سئو – دامنه کار پیشنهاد شده برای استفاده در سئو پیمانکاری

آیا قصد دارید SEO را استخدام کنید اما تصوری ندارید که چگونه یک مورد را به درستی انتخاب کنید؟ در زیر محدوده کاری پیشنهادی وجود دارد که به شما امکان می دهد تا آنها را در سؤالات هوشمند درگیر کنید تا درک کنید که برای وب سایت شما چه کاری انجام خواهند داد.

اهداف سئو برای تعیین دامنه مشاغل:

  1. بهبود دید سایت در موتورهای جستجوگر اصلی برای بهبود ترافیک
  2. بهینه سازی وب سایت را بهبود بخشید
  3. تبدیل به وب سایت خود را بهبود بخشید
  4. برای حضور در 10 رتبه برتر در 3 موتور جستجوی برتر در بازار جدید خود (Google ، Yahoo و MSN)
  5. منجر به ایجاد ترافیک جستجوی طبیعی شوید
  6. تعداد بازدید کنندگان را افزایش دهید
  7. ایجاد رتبه های طولانی مدت جستجوی طبیعی پایدار
  8. دید تجاری را برای جستجوی طبیعی افزایش دهید
  9. بازاریابی پیشرفته ، بهبود یافته ، اجتماعی

چالش های پیش بینی SEO و عنوان SEO:

  1. آیا من در یک بازار طاقچه یا یک بازار بسیار رقابتی هستم و این به چه معنی است
  2. رقابت کلمات کلیدی و انتظارات واقعی برای نتایج صفحه اول / اول
  3. بدون رتبه در موتورهای جستجو ، جایی که هستید و کجا می توانید بروید
  4. عناوین ، برچسب ها و نسخه های بدون تأثیر صفحه ، وضعیت فعلی سئو شما چیست؟
  5. محبوبیت لینک ها کم است ، هیچ رتبه ای در صفحه و نحوه ایجاد مجدد لینک ها وجود ندارد
  6. طراحی وب سایت
  7. موارد فنی پیرامون رمزگذاری وب سایت ، استفاده بیش از حد از جاوا یا فریم ، عدم وجود CSS و استفاده از جداول
  8. سازگاری وب موبایل و بهبود بازاریابی اجتماعی

راه حل هایی که انتظار دارید انتظار داشته باشید:

  1. برای درک مشکلات پیش آمده سایت ، یک بررسی اولیه از سایت انجام دهید
  2. انجام یک مطالعه رقابتی در وب سایت و بهینه سازی موتور جستجو و استراتژی مکان یابی منحصر به فرد خود برای دستیابی به بالاترین رتبه بندی وب سایت
  3. عبارات کلمات کلیدی را بطور جدی پیدا کنید ، کلمات کلیدی رایج برای وب سایت خود را که مربوط به جمعیتی بازار شما است و شناسایی ترافیک هدفمند ، شناسایی و تجزیه و تحلیل کنید.
  4. صفحات سایت را مرور کنید و تصمیم بگیرید کدام یک برای SEO مناسب است
  5. برای انتخاب عبارات کلمات کلیدی در صفحات وب سایت خود بر اساس آنچه در مورد محصول ، خدمات یا مارک خود می دانید با شما همکاری کنید
  6. برای ساختار سایت توصیه هایی ارائه دهید تا اطمینان حاصل شود که مهمترین صفحات سایت محبوبیت لینک داخلی را که شایسته شماست بدست آورید
  7. محتوای وب سایت خود را به روشی بهبود بخشید که باعث می شود کلمات کلیدی غنی و همچنین فهم آن آسان شود – زبانی توصیفی که با مخاطب هدف شما صحبت می کند
  8. عنوان ، توضیحات متا و برچسب های کلیدی کلیدی هدف هر صفحه را بهبود بخشید و هر صفحه با کلمات کلیدی مورد نظر متفاوت خواهد بود.
  9. Google Analytics را تنظیم کنید و ردیابی ترافیک و تبدیل را در وب سایت خود شروع کنید

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا