طراحی و سئو وب سایت

سواد سلامت: دارایی های استراتژیک تجاری و مسئولیت اجتماعی در شرکت

سواد سلامت را می توان توانایی فرد در دسترسی ، درک ، ارزیابی و استفاده از اطلاعات برای تصمیم گیری در مورد سلامتی در زندگی روزمره تعریف کرد. این به همه کمک می کند تا در زمانی سالم که محدودیت کار و زندگی مبهم است ، سالم انتخاب کنند. وقتی افراد بیمار هستند ، به دنبال بهترین درمان هستند. اما اگر آنها در ابتدا اطلاعات آسان برای درک نداشته باشند ، چگونه این روش های درمانی را می دانند؟ کمپانی های داروسازی داروها و دستگاه های بسیاری برای کمک به افراد در مدیریت وضعیت خود ایجاد می کنند ، اما تعداد کمی از آنها نحوه آموزش بیماران را تبلیغ می کنند. با صرف وقت بیشتر برای اطمینان از اینکه همه روابط آنها برای افراد در همه مقاطع تحصیلی روشن است ، شرکت های دارویی می توانند مهارت های سوادآموزی آنها را ارتقا دهند. چالش های سواد سلامت طبق گزارش دفتر پیشگیری از بیماری ها و ارتقا Health سلامت ، یک سوم بزرگسالان آمریکایی – 77 میلیون نفر – با سلامتی عادی مانند علامت گذاری یا تایید کودک ، با فعالیت بدنی دست و پنجه نرم می کنند. برنامه هایی که با استفاده از جداول گزارش دهی استاندارد ارائه شده توسط مراکز کنترل بیماری نشان می دهد که 90 میلیون نفر ، تقریبا نیمی از بزرگسالان ایالات متحده ، بی سواد هستند و نیاز به اطلاعات در مورد سیستم بهداشتی و سیستم های بهداشتی دارند. آنها می توانند ارتباط و درک اطلاعاتی را که از این شرکتها دریافت می کنند تسهیل کنند. روشهای فعلی که در بازار برای افراد مبتلا به شرایط پزشکی استفاده می شود باعث می شود آموزش بیماران کاهش یابد. افرادی که بازیگران و مدل ها را می بینند کمتر از بیمار واقعی دیده می شوند. اگر بیمار قادر به خواندن و نوشتن در مورد مراقبت های بهداشتی که باید بدانند نیست ، ممکن است اطلاعات ارائه شده سو mis تفاهم یا سو or تفاهم شود. بر اساس گزارشی از وزارت بهداشت و خدمات انسانی ایالات متحده ، “فقط 12٪ از بزرگسالان می توانند بخوانند و بنویسند.” فقط 12٪ از بزرگسالان می توانند بخوانند و بنویسند. افراد ممکن است به موقع یا در امتحانات غایب باشند ، قادر به مدیریت اوضاع نباشند ، مرتب در بیمارستان بستری شوند و با افزایش هزینه های پزشکی روبرو شوند. اگر بیمار از س toالاتی که باید در مورد دارو ، نحوه عملکرد دارو یا رفتار آنها پرسیده شود ، نمی داند ، ممکن است عوارض جانبی را تجربه کند. مهارت های سواد سلامت به عنوان یک سرمایه تجاری استراتژیک و مسئولیت اجتماعی در مدیران عامل و پزشکان شرکت. بیماران ممکن است وقفه های پزشکی خاتمه یابد. توسعه سریع کانالهای ارتباطی مختلف باعث شده مردم در همه جا حضور داشته باشند. این اجازه می دهد تا کارکنان بهداشت به انواع کانال های ارتباطی (رسانه های اجتماعی ، وبلاگ ها ، بحث های اجتماعی ، کمپین های آموزش بیمار و غیره) برای دسترسی به اطلاعات مربوط به سلامت دسترسی پیدا کنند ، اگرچه روش های زیادی برای بهبود عملکرد پزشکی شما وجود دارد. با تسلط بر ادبیات ، اولین قدم شروع به نوشتن چیز جدیدی است که به راحتی قابل درک باشد. “ساده واقعاً سخت است.” -لئوناردو داوینچی استفاده از زبان فنی (در این دوره درمانی) می تواند سواد پزشکی را مختل کند زیرا بیماران معنی کلمات را نمی فهمند.شرکت های دارویی باید به زبان های محلی و نحوه نوشتن آنها پایبند باشند تا مردم از طریق استفاده از تجهیزات پزشکی خاص یا داروها بدانند که چه کاری انجام می دهند. حتی روش های جدید ارائه می تواند درک ایده های جدید را بهبود بخشد. وزارت بهداشت و خدمات انسانی آمریكا توصیه می كند كه متن باید حداقل 12 نویسه با ساختار كم یا بدون ساختار باشد ، مانند خط یا حروف كج. ارتباطات حقایق باید با جملات کوتاه و جملات کوتاه ارائه شود تا بیماران از خواندن متون پزشکی خسته نشوند. بازاریابی چند کاناله چالش های خاص خود را دارد. بروشورها و بروشورها اطلاعات زیادی را در یک مکان ارائه نمی دهند. با این حال ، وقتی صحبت از وب سایت ها می شود ، بیشتر افراد به دنبال اطلاعات هستند. اگر شرکت های دارویی به دنبال گسترش حضور در وب سایت خود و سرمایه گذاری در فعالیت های مختلف بازاریابی اینترنتی هستند ، ایجاد یک وب سایت دوستانه عاقلانه خواهد بود. این سایت ها باید دسته بندی های واضحی داشته باشند ، طراحی ساده ای داشته باشند و از انواع رسانه ها استفاده کنند. به خاطر داشته باشید که با انتشار اطلاعاتی که اکنون بیماران در اختیار دارند ، تبلیغات مستقیم به مصرف کنندگان بهترین گزینه برای شرکت های دارویی است. با ارائه اطلاعات به روشی به راحتی در دسترس ، شرکت های داروسازی می توانند آموزش بیمار در مورد انتشار آن را افزایش دهند.
.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا