سئو محلی

جستجوگرهای محلی محلی به عنوان یک فعالیت بازاریابی اینترنتی تعریف شده است که به کسب و کارهای محلی اجازه می دهد تا در هنگام جستجوی نوع مشاغل شما ، خدمات خود را به مشتریان محلی ارتقا دهند. گفته می شود چهار نفر از پنج نفر برای اطلاعات محلی از اینترنت در تلفن های هوشمند خود استفاده می کنند. برای اینکه Google و سایر موتورهای جستجو بتوانند از اطلاعات وسیعی از داده های موجود در اختیار کاربران قرار دهند ، نتایج محلی مرتبط تر و گسترده تر می شوند.

لیست های دایرکتوری یک ویژگی مهم SEO محلی است. لیست ها می توانند تخصصی یا عمومی باشند. آنها به عنوان راهنمای تلفن آنلاین با داده های NAP همراه با گاهی اوقات نقشه و URL شما خدمت می کنند. برخی نیز اجازه عکس می دهند. برخی از آنها رایگان است و برخی دیگر نیز پرداخت می شود. برخی برای زندگی هستند ، برخی دیگر فقط برای یازده ماه و گزینه های بسیاری هستند. هزاران لیست فهرست وجود دارد. مفید است که حداقل در تعداد معدودی از آنها را درج کنید. زوزه! Google My Business یک زوج محبوب در ایالات متحده است.

سئو داخلی یک ابزار عالی برای مشاغل کوچک است زیرا رقبای زیادی وجود دارد. هرچه بینش بیشتری نسبت به SERP داشته باشید ، احتمال بیشتری وجود دارد که هدف شما را پیدا کند! همچنین یک روش عالی برای موتورهای جستجو است که می توانند نتایج مربوط به کاربر موتور جستجو را ارائه دهند و سایت هایی را نیز ارائه دهند.

در جستجوی Google ، نتایج جستجوی محلی یا به شکل دایره ای جدید ارائه می شود ، که همراه با نقشه است ، با یک لیست پیشوند ، شماره تلفن آدرس ، بررسی و غیره را ارائه می دهد.

چرا SEO مهمتر می شود؟

  • مشتریان محلی برای یافتن مشاغل محلی از اینترنت استفاده می کنند
  • تحقیقات محلی طی سالها محبوبیت بیشتری پیدا کرده است.
  • جستجوی محلی بسیار هدفمند و به موقع است
  • این نتایج بهتر از گزینه های تبلیغات سنتی می دهد
  • استفاده از تلفن همراه بسیار متداول است. SEO داخلی هم لپ تاپ و تلفن همراه را در بر می گیرد
  • بیشترین بازده سرمایه گذاری بدون از دست دادن قرار گرفتن در معرض
  • اگر ادعای لیست محلی Google خود را دارید ، از این رقابت جلو خواهید بود
  • سئو محلی هنوز آزاد است ، و مدیریت روزنامه ها به میزان قابل توجهی کاهش یافته است – 40٪ تا 80٪.
  • بررسی های بسیار محبوب مشتری بخش بزرگی از سئو محلی است.

چگونه می توانید SEO محلی شرکت خود را بهبود ببخشید؟

مطالب پربازدید کاربران
  1. هنگام ایجاد صفحه محلی ، به نحوه طبقه بندی آن در چندین زیر شاخه ارائه شده توجه ویژه ای کنید.
  2. اطمینان حاصل کنید که NAP (نام ، آدرس و شماره تلفن) در سراسر وب ، در صفحات محلی و لیست های فهرست سازگار است.
  3. از راهنماهای باکیفیت استفاده کنید. از دسته بندی و جستجوی سایت استفاده کنید تا ببینید فرصتی برای گنجاندن آن در جایی وجود دارد یا خیر.
  4. برای دریافت نظرات بیشتر در مورد سایت خود تلاش کنید. بررسی ها در SERP نشان داده شده است
  5. تصاویر زیادی به لیست محلی خود اضافه کنید تا جالب به نظر برسد. اطمینان حاصل کنید که کلمه کلیدی اغلب ظاهر می شود.
  6. سعی کنید از طریق وبلاگ نویسان و روزنامه ها از طریق اشتراک اجتماعی ، توسعه محتوا و غیره پیوند کسب کنید.
  7. اگر وقت کافی ندارید ، یک شرکت جستجوگر معتبر محلی را استخدام کنید ، زیرا این یک روند مداوم است با تغییراتی که در موتور جستجوی شما وجود دارد همیشه.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا