تر و آسان تر می شود.

بازیگران ، نویسندگان و ترانه سرایان همه در مدل درآمد باقیمانده کار می کنند. مدت ها پس از اتمام کارشان ، آنها درآمد باقیمانده از فروش فیلم ها ، مجموعه های تلویزیونی ، کتاب ها یا سی دی های خود را دریافت می کنند.

صنعت بازاریابی وابسته MLM بسیار مشابه است. به شرطی که اصول اساسی بازاریابی هدفمند و نحوه استفاده از محصول و تجارت خود برای کمک به حل مشکلات مردم را بیاموزید و آنها را به کار بگیرید ، می توانید از طریق مشتریان وفادار و شرکای تجاری خود که سالها پس از آن سفارش محصول یا خدمات شما ادامه می دهند ، کسب و کار ایجاد کنید. اولین خرید

با استفاده از سیستم حامی بومرنگ برای گسترش تجارت خود ، سایر بازاریابان MLM را که به دنبال پاسخ هستند و به دنبال رهبری و راه های ابتکاری برای گسترش تجارت خود هستند ، هدف قرار می دهید.

اگر می خواهید یک کلمه مشاوره برای تبدیل شدن به یک وزنه سنگین بازاریابی وابسته به MLM کسب کنید – اینجاست. قبل از اینکه در مورد تجارت و فرصت خود با دنیا صحبت کنید ، خود را به عنوان یک بازاریاب واقعی آماده کنید تا بتوانید یک تجارت کاملاً حرفه ای را اداره کنید که هرکسی به آن افتخار کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد افزودن 20 یا 30 تکرار به کسب و کار MLM خود با سرعت برق ، اینجا کلیک کنید

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا