سامسونگ در حرکتی عجیب و شاید اتفاقی از گوشی تاشوی رقیبش تعریف کرد

یکی از مقامات Oppo اخیرا گیف Find N صدف را در توییتر به اشتراک گذاشته است، اما سامسونگ با حرکتی عجیب و به ظاهر غیرارادی آن را تحسین کرده است.

سامسونگ در حال حاضر بزرگترین سازنده گوشی هوشمند در جهان است. البته ما فقط در مورد گوشی های هوشمند با طراحی ساده صحبت نمی کنیم، بلکه در مورد گوشی های پوسته دار صحبت می کنیم که به جز سامسونگ، هیچ شرکت دیگری در این زمینه موفق نبوده است. در سال 2019، پس از یک آزمایش ناموفق در تولید گوشی های صدفی، این شرکت تصمیم گرفت تمام نقاط ضعف مدل اصلی را برطرف کند و به مرور زمان تمامی آنها را تا حد امکان برطرف کند.

در نتیجه این تلاش بی وقفه، اکنون شاهد گلکسی زد فلیپ 3 و زد فولد 3 به عنوان پرچمداران این شرکت در این زمینه هستیم. البته این گوشی ها رقبای خوبی در بازار دارند اما فاصله ای که سامسونگ با آنها در این زمینه ایجاد کرده است بسیار زیاد است و حالا بعید است که این شرکت بتواند با سامسونگ روبرو شود.

اتفاق جالبی که اخیرا رخ داد این بود که شرکت کره ای این محصول را به عنوان رقیب اصلی خود معرفی کرد. اتفاق جالبی که کمتر در حوزه فناوری و در بحبوحه رقابت شدید بین شرکت ها دیده می شود. ما نمی دانیم که آیا این عمدی بوده است یا غیرعمدی، اما سامسونگ گوشی تاشو Oppo را که با نام Find N شناخته می شود، شناسایی کرده است.

یکی از کارمندان Oppo اخیراً یک گیف را از طریق حساب کاربری رسمی و شخصی توییتر خود با کاربران به اشتراک گذاشت که در آن گوشی تاشو Oppo Find N را دیدیم.» او در توضیح این گیف نوشت. سپس به ویدیوی Find N گوشی که در پایین بود اشاره کرد. جالب اینجاست که اکانت رسمی سامسونگ موبایل آمریکا در پاسخ به این پست از عبارت “بسیار شگفت انگیز” استفاده می کند.

نمی دانیم که آیا مسئول شبکه اجتماعی سامسونگ روحیه خوبی داشت یا نه، اما ممکن است این گوشی را با یکی از گوشی های تاشو سامسونگ اشتباه گرفته باشد، زیرا شرکت ها معمولا رقبای خود را تحسین نمی کنند. این محصولی است که سامسونگ باید بیشتر در مورد آن تبلیغ کند. شاید این فرد تمایل دیگری نشان دهد و به نتیجه تلاش شرکت رقیب احترام بگذارد.

همانطور که اشاره کردیم، اغلب نمی‌بینیم که شرکت‌هایی از محصولات شرکت‌های رقیب آنقدر در میان مصرف‌کنندگان تمجید می‌کنند، که باعث می‌شود فکر کنیم این پیام اشتباه منتشر شده است و مدیر شبکه اجتماعی سامسونگ این کار را ناخواسته انجام داده است. از طرفی منطقی است که سامسونگ یک گوشی تاشو تعریف کند. همانطور که می دانید، این شرکت کره ای این روزها سخت در تلاش است تا ایرادات طراحی گوشی های تاشو خود را برطرف کند، زیرا سری 3 به خصوص Z-Flip 3 از نظر فروش بسیار موفق بوده است و برای این وضعیت به خوبی پیش برود، سامسونگ نیاز دارد. هر سال چیزی بگوید باید بگویم. به این ترتیب او تصمیم گرفت محصول شرکت رقیب را تعریف کند تا ذهن مصرف کنندگان را به سمتی سوق دهد که گوشی های تاشو انتخاب خوبی هستند.

به هر حال، ما امیدواریم که سامسونگ از Oppo الهام گرفته و محصولات تاشو کوچکتر از سری Z-Fold را روانه بازار کند. از طرفی امیدواریم اوپو از سامسونگ الگوبرداری کند و گوشی های تاشو خود را در سایزها و انواع مختلف در بازار جهانی و نه فقط بازار چین عرضه کند.

نظر شما در مورد این اتفاق عجیب چیست؟ آیا به نظر شما سامسونگ شرکتی است که برای جلب توجه مصرف کنندگان حاضر است از محصولات یک شرکت رقیب تمجید کند؟ این فناوری است که در ابتدای راه است و اصلا نباید به رقبای آن توجه کرد.

منبع: Android Authority

نمایش بیشتر

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا