صنعت و تجارت

سروش جدید؛ بازنمایی چهره قهرمانان زن در سریال‌های تلویزیونی


به گزارش ایرنا ، شماره 1695 مجله ویژه سروش در دسامبر 2016 با عنوان “از قهرمان به الگو” منتشر و روی نیمکت مطبوعات قرار گرفت. در گزارش فرهنگی و در ویژه نامه این شماره از مجله ، به جنگ بزرگ بین همسایگان شمالی ایران اشاره شد. جنبه های فرهنگی و رسانه ای جنگ قره باغ و بخشهای ناگفته اشغال قره باغ کوهستانی مورد بحث قرار گرفته است.
در زمینه فرهنگ و سیاست ، سروش به بهانه 10 آذر وارد مجلس شد و از منظر تاریخی و فرهنگی به قوانین زبانی مجلس پرداخت. تأملات در مورد بحران نقش فعالان فرهنگی در پارلمان ، تأثیر پوشش رسانه های سیاسی بر اولویت های سیاستمداران ، کمیسیون فرهنگی ، شریان حیاتی فراموش شده ، پارلمان و هزار راه برای نرفتن از جمله مباحثی است که در ادامه آمده این بخش.
در سرویس چندرسانه ای ، مقاله ای با عنوان “چه کسی مقصر است” حقوق شکاف های نظارتی را در سیستم عامل های اشتراک ویدیو بررسی می کند.
بعداً در این گزارش و در قسمت آنتن ، سروش به تصویر کشیدن چهره قهرمانان زن در مجموعه های تلویزیونی پرداخت. مرور مجموعه تلویزیونی ناجلا با عنوان داستان عشق و غیرت ، از قهرمان به مدل ، بررسی 8 سریال تلویزیونی با موضوع زنان ، انسجام یک تصویر بیگانه از دیگر موضوعات این بخش از این سرویس چندرسانه ای است.
همچنین ، در پی انتقاد و بررسی عملکرد معاون وزیر امور خارجه در شماره قبلی ، در این شماره ، سروش با دکتر عباس محمدنژاد ، رئیس آژانس خبری ویدئویی بین المللی ایران پرس مصاحبه کرد.
خارج از جو سانسور بر اساس انتقاد ، روایت تاریخ ، سیاست را در متن سینما ، سیاستمداران که نمی شناسیم و غیره ایجاد می کند. عناوین صنعت فیلم در خدمت هنر هستند. در بخش موسیقی این بخش ، رفتار دولت با مردم و صنعت موسیقی مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد ، مصاحبه ای با دکتر کمیل قدیرلو ، دکترای سیاست فرهنگی در مورد آسیب شناسی مسائل موسیقی ایران ، در مورد تناقضات موجود در مدیریت موسیقی کشور بررسی می شود .
در ادامه و در سرویس ادبیات ، تاریخ رنگارنگ تاریخ معاصر ایران از دهه 1920 تا کنون مورد بحث قرار گرفته است. فلسفه برای کودکان؛ یک داستان خاکستری ، بازنگری در کتاب جامعه ما توسط شهید آیت الله محمد باقرصدر و معرفی کتاب آنها چگونه تصمیم می گیرند تصمیمات دیگری هستند که در این بخش به آنها پرداخته شده است.
شماره 345 مجله آذر کودکان سروش منتشر شده است

شماره 345 مجله سروش ویژه کودکان دسامبر توسط انتشارات سروش منتشر و در میز مطبوعات قرار گرفت. در این شماره از سروش ، تقویم دسامبر ابتدا ذکر شده است: ولادت امام حسن عسگری (ع) ، درگذشت حضرت معصومه (س) ، روز نیروی دریایی ، ولادت حضرت زینب (س) ، روز جهانی معلولین از جمله روزهای مهم تقویم دسامبر است. .
همچنین با عنوان “از جعبه جادو چه می خواهی” مروری بر قسمت تلویزیون کودکان در روز جهانی تلویزیون و تلویزیون است. این بخش دیدگاه مجریان تلویزیون کودکان مانند مجید قناد ، آزاده الیوب و فاطمه امینی را ارائه می دهد.
علاوه بر این ، برنامه های کودکانه مانند “مل مل” و “بچه محل” مورد بحث قرار می گیرد که علاوه بر تماشای برنامه ، قابل شنیدن است و گفتگوی کوتاهی با زهرا زواری ، نویسنده برنامه های عموپورنگ و مهرداد نصرتی ، آهنگساز برنامه های عمو پورنگ. بوده است. در صفحات زیر متن هایی از برنامه محلی کودکان نیز وجود دارد.
از مقاله به قاب عکس عنوان مقاله بعدی است ، که داستان نمایش های به یاد ماندنی مانند Ta Ta Ta ، The Magic Bucket ، Peter Pan ، Mary Poppins و دیگران را روایت می کند.در این شماره سروش کودککان نیز مصاحبه ویژه ای با گیتی خامنه ، راوی برنامه های کودک انجام داده است. خامنه ای درباره داستان سرایی ، چگونگی ورود به این حوزه ، مطالعه کتاب و مهارت داستان سرایی. میگه
بازی سر طاس ، داستان لیپونیوشکا ، من در ورزش نمی توانم وجود داشته باشم ، فیلو و یک شب متفاوت ، یک ماجراجویی به سبک طوطی دریایی ، کدام حیوان را گوش می دهیم ، چگونه یک درخت پاییز درست کنیم و د in ر سایر موضوعات این شماره سروش است کودکان
در بخش کتابفروشی کتاب “افسانه های کویر” نوشته عبدالصالح پاک معرفی شد.

شماره 102 دسامبر مجله سروش توسط انتشارات سروش منتشر و در میز مطبوعات قرار گرفت.
داستان کودک و سه تپه ، بازی نشان دادن غذا خوردن بره صورتی ، صنایع دستی در داستان های دوستی باغ ، یک شهروند خوب ، پختن دسر موز و خرمالو ، از جمله مطالب این شماره از سروش خورداسالان.
گامبال و دی وی دی ، خداوند خلق کرده است ، کرونا می تواند در هر مکانی باشد ، تلویزیون سبک یکی از مطالبی است که در صفحات تلویزیون منتشر شده است و طرفداران می توانند با اسکن بارکد ، در نسخه الکترونیکی به صفحه مربوطه منتقل شوند.
در صفحه آخر ، روز جهانی حیات وحش ذکر شده است و از سروش خواسته می شود تا داستان ها و نقاشی های خود را در این زمینه به آدرس مجله سروش ارسال کنند.


اتصال منبع

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا