دنیای وب

سئو مزایای داشتن فیلم در وب سایت شما

ویدیوی آنلاین احتمالاً قدرتمندترین ابزار بازاریابی آنلاین است که تاکنون استفاده کرده اید.

احتمالاً بسیاری از شما از قبل می دانید که داشتن یک فیلم در وب سایت نرخ تبدیل بهتری را ایجاد می کند. اما چه تعداد از شما از مزایای سئو داشتن یک ویدیو می دانید یا حتی فکر می کنید؟

Web Video یک فناوری مخل است که بازی SEO را تغییر می دهد. گوگل یوتیوب را به قیمت 1.65 میلیارد دلار خریداری کرده است – آیا عاقلانه است که بگوییم الگوریتم های آنها برای فیلم وب تغییر یافته / بهینه شده است؟ البته همینطور است

ثابت شده است که می توان یک شب با ویدیوی وب رتبه خوبی را در Google کسب کرد – این نیاز به مهارت مناسب و دانش به روز دارد. Google اکنون ویدیوها را بالاتر از مقالات بزرگ ، ویدیوهایی با عناوین مناسب مناسب (فراداده) ، توضیحات و کلمات کلیدی مورد استفاده برای نام ویدیو قرار داده است (به عنوان مثال ، به جای استفاده از 77034_jp.mp4 ، از hotelname-kings-lynn-norfolk استفاده کنید -east-anglia.mp4) – به احتمال زیاد در SERPS (صفحات نتیجه موتور جستجو) ارائه می شود.

با نتایج جستجوی مخلوط (مخلوطی از متن ، تصاویر ، اخبار ، فیلم ها و نتایج محلی) که به تدریج به یک قاعده تبدیل می شوند – این اکنون در حال تغییر الگوهای ردیابی چشم (نحوه اسکن چشم افراد از SERPS) است. برای قرار دادن این در یک پوسته گردو ؛ پیوندهای ویدئویی که بیشتر از سایر نتایج متن آبی پرتاب می شوند ، بیشتر به مردم جذب می شوند. ما انسان ها همیشه جذب تصاویر شده ایم زیرا آنها شامل رنگ هستند و بدیهی است که در برابر صفحه ای پر از متن بیشتر از دیگران برجسته می شوند. و اکنون بخاطر داشته باشید که وقتی روی آن تصویر کلیک کنید ، یک ویدیو به شما نمایش داده می شود – اینکه بفهمید چه چیزی احتمالاً روی آن کلیک می کند در SERPS (صفحات نتایج موتور جستجو) تصور زیادی ندارد.

این ویدئو می تواند از نظر میزان نمایش و قابلیت اتصال ، حجم بیشتری به هر مشاغل بدهد – داشتن یک فیلم با میزبانی از ویدیوها در YouTube و موارد دیگر ، یک مزیت دارد. در حالی که ، این سایتها دارای رتبه بندی و اقتدار صفحه از پیش تعریف شده برای شروع هستند. فیلم های میزبانی شده در این سایت ها اغلب با بهینه سازی عنوان ویدیو می توانند برای رتبه بندی صفحه اول بهینه شوند. نتایج جستجوی عمومی نسبت به فیلم های YouTube مغرضانه است – بنابراین رتبه بندی صفحه اول به راحتی حاصل می شود.

ویدیوی آنلاین در نهایت برای افزایش درآمد ، با هدایت ترافیک به سمت صفحات محصول / خدمات صاحب وب سایت ، وجود دارد. انتخاب بسته مناسب (به عنوان مثال تصویربرداری و ویرایش) در ارائه محتوای ویدیویی موفق بسیار مهم است – جزئیات توجه به نورپردازی ، کادربندی و ویرایش واضح که تماشای آن فقط یک لذت نیست – و نکته اصلی این است که پیام شرکت شما به مخاطب مورد نظر خود به این توجه به جزئیات “کیفیت” بستگی دارد.

در اقتصاد چالش برانگیز امروز ، حفظ و بهبود نرخ تبدیل و وجهه تجاری از اهمیت فوق العاده ای برای بقای هر مشاغل برخوردار است – و همانطور که همه می توانیم توافق کنیم ، این امر مستلزم تعهد و تمایل قوی است – فرد باید به طور واضح بازده سرمایه گذاری (ROI) را ببیند.

ارائه دهندگان خدماتی وجود دارند که شامل بارگذاری فایل های ویدئویی هستند ، همراه با یک پخش کننده ویدیویی Flash عالی که بارگیری و در وب سایت های مشتریان لیست شده است. این خدمات همچنین ممکن است فرصتی را برای مشتریان ایجاد کنند تا یک کانال YouTube برای تجارت خود (از جمله) ایجاد کنند.

فرصتی فوری و به طور فزاینده محبوب برای مشتریان خود فراهم کنید. این اهداف “معیارهای خارج از صفحه” را برآورده می کند – موتورهای جستجو برای تعیین کیفیت محتوا از آنها استفاده می کنند. معیارهای خارج از صفحه جنبه بی طرفی را به رتبه بندی موتور جستجو اضافه می کنند. تعداد پیوندهای ورودی مهم نیست بلکه کیفیت آن پیوندهای ورودی است. وزن یک پیوند از YouTube بیشتر از پیوند به یک وب سایت کوچکتر و کمتر محبوب است.

این هم اکنون از نظر طعمه پیوند فرصتی دیگر فراهم می کند – یعنی محتوا یا ویژگی درون سایتی که بینندگان را ترغیب می کند از طریق وب سایت های دیگر به آن پیوند دهند. از طریق پیوندهای جاسازی شده ارائه شده توسط اکثر میزبانهای ویدئویی ، مانند ویژگی اشتراک گذاری YouTube که در پخش کننده آن تعبیه شده است. شکل بسیار قدرتمندی از بازاریابی شبیه ویروس که اشتراک ویدیو را تشویق می کند. پیوندهای ویدیویی مشتری به راحتی می تواند در سایت های شبکه های اجتماعی ، وبلاگ ها و سایت های محتوایی تبلیغ شود.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا