دنیای وب

سبک قالب مجله وردپرس و دلیل نیاز سایت شما

چه یک بازاریاب اینترنتی باتجربه باشید و چه فقط یک وبلاگ نویس عادی ، همه شما این حقیقت سخت را می دانید:

“هیچ کس هرگز از سایت شما بازدید نمی کند ، چه رسد به اینکه اگر صفحات شما غیرحرفه ای به نظر برسند ، طراحی طولانی داشته باشند یا در بدترین حالت ، طراحی ضعیفی داشته باشند ، سایت خود را علامت گذاری کنید.”

مطالعات Joel Comm ، کهنه کار AdSense و بازاریابی اینترنتی ، نشان داد که 5 ثانیه یا کمتر طول کشید تا بازدید کننده سایت شما تصمیم بگیرد که آیا می خواهد بماند ، روی دکمه برگشت یا بستن کلیک کنید.

در دنیای بی رحمانه بازاریابی اینترنتی و توسعه وب سایت ، داشتن “اولین صفحه” ساده اما جذاب بهتر از داشتن کلمات و گرافیک درخشان است.

بنابراین قالب وردپرس به سبک مجله چیست ، چرا باید طراحی سایت خود را تغییر دهید و کجا آن را پیدا کنید؟

با پیشرفت ارتباطات اینترنتی که انقلابی در دنیای فناوری های اطلاعات ایجاد کرده است ، می توانیم به اینترنت دسترسی پیدا کنیم به مکان هایی که معمولاً آرزوی اتصال آنها به اینترنت را داریم. وب 2.0 همچنین بدون داشتن مدرک تحصیلی یا رفتن به مدرسه ، داشتن هرگونه وب سایت را برای هر کسی آسان می کند.

وردپرس یکی از محبوب ترین سیستم های مدیریت محتوای منبع باز (رایگان) یا CMS است که وبلاگ نویسان عادی برای وب سایت های معروف مانند CNN و The New York Times استفاده می کنند. به راحتی می توان فهمید که چرا بسیاری از وب سایت ها از وردپرس استفاده می کنند ، با توجه به ویژگی های آن ، طراحی به راحتی قابل تنظیم ، عناصر رابط کاربر مفید ، پلاگین ها و آخرین مورد ، رایگان است!

هنگام جستجوی یک موضوع آزاد و رایگان یا تصمیم به خرید موارد برتر ، یک کاربر وردپرس در معرض هزاران گزینه است و انتخاب طراحی مناسب برای وب سایت شما می تواند مشکل ساز شود. قالب وردپرس به سبک مجله نام خود را از سبک “جلد مجله” با پیمایش آسان گرفته است. تم سبک مجله به دلیل طرح برتر و ارائه محتوا از بقیه برجسته است و کاربران بیشتری جذب سایت وردپرس خود به مضامین سبک مجله می شوند.

اما مانند بسیاری از تم ها و طرح های جالب ، موارد مثبت و منفی Theme Theme WordPress Magazine نیز وجود دارد:

مثبت ها

1. پیش نمایش محتوای برتر بیش از پاراگراف های بزرگ است.

آیا تا به حال از سایتی با محتوای زیگزاگ گسترده ، طولانی در صفحه اول خود بازدید کرده و بلافاصله روی دکمه بستن کلیک کرده اید؟

2. هنگام نوشتن وبلاگ یک وب سایت ایجاد کنید.

بسیاری از کاربران دوست دارند به جای چهره استاندارد وبلاگ ، با ظاهر وب سایت “واقعی” به سبک مجله حرفه ای به نظر برسند.

3. کنترل بیشتر بر آنچه می خواهید برجسته کنید.

شما میلیون ها اطلاعات برای گفتن دارید ، اما باید صفحه اول را دقیقاً مانند جلد مجله معمولی فیلتر کنید ، تا خوانندگان شما بخواهند صفحه بعدی را بخوانند و کلیک کنند.

4. امکان ایجاد عکس و فیلم جذاب برای تعامل با بازدید کننده.

به دنیای وب 2.0 خوش آمدید! قالب وردپرس به سبک مجله با اجازه دادن به سایت شما به عنوان یک پورتال خبری و خبری حرفه ای ، واقعاً انقلابی در وبلاگ نویسی ایجاد کرده است.

5. تبلیغات شگفت انگیزی قرار دهید.

این ممکن است فقط شخصی باشد ، اما به نظر من جایگذاری در این موضوع یکی از بهترین و هوشمندانه ترین راه ها برای انتقال AdSense یا پیام شما به مخاطبان شماست.

منفی

1. ویرایش و کار مکرر. بیشتر افرادی مانند من و شما کد html را نمی دانند و فقط می توانند برای بهبود سایت جزئیات جزئی انجام دهند.

2. مطالب زیاد در مقابل خیلی کم. وبلاگ ها یا وب سایت های دارای محتوای بسیار زیاد یا کم می توانند صفحه را بهم ریخته و نامنظم نشان دهند.

3. به بازدیدکنندگان بیشتری نیاز دارد تا کلیک کنند. از آنجا که این محتوا فقط در صفحه بعدی قابل مشاهده است ، کاربران باید تلاش بیشتری کنند تا بر روی صفحه بعدی کلیک کنند تا آنچه را که شما نوشته اید مشاهده کنید.

4. قالب های رایگان در ازای الگوهای برتر. رایگان همیشه چیز خوبی است ، اما شما به پشتیبانی اختصاصی و نگاه منحصر به فرد سایت خود نیاز دارید تا از بقیه متمایز شود.

آخرین توصیه من این است که اگر نمی خواهید با کدگذاری ساده HTML و تغییر کامل وبلاگ ها یا سایت های خود به WordPress CMS اذیت شوید ، الگوهای وردپرس به سبک مجله مناسب شما نیستند.

اما اگر سایت خود را دوست دارید و آرزو می کنید بازدیدکننده های بی نظیر و بازگشت بیشتری داشته باشید یا مانند من یک بازاریاب اینترنتی هستید که می خواهد مردم بیایند و هر بازدید را به پول تبدیل کنند ، پس باید سبک قالب وردپرس مجله خود را بررسی کنید ، زیرا ممکن است دنیای شما را برای همیشه تغییر دهد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا